Skocz do zawartości
drax

Słabe przyspieszenie AWT

Rekomendowane odpowiedzi

ja również miałem nieszczelność na ezektorze , skleiłem klejem dwuskładnikowym i jest ok , więc śmiało możesz rozebrać i skleić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy okazji czy muszą to być opaski takie ściskowe czy mogą być to zwykłe skręcane ?

Wygląd nie ma znaczenia, opaska ma pełnić swoją rolę. ;)

 

Co do wlotu, jest jego jedna część odcięta, jest po prostu za duży i nie miesci sie w miejsce na obudowie filtra. Wygląda tak jal by był od jakiegoś wiekszego filtra, ta jedna część.

To nie jest oryginalny wlot (kierownica powietrza) od passata AWT i dlatego jest jakiś kombinowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że część wlotu masz od 2.3V5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o tym końcowym odcinku który jest wycięty ta końcówka do filtra, a reszta mam rozumieć, że jest ok ? Jeśli dobrze myśle, to jutro spróbuję dostać część oryginalną. Ta końcowa, według etki: 3B0129565, natomiast początek: 3B0129617G, jedynie zastanawiam się, bo etka pokazuje montaż na 2 śruby wlotu, u mnie jest na trzy, czy całość wymieniać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 czy 3 śruby to obojętnie , ja mam na jedną tylką , kup sobie cały odcinek od wlotu do puszki dostaniesz to za nie dużą kasę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacze co jutro uda mi się dostać, bo mam szrot koło siebie ale ściągają głównie przed liftowe paski, muszę sprawdzić czy z jakiegoś innego modelu silnika nie podpasuje ten wlot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy moglibyście zerknąć znowu na moje logi, robione na PB, bez usuwania błędów:

 

LPG:

 

Grupy: 002, 115: http://vaglog.pl/log_214855.html

Grupy: 002, 033: http://vaglog.pl/log_214854.html

 

PB:

 

Grupy: 002, 115: http://vaglog.pl/log_214858.html

Grupy: 003, 020: http://vaglog.pl/log_214857.html

Grupy: 002, 033: http://vaglog.pl/log_214856.html

 

Korekty:

At idle: -3.6%

Partial Throttle: 3.1%

 

W moim odczuciu samochód znowu zrobił się mułowaty, w dolnym zakresie obrotów samochód mułowaty jest. W planach mam jechać na hamownie na początku/połowie maja, czy to tylko moje odczucie jest czy faktycznie ten samochód jest tak słaby, ale najpierw chciałem sprawdzić to co można.

Wydaje mi się, że chyba turbina trochę późno zaczyna dmuchać ?

 

Logi na LPG, ponieważ najpierw zapomniałem przestawić samochód, a że już miałem je zrobione to wrzucam.

 

e: nie zauważyłem, że dopisałem post w dziale diagnostyki a nie analizy logów, jeśli mógłbym prosić moda to przeniesienie tego posta do mojego starego tematu, żeby nie zakładać nowego:

http://forum.vw-passat.pl/threads/137204-Pro%C5%9Bba-o-analize-1-8t-AWT/page3

Edytowane przez drax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności