Skocz do zawartości
piter88

Turbo k04 do ANB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ktoś się orientuje, czy dużo jest kombinowania, żeby wsadzić nowe turbo k04 zamiast k03 w 1.8T ANB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

K04-15 pasuje P&P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje("gdzieś obiło mi się o uszy" - wyczytane w sieci), że do AWT pasuje bez problemu, a do starszych, np. ANB jak mój mogą być potrzebne jakieś modyfikacje. Stąd moje pytanie. Może ktoś z Was przerabiał, bądź posiada jakieś informacje na ten temat? Proszę o informacje! Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co się orientuje("gdzieś obiło mi się o uszy" - wyczytane w sieci), że do AWT pasuje bez problemu, a do starszych, np. ANB jak mój mogą być potrzebne jakieś modyfikacje. Stąd moje pytanie. Może ktoś z Was przerabiał, bądź posiada jakieś informacje na ten temat? Proszę o informacje! Z góry dzięki.

 

Pasuje do ANB bez problemu tak samo jak i do AWT bez przeróbek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.ebay.com/itm/K04-15-Upgrade-turbo-charger-1-8T-AUDI-A4-Passat-TURBOCHARGER-/121251631769?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c3b291299&vxp=mtr

 

Wznawiajac temat. Czy te turbo jest warte uwagi? Moje seryjne k03 juz powoli konczy swoj zywot a kupno tego wyzej wyniesie tyle co regeneracja starego. Tylko czy gra warta swieczki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chinol.....ale są ludzie co na nich śmigają i chwalą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to jest w praktyce wlasnie czy pasuje p&p czy nie biora oleju od razu itp fajnie bo one 200km lekko wyciagaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba siada mi turbo i tak się zastanawiam, czy jeśli zmienię je na k04-15 to po włożeniu trzeba coś "zestrajać"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę odswieze temat powoli pada mi turbina i znalazłem taka na ebayu kod silnika AWT http://www.ebay.ie/itm/161487562734?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

czy warto bo tu u mnie na wyspie za regeneracje wołają prawie 300 jurkow

Edytowane przez aro76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według opisu jest to K04 dużo wydajniejsze niż to co masz w aucie K03. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według opisu jest to K04 dużo wydajniejsze niż to co masz w aucie K03. ;)

 

to wiem dlatego pytam czy opłaca sie kopowac w tej cenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz podnosił moc to jak najbardziej, a jak seria to nie ma zbytnio sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie myślałem trochę podnieść tylko nie wiem czy te turbo jest warte swieczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na seryjnym turbo K03 przekroczenie 200KM to nie problem (pod warunkiem, że jest sprawne). K04 to już grubsze moce ok 250KM i więcej. ;) Z tym, że samo turbo to nie wszystko pod takie moce trzeba troszkę zainwestować w osprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na hybrydzie k03 mam 170 km, wykres nie bawem,

ale wtryski z saaba, fmic, tip fi70 , przepływka 3", wydech przelot 2,75", nowe cewki i świece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sądzicie: regeneracja, nowa, używana czy wymiana na większą turbinę (silnik AEB). Nie chcę za bardzo przepłacać bo robię około 30 tyś km rocznie. W tym jeszcze roku planuję chipa i myślę że wystarczy mi na tyle przeróbek.

Sytuacja z turbiną wygląda tak:

-olej "pije jak polak" (po wymianie oleju było do połowy bagnetu, spadło praktycznie do minimum po 3 tyś km, olej castrol magnatec 10w40, 230k przebiegu z czego jakieś 130k na podtlenku lpg)

-turbina na zimnym silniku charakterystycznie "cyka"

-na ciepłym słychać świst turbiny (wow jak to fajnie brzmi)

-kopci niemiłosiernie na biało (uszczelka pod głowicą dobra, płynu chłodniczego praktycznie nie ubywa)

-moc jako tako jest

Trudno mi określić czy turbina była dobrze chłodzona itp. ponieważ mam samochód od 4 miesięcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nowa
bo robię około 30 tyś km rocznie

 

chyba, że masz czas na zabawy... jak ma być tanio, to patrz pod kątem "raz a porządnie".

 

Inaczej może się okazać, że gra będzie niewarta świeczki, bo auto przestanie być wiarygodne (włączając w to temat "większej" albo "używanej", a już na pewno "regenerowanej")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pany bo ja się dupłem w wypowiedzi. teraz czytajcie

 

ja na hybrydzie k03 mam 270 km, wykres nie bawem,

ale wtryski z saaba, fmic, tip fi70 , przepływka 3", wydech przelot 2,75", nowe cewki i świece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak ma być tanio, to patrz pod kątem "raz a porządnie".

 

takie podejście mi się podoba. Dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności