johny x Zgłoś #61 Napisano 2 Maja 2016 i wydaje i się że to przewody, jak ropziąć kostke Przewody mają zapas , kostkę rozpinasz jak lampa wyjdzie z błotnika . Na spokojnie i trochę cierpliwości - filmik z tuby : https://www.youtube.com/watch?v=_79uxskiXn8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal3207 Zgłoś #62 Napisano 5 Maja 2016 ale właśnie u mnie przewód nie ma zapasu, kostka ledwo co wystaje z dziury, rozpiąć udało mi się śrubokrętem, ale zalożyć jest problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziow Zgłoś #63 Napisano 6 Maja 2016 Panowie krótka piłka - problemy takie jak opisywane, raz się diody palą raz nie. Zamawiać nową lampę w ASO czy też jest ktoś na forum kto takową posiada na sprzedaż? Ewentualnie jakby ktoś z wcześniej się udzielających mógł dać znać jak zamienniki się spisują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #64 Napisano 6 Maja 2016 Magneti Marelli - szły na pierwszy montaż. Zapytaj kolegi elemenateur, powinien mieć w swojej ofercie takie lampy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #65 Napisano 9 Maja 2016 Witam. A ja mam pytanie czy ktoś próbował we własnym zakresie naprawiać lampy z nieświecącymi diodami i czy komuś się udało? I na czym naprawa polegała? Na przelutowaniu diód? Ktoś ogarniał temat? Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziow Zgłoś #66 Napisano 10 Maja 2016 Witam. A ja mam pytanie czy ktoś próbował we własnym zakresie naprawiać lampy z nieświecącymi diodami i czy komuś się udało? I na czym naprawa polegała? Na przelutowaniu diód? Ktoś ogarniał temat? Przemek Odwiedziłem temat z tym samym pytaniem, ale po głebszej lekturze forum odpowiedź jest tylko jedna. Cholernie ciężko jest rozkleić lampę i skleić ją po wymianie bez uszkodzenia i tak żeby nie parowała. Nawet serwisy które tym się zajmują (patrząc po ich opiniach) mają z tym duży problem i często sobie nie radzą. Chyba jedyne sensowne wyjście to nowa lampa oryginalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #67 Napisano 11 Maja 2016 Witam. A ja mam pytanie czy ktoś próbował we własnym zakresie naprawiać lampy z nieświecącymi diodami i czy komuś się udało? I na czym naprawa polegała? Na przelutowaniu diód? Ktoś ogarniał temat? Przemek Odwiedziłem temat z tym samym pytaniem, ale po głebszej lekturze forum odpowiedź jest tylko jedna. Cholernie ciężko jest rozkleić lampę i skleić ją po wymianie bez uszkodzenia i tak żeby nie parowała. Nawet serwisy które tym się zajmują (patrząc po ich opiniach) mają z tym duży problem i często sobie nie radzą. Chyba jedyne sensowne wyjście to nowa lampa oryginalna. Potwierdzam, to jedyne dobre rozwiązanie zakup nowej, podkreślam nowej a nie używanej lampy. Sam to przerabiałem, po naprawie u gościa, który się tego podjął lampa świeciła 3 miechy, ale lubiła parować. Potem wpadłem na "genialny" pomysł kupna używki, która poświeciła bez zastrzeżeń 2mies. (i ten stan wkur...nny jak zobaczyłem, że znów nie świecą 4 diody). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #68 Napisano 11 Maja 2016 Ja naprawiałem lampę, klosza nie ruszałem, na płytce wymieniłem 10 diód, trochę poprawiłem budowę lampy. Jak na razie świeci. Koszty naprawy takiej lampy są ekonomicznie nie uzasadnione, ale robiliśmy to wraz z kumplem chcieliśmy zobaczyć czy się uda, no i udało się. Ale lepiej kupić nową, zawsze to 2 lata spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
for.est Zgłoś #69 Napisano 11 Maja 2016 jeśli nie będzie to zbytnia zuchwałość, to powal się dokładniej jak to udało Wam się zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #70 Napisano 13 Maja 2016 Od tyłu wtedy masz dostęp do wszystkiego, a klosz zostaje nie ruszony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChymeK Zgłoś #71 Napisano 21 Marca 2017 Jakaś rada na uszkodzony zaczep lampy tylnej zewnętrznej ?? Kombi lewa lampa ma dwa zaczepy i jeden mam ułamany jakaś nowinka jak naprawić taki zaczep ?? Bo boje się że nie będzie zbyt dociśnięta do karoserii i woda znajdzie tam swoją drogę wprost do bagażnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #72 Napisano 21 Marca 2017 Najlepsze wyjście to niestety kupno nowej lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChymeK Zgłoś #73 Napisano 22 Marca 2017 Ale muszę kupić rocznikowo te same bo nowsze są już montowane na śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayjayjay Zgłoś #74 Napisano 17 Sierpnia 2017 Ja u siebie w passacie z 2010r wsadziłem używkę lampę z 2005r i zero różnicy. Identycznie wyglądają, identycznie świecą... Ja kupiłem Paszczura B6 z jedną lampą świecącą mocniej. Czy jest taka możliwość aby sprawdzić moc świecenia na VCDS ? Miał ktoś podobnie bo powiem szczerze że w tym tygodniu widziałem też B6 z tylną jedną lampą świecącą by normalnie a drugą mocniej jakby na stopie jechała ale stop tez był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #75 Napisano 18 Sierpnia 2017 To jest takie wrażenie wynikające z miejsca kierowcy względem poprzedzającego Ciebie passata. Obserwowałem ostatnio na odcinku 100km mojego (żona jechała, a ja za nią), a dopiero co założyłem nową DEPO za 200pln na prawą stronę. Też mi się wydawało, że jedna świeci mocniej, ale jak stałem tuż za nią było ok. Co więcej, jadąc ostatnio do Austrii na motogp widziałem na południu kraju sporo B6 i dosłownie każdy miał wadliwą mniej lub bardziej tylną lampę i wrażenie, że prawa świeci mocniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayjayjay Zgłoś #76 Napisano 18 Sierpnia 2017 Wrażenie to inna sprawa siedząc ale ja stanę za jena i druga lampa to mocno widać różnice. Bardzo mocno. A efekt powinien zniknąć oczywiście jak stanołbym z tylu auta na środku tak żeby mieć ten sam kąt do jednej jak i drugiej lampy i jest duża różnica niestety. Także koledzy wie ktoś gdzie na Vcds sprawdzę poziom natężenia świateł tylnich. Tak jak np robi się to z halogenami albo dziennymi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #77 Napisano 18 Sierpnia 2017 Nie pamiętam gdzie to sprawdzisz, ale ewentualne zmiany robisz parami. Nie ma wyszczególnienia na lewo i prawo. Jeżeli świecą różnie, to któraś lampa z pewnością była wymieniana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayjayjay Zgłoś #78 Napisano 18 Sierpnia 2017 Jeżeli świecą różnie, to któraś lampa z pewnością była wymieniana. Pewnie masz racje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #79 Napisano 4 Stycznia 2018 Podpinam się. Otóż nie działa mi kierunek lewy tylny, standardowy komunikat na desce. Kostka przeczyszczona, zaśniedziałych styków brak. Objawy są jakby coś nie stykało, bo kierunek oczywiście przez brak obciążenia chodzi szybciej, nawet diody migna ze 3-4 razy i gasna za każdym razem. Na awaryjnych to samo... Zimny lut na plytce w srodku lampy? Miał cos ktoś podobnego? Warto rozklejać czy dac se spokoj i kupic zamiennik np. Depo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #80 Napisano 22 Stycznia 2018 Depo to samo zło. Lepiej przejechać się do jakiejś demontowni i na miejscu sprawdzić i kupić jak będzie dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach