Gonzo !!! Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2014 Pacjent Passat b5 fl avf wuja, jak w tytule łapie tryb awaryjny i szarpie delikatnie podczas przyspieszania. Logi: Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161641.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161642.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161643.html Dynamiczne ze złapanym trybem awaryjny przy ponad 3000obr: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161647.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161648.html Dynamiczne bez trybu awaryjnego: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161650.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161651.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2014 Przenies do dzialu analiza logów. Na moje oko to turbo ci przeladowuje. Turbo na stół i czyszczenie kierownic. Bo mimo n75 wysterowanego na full bije za duże cisnienie. Wcześniej sprawdz przewody podciśnieniowe i podmień zawór n75 z n15 od Egr. Ale i tak stawiam na kierownice w turbo (nasze paski trzeba przegonic co jakis czas do czerwonego pola oczywiscie nie na zimnym silniku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2014 Gonzo co ci mogę powiedzieć to na moje drugi pompowtrysk umarł albo śruby regulacyjne do wymiany i pompki do regulacji ! może turbo trochę przeładowuje ale nie tak źle a może czujnik lekko oszukuje ! ale zacznij od regulacji pompek to nie duży koszt a warto to zrobić zanim zaczniesz je wymieniać !!! ---------- Dodano o 09:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:44 ---------- i zrób te logi porządnie bloki 11,13,23 zobaczymy te pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2014 Przyjrzec sie 2 pompce bo raczej nie zyje. Do tego nieszczelnosc na ukladzie podcisnienia turbo pozno wstaje. A jak juz wstanie to brak regulacji doladowania, kierownice stoja w miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #5 Napisano 24 Lutego 2014 Na początku zamien pompki miejscami i zobaczy czy korekty idą za pompką czy pozostaje na 2cylindrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #6 Napisano 24 Lutego 2014 Co do korekcji pompek to nie wydaje mi sie zeby padla. Bipy maja dobre a korekcje zle to moga byc rozne przyczyny. moze 2 cylinder zgubil kompresje. Jak regulacja nie pomoze to wymien oringi na pompkach i powinno pomóc. Ewentualnie mozesz sprawdzic kompresje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #7 Napisano 24 Lutego 2014 1general1 nie tam żebym się czepiał ale wiesz co to korekty pompek? widzisz korektę 2 pompki ? 2,99 czyli po za granicą tolerancji i to jest powód jego szarpania ! pierwsza i ostatnia próbują korygować awarię drugiej pompki dlatego są na minusie. oringi na pompkach jak by miał do wymiany to musiałby mieć paliwo w oleju albo zapowietrzał by mu się układ i auto by nie odpalało. bipy bardziej pokazują problemy elektryczne pompki awarię cewki słaby styk konektora . ja zaczął bym od zwalenia dekla , zamiany pompki miejscami i regulacji oczywiście wszystkich potem podłączasz kompa i sprawdzasz o co kaman i już wszystko wiesz ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #8 Napisano 24 Lutego 2014 Waldus7. Pokaż mi gdzie bipy wskazuja uszkodzenie cewek jak zadna mu nie przekracza nawet -15 do 15. Ujemne bipy swiadcza o zbyt malej ilosci paliwa dostarczanego do pompek. Zgodzę się z toba ze korekcja 2 pompki jest zbyt duża. Ale jak wiadomo nie musi to oznaczac padnietej pompki a problem z kompresja na 2 cylindrze. Tak jak mowisz trzeba wyregolowac wszystkie i sprawdzic wtedy. W najnizszym polozeniu tloczka pompki srube regulacyjna wkrecamy do oporu i cofamy o 180 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #9 Napisano 25 Lutego 2014 1genaral1 a czy ja napisałem że on ma uszkodzone cewki ? czytaj proszę ze zrozumieniem . Ja napisałem co można wyczytać po bipach . z mojego doświadczenia opisałem mu co ma zrobić u mnie było podobnie auto szarpało przy przyspieszaniu i już chciałem regenerować wszystkie pompki a wystarczyła regulacja. ale regulacja mu nie pomoże jak będzie miał wybite śruby regulacyjne . po naszych postach widzę że tylko my jesteśmy zainteresowani tematem, a sam założyciel milczy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #10 Napisano 25 Lutego 2014 waldus77 Widzę że jesteś obeznany w temacie BIP-ów,ja mam na pierwszej jakież tam 15 drugiej około 35 trzeciej i czwartej około 35-45 a przy prze gazowaniu ostatnia przekracza 127 ale bez żadnych błędów jedynie co do duże spalanie mam średnio teraz około 13l/100km. tak jeżdżę już dość długo jedynie jakiś prawie rok temu wywalał błąd przekroczenie regulacji na 4 pompce a po posprawdzaniu dolotów i podciśnień błąd znikł. Dodam że jak kupiłem w 2008r tego paska,sprawdzali mi go na serwisie i mam wydruk ze skanu gdzie bipy sięgały 1-15 2-25 3-30 4-35-40 około tych wartości było i pisało że jest ok a gdzieś czytałem że w moim AVF powinne mieścić się w granicach +30...-30 A w innych _100...+100 Aha mam tiptronica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #11 Napisano 25 Lutego 2014 W AVF za wartości bardzo dobre uważa się -30 do +30, od -60 do +60 są słabe ale jeszcze można jeździć. powyzej zaczynają się problemy. U ciebie już jest coś nie tak. Możesz spróbować podoginać konektorki we wtyczkach przy pompkach, Jeśli nie pomoże to najprawdopodobniej pompka 4 siadła. Waldus77 masz racje może źle zinterpretowałem twój tekst. Myśle że sruby regulacyjne się nie wybiły, prędzej bym obstawiał te cycki wkładane od góry pompki a te mozna kupic z zestawem naprawczym (ale uważam że i bez tego da się wyregulować je, poprostu śruba regulacyjna będzie więcej wkręcona w to ramie co chodzi po wałku). Aczkolwiek regulacja dużo powinna wyjaśnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #12 Napisano 25 Lutego 2014 A co ma wpływ na te bipy,tylko elektryka? Konektorki podoginane i kiedyś czyściłem pompki bezpośrednio liqy moly czy jak się to pisze ale żadnej zmiany nie zauważyłem.Ogólnie dobrze pali i przyśpiesza,a czy jakaś regulacja o jakiej piszecie może poprawić wskazania BIP-ów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2014 waldi2807 dawaj jakieś logi ! a jak wygląda blok 13 ?? kolega regenerował pompki w Rudzie śląskiej i tak mu zregenerowali że też auto pali mu dużo korekty w 13 tym ok ale bipy na maxa i łapie mu tryb awaryjny a pali jak czołg . diagnozę możemy postawić po ładnych logach bloki 04 ,11,13,23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2014 (edytowane) Ja nie miałem w ogóle jeszcze nic robionego z pompkami... Tu mam temat dość obszernie rozwinięty:) http://forum.vw-passat.pl/threads/137274-avf130KM-brak-mocy-powyzej-2000obr-min-prosze-o-analize Log (4 - 004) Log (5 - 011) Log (8 - 013) Log (9 - 023) statyczne Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 014,018,023) Log (2 - 004,007,013) Log (3 - 000) Log (4 - 003) Log (5 - 011) dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 011) Log (6 - 003) Log (3 - 001) Edytowane 25 Lutego 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #15 Napisano 25 Lutego 2014 Pompki 2, 3, 4 maja troche za duze bipy. Wrzuc jeszcze log dynamiczny gr 23 i 18. A obroty jalowe sam zwiekszales? Bo powinny byc 819 fabrycznie. Ogolnie w grupie 8 wartosc w ostatniej kolumnie powinna byc wyzsza niz w przedostatniej (zwlaszcza od obrotow 1600) jest to chyba tzw. Współczynnik dymienia (tu nie jestem pewien). Jesli chodzi o grupe 8 to niech sie wypowiedza madrzejsi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #16 Napisano 26 Lutego 2014 (edytowane) Obrotów nie zwiększałem tak były jak go kupiłem chyba...a da się je jakoś zmniejszyć i czemu niby by ktoś je podnosił? Takie jeszcze mam chyba dokładniejsze... Log (0 - 008) Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 014) Log (7 - 004) Log (8 - 018) Log (9 - 023) A tu zrobiłem trzy grupy przy rozruchu. Log (0 - 013,018,023) Edytowane 26 Lutego 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach