olo Zgłoś #1 Napisano 2 Lutego 2014 witam wszystkich jak w temacie, gasną kontrolki przy rozciąganiu, akumulator jest nowy, nigdy nie miałem problemów z rozruchem nawet jak były mrozy, bo stoi w garażu, dziś nie chciał odpalić nawet jak mnie kolega ciągał. Kiedy przy zorciąganiu puszczałem sprzęgło aby odpalił, gasły wszystkie kontrolki. proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 2 Lutego 2014 A co miały zrobić jak się silnik kręcił. Pompie oleju i alternatorowi wszystko jedno skąd dostają napęd, ważne że się kręcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo Zgłoś #3 Napisano 2 Lutego 2014 może i mu się kręci, ale jeszcze dziś odpalił i jeździł, a teraz nawet nie słychać aby rozrusznik pracował (nawet na krótko bezpośdnio z akumulatora) ale to nie ma wpływu na rozćiąganie. przy ciąganiu nawet nie słychać żeby silnik chociaż chciał zasoczyć (bezpieczniki są ok) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #4 Napisano 3 Lutego 2014 Sprawdź pobór prądu przy postoju - wyłączonych odbiornikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #5 Napisano 3 Lutego 2014 witam wszystkichjak w temacie, gasną kontrolki przy rozciąganiu, akumulator jest nowy, nigdy nie miałem problemów z rozruchem nawet jak były mrozy, bo stoi w garażu, dziś nie chciał odpalić nawet jak mnie kolega ciągał. Kiedy przy zorciąganiu puszczałem sprzęgło aby odpalił, gasły wszystkie kontrolki. proszę o pomoc A co to jest rozciąganie, zorciągania paska? Nie odpala nawet przy ciągnięciu na lince? Ten silnik do odpalenia wymaga świec żarowych nawet w lecie, a co dopiero na mrozie. Na w miarę zdrowym silniku bez świec mój potrzebował około 50m na trójce aby odpalić na lince. A jak padło całkiem zasilanie to pompa i tak nie da paliwa, bo tam jest zaworek w pompie. Sprawdź napięcie na tym zaworku, akumulator, i rozrusznik trzeba na stół wyjąć skoro nawet na krótko nie kręci. Może on padł i powoduje zwarcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 3 Lutego 2014 Sugeruję sprawdzić czy jest napięcie na pompie i czy pasek rozrządu cały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DebeGod Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2014 A aku ty czasem odwrotnie nie podpiął ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2014 A aku ty czasem odwrotnie nie podpiął ? nie da się tego zrobić, bardzo iskrzy - już próbowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach