Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem z moim B6

Przyjechałem autem z trasy (około 250km) wstawiłem do garażu, tydzień czasu stało nie odpalane, zresztą jak zawsze kilka dni stoi bo jeżdżę mało. (wszystko w jak najlepszym porządku)

Dzisiaj wsiadam do auta odpalam okropnie kopci na niebiesko, na wolnych i szybkich obrotach, z tłumika wydostaje się olej. W kilka minut poziom oleju spadł tak że bagnet nie sięga.

(Turbina po regeneracji 4tyś, pompowtryski prawie nowe po wymianie)

Miał może ktoś taki przypadek ?

Proszę o jakieś sugestie

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina albo odma ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg? Silnik pracuje rowno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik pracuje równiuteńko, było idealnie aż do dzisiejszego odpalenia .

Mam przejechane oryginalnie 187tyś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pęknięta głowica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowica raczej odpada, no bo kiedy mogła by pęknąć na postoju ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stawiam na turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozepnij jakiś przewód IC zobacz czy jest tam olej, lepiej nie odpalaj auta bo możesz już go nie zgasić i zatrzesz silnik (samozapłon)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w razie czego mają klapę gasząca, nie odleci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Interculer czysty zero oleju, zastanawiam się czy może jest tam jakiś zawór który reguluje ciśnienie oleju i może on się zaciął i daje duże ciśnienie. Jeszcze jedno zawsze gdy brakowało nawet 0,2l oleju zapalała się żółta kontrolka, teraz wyrzuciło ponad litr i zero kontrolek.

VAG nie pokazuje żadnych błędów.

Nie wiem co o tym myśleć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ostatnio czysciles EGR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina nie koniecznie musi puścić olej w dolot bo tak samo może go puscić w wydech i wtedy w IC bedzie sucho. Tak pisze o tej turbinie bo nic innego mi nie przychodzi do głowy skoro w kilka minut poszło tyle oleju, a skoro nie widac go na miarce to poszło przynajmniej 1L.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR nie czyściłem nigdy, ale czy od niego mogą być takie objawy ??

Turbina po regeneracji jak już pisałem, myślę że to coś innego

ALE CO???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompowtryski prawie nowe po wymianie

 

Czemu wymieniałeś stare pompowtryski? Jeśli stare przelewały to mogły tłok przepalić (ale to już ostatecznie, jak wszystko co koledzy pisali wyeleminujesz).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czemu wymieniałeś stare pompowtryski?

 

Pewnie był na akcji serwisowej dlatego wymienił stare.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem stare bo tak jak pisze kolega była akcja serwisowa (stare były jeszcze Ok.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie ubywa też czasem płynu chłodniczego? jak nie ubywa,to stawiam na 90% turbo nawet po regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, żę turbina po regeneracji to nic takiego. Ostatnio znajomy dał auto do mechanika (akurat b5) ale, miał 2 lata temu generowaną turbinę, to się dziwili, że chodziła (tak slabo zregenerowana), a zapłacił jak za zboże..

 

A turbina całkowicie nie do odratowania (zaczęło ją odłączać powyżej 3000 obrotów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też bym stawiał na turbo a tak jak piszę koledzy co z tego że regenerowana?!?!

sprawdź jeszcze czy jak uruchomisz silnik i po chwili na praującym silniku odkręcisz korek to nie wypchnie go ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płynu nie ubywa , a jak odkręcę korek wlewu na wolnych obrotach to lekko dmucha tak jak zwykle było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności