Tomek1978 Zgłoś #1 Napisano 19 Lutego 2014 (edytowane) witam po 10 latach super eksploatacji paska b3 stwierdziłem ze należy mu zmienić LPG z II generacji na sekwencje, w związku z tym mam pytanko: czy ktoś w silniku PF lub PB montował Sekwencji i ma o tym jakie zdanie?, jak ta instalka się sprawuje?, ( niestety w II gen czasami gaz oddaje i wybucha) co mnie osobiście wk..... i myślę nad zmiana na sekwencje najlepiej na BRC bo mam taką w innym aucie gdzie wszystko jest ok. Edytowane 20 Lutego 2014 przez Tomek1978 zły wpis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bymbol Zgłoś #2 Napisano 19 Lutego 2014 (edytowane) witaj. Silnik pf różni sie osprzetem od rp i w twoim przypadku masz wtrysk punktowy paliwa o ile sie nie myle digi1 lub digi2 i sekwencja powinna tam siedzieć bo lpg pewnie masz wpiete teraz gdzies w okolice filtra, przepływki i jak się zbierze to musi strzelić nie ma siły! jeśli chodzi o rp (taki mam) gaz(zwykły oczywiście) mam wpiety zaraz przy kolektorze ssacym na monowtrysku i chodzi jak marzenie. Edytowane 19 Lutego 2014 przez bymbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1978 Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2014 może zmienię pytanie , czy ktoś w silniku PF lub PB gdzie wszystkie 4 wtryski ( FULL GRUP ) chodzą jednocześnie ma założona instalacje sekwencyjna? jeśli tak niech napisze jaką ( z czego się składa, jakich podzespołów ) i czy jego zdaniem jest sens i celowość założenia takiej bo się np. dobrze sprawuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach