robert-o Zgłoś #21 Napisano 6 Maja 2014 ja również miałem nieszczelność na ezektorze , skleiłem klejem dwuskładnikowym i jest ok , więc śmiało możesz rozebrać i skleić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #22 Napisano 6 Maja 2014 Przy okazji czy muszą to być opaski takie ściskowe czy mogą być to zwykłe skręcane ? Wygląd nie ma znaczenia, opaska ma pełnić swoją rolę. Co do wlotu, jest jego jedna część odcięta, jest po prostu za duży i nie miesci sie w miejsce na obudowie filtra. Wygląda tak jal by był od jakiegoś wiekszego filtra, ta jedna część. To nie jest oryginalny wlot (kierownica powietrza) od passata AWT i dlatego jest jakiś kombinowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #23 Napisano 6 Maja 2014 Wychodzi na to że część wlotu masz od 2.3V5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drax Zgłoś #24 Napisano 6 Maja 2014 Mówimy o tym końcowym odcinku który jest wycięty ta końcówka do filtra, a reszta mam rozumieć, że jest ok ? Jeśli dobrze myśle, to jutro spróbuję dostać część oryginalną. Ta końcowa, według etki: 3B0129565, natomiast początek: 3B0129617G, jedynie zastanawiam się, bo etka pokazuje montaż na 2 śruby wlotu, u mnie jest na trzy, czy całość wymieniać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #25 Napisano 6 Maja 2014 2 czy 3 śruby to obojętnie , ja mam na jedną tylką , kup sobie cały odcinek od wlotu do puszki dostaniesz to za nie dużą kasę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drax Zgłoś #26 Napisano 6 Maja 2014 Zobacze co jutro uda mi się dostać, bo mam szrot koło siebie ale ściągają głównie przed liftowe paski, muszę sprawdzić czy z jakiegoś innego modelu silnika nie podpasuje ten wlot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drax Zgłoś #27 Napisano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, czy moglibyście zerknąć znowu na moje logi, robione na PB, bez usuwania błędów: LPG: Grupy: 002, 115: http://vaglog.pl/log_214855.html Grupy: 002, 033: http://vaglog.pl/log_214854.html PB: Grupy: 002, 115: http://vaglog.pl/log_214858.html Grupy: 003, 020: http://vaglog.pl/log_214857.html Grupy: 002, 033: http://vaglog.pl/log_214856.html Korekty: At idle: -3.6% Partial Throttle: 3.1% W moim odczuciu samochód znowu zrobił się mułowaty, w dolnym zakresie obrotów samochód mułowaty jest. W planach mam jechać na hamownie na początku/połowie maja, czy to tylko moje odczucie jest czy faktycznie ten samochód jest tak słaby, ale najpierw chciałem sprawdzić to co można. Wydaje mi się, że chyba turbina trochę późno zaczyna dmuchać ? Logi na LPG, ponieważ najpierw zapomniałem przestawić samochód, a że już miałem je zrobione to wrzucam. e: nie zauważyłem, że dopisałem post w dziale diagnostyki a nie analizy logów, jeśli mógłbym prosić moda to przeniesienie tego posta do mojego starego tematu, żeby nie zakładać nowego: http://forum.vw-passat.pl/threads/137204-Pro%C5%9Bba-o-analize-1-8t-AWT/page3 Edytowane 5 Maja 2015 przez drax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach