dariuszb Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2014 (edytowane) Witam Mam taki problem z moim B6 Przyjechałem autem z trasy (około 250km) wstawiłem do garażu, tydzień czasu stało nie odpalane, zresztą jak zawsze kilka dni stoi bo jeżdżę mało. (wszystko w jak najlepszym porządku) Dzisiaj wsiadam do auta odpalam okropnie kopci na niebiesko, na wolnych i szybkich obrotach, z tłumika wydostaje się olej. W kilka minut poziom oleju spadł tak że bagnet nie sięga. (Turbina po regeneracji 4tyś, pompowtryski prawie nowe po wymianie) Miał może ktoś taki przypadek ? Proszę o jakieś sugestie Edytowane 18 Lutego 2017 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2014 Turbina albo odma ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2014 Jaki masz przebieg? Silnik pracuje rowno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2014 Silnik pracuje równiuteńko, było idealnie aż do dzisiejszego odpalenia . Mam przejechane oryginalnie 187tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2014 Pęknięta głowica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2014 Głowica raczej odpada, no bo kiedy mogła by pęknąć na postoju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo21 Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2014 stawiam na turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #8 Napisano 17 Lutego 2014 rozepnij jakiś przewód IC zobacz czy jest tam olej, lepiej nie odpalaj auta bo możesz już go nie zgasić i zatrzesz silnik (samozapłon) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #9 Napisano 17 Lutego 2014 w razie czego mają klapę gasząca, nie odleci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #10 Napisano 17 Lutego 2014 Interculer czysty zero oleju, zastanawiam się czy może jest tam jakiś zawór który reguluje ciśnienie oleju i może on się zaciął i daje duże ciśnienie. Jeszcze jedno zawsze gdy brakowało nawet 0,2l oleju zapalała się żółta kontrolka, teraz wyrzuciło ponad litr i zero kontrolek. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Nie wiem co o tym myśleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #11 Napisano 17 Lutego 2014 Kiedy ostatnio czysciles EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo21 Zgłoś #12 Napisano 17 Lutego 2014 Turbina nie koniecznie musi puścić olej w dolot bo tak samo może go puscić w wydech i wtedy w IC bedzie sucho. Tak pisze o tej turbinie bo nic innego mi nie przychodzi do głowy skoro w kilka minut poszło tyle oleju, a skoro nie widac go na miarce to poszło przynajmniej 1L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #13 Napisano 17 Lutego 2014 EGR nie czyściłem nigdy, ale czy od niego mogą być takie objawy ?? Turbina po regeneracji jak już pisałem, myślę że to coś innego ALE CO??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #14 Napisano 17 Lutego 2014 pompowtryski prawie nowe po wymianie Czemu wymieniałeś stare pompowtryski? Jeśli stare przelewały to mogły tłok przepalić (ale to już ostatecznie, jak wszystko co koledzy pisali wyeleminujesz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #15 Napisano 18 Lutego 2014 Czemu wymieniałeś stare pompowtryski? Pewnie był na akcji serwisowej dlatego wymienił stare. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #16 Napisano 18 Lutego 2014 Wymieniłem stare bo tak jak pisze kolega była akcja serwisowa (stare były jeszcze Ok.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianek12 Zgłoś #17 Napisano 18 Lutego 2014 A nie ubywa też czasem płynu chłodniczego? jak nie ubywa,to stawiam na 90% turbo nawet po regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #18 Napisano 18 Lutego 2014 To, żę turbina po regeneracji to nic takiego. Ostatnio znajomy dał auto do mechanika (akurat b5) ale, miał 2 lata temu generowaną turbinę, to się dziwili, że chodziła (tak slabo zregenerowana), a zapłacił jak za zboże.. A turbina całkowicie nie do odratowania (zaczęło ją odłączać powyżej 3000 obrotów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #19 Napisano 18 Lutego 2014 też bym stawiał na turbo a tak jak piszę koledzy co z tego że regenerowana?!?! sprawdź jeszcze czy jak uruchomisz silnik i po chwili na praującym silniku odkręcisz korek to nie wypchnie go ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #20 Napisano 18 Lutego 2014 Płynu nie ubywa , a jak odkręcę korek wlewu na wolnych obrotach to lekko dmucha tak jak zwykle było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach