Skocz do zawartości
losgorniacos

apu prosba o analize logow.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niestety mieszkam w Londynie i cienko u mnie z duga prosta. W autku wymieniona

ambda i przeplywomierz, filtry. pare rurek od podcisnienia , zawory zwrotne. Przeczyszczony inzektor. Turbina manualnie sprawdzona jako bez luzow. otologi ktore udalomi sie wykonac. przepraszam za jakosc postaram sie w jakas trase wyskoczyc]

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_157648.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_157551.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_157649.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_157650.html

Panowie da rade z tego cos wysondowac?

a i robilem test tych zaworkow w dolnym oknie w engine w vcds lite n75 n80 i jakis jeszcze w szystko na zielono wyswietlalo , ze short to ground czyli ze zwarciedo masy? ale bledow zadnych nie ma.autko duuzo palprzy spokojnej jezdzie schodzi do 10 w miescie. delikatnie bo inaczej duzo wiecej. przepustnica czyszczona i adaptowana. zawor upustowy zmieniony ale nie oryginal tylko jakis rozkrecany stalowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tam LPG? Auto jest w serii? Trochę za długie czasy wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz tam LPG? Auto jest w serii? Trochę za długie czasy wtrysku.[/quote

mam lpg ale resetowany by gaz i teraz ju jakies 100 km tylko na pb. adaptacja ok. na ktoryms kanale pokazuje moment obrotowy i aktualny i jakis staly aktualny zmienia sie od zera a ten staly jest 389 albo jakos tak pod 390Nm. troszke duzo. czy seria nie wiem bo dopiero zakupiony. ale zaniedbany.

 

---------- Dodano o 18:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:09 ----------

 

da sie cos samemu z tymi czasami pogmerac?

Co z tego wynika ze zbyt dlugie czasy?

Edytowane przez losgorniacos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka włożona tak jak powinna być boscha? dlaczego była wymieniona? długi czas wtrysku pewnie przez zuzyta pompe paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginalna boscha. inny numer niz mialem ale w komputerze wyskakiwalu 2 numery do tego winu i mam te inna. sam ten wklad mam zmieniony nie z obudowa. wymienialem bo wyla uwalona ta stara. pompa jest latwa do wymiany? idzie to sprawdzic latwo czy to na? Koles zaniedbywal auto wiec moge miec oryginal od nowosci 300kkm:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka jest bardzo ważna w 1.8t oryginalna powinna mieć numer 06A906461d i powinienes włożyć taką samą co do wkładu to nie wiem jaki tam numer powinien być, pytam bo jak na nową przepływkę to powinna więcej wskazywać, co do sprawdzenia pompy to w gre wchodzi tylko pomiar ciśnienia w trakcie jazdy tak jak sie robi logi, wymiana jest dosyc łatwa Grucha gdzies wrzucał fotorealcje, ale sprawdz jeszcze tą przepływkę czy jest taka jak powinna być.

 

---------- Dodano o 20:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:14 ----------

 

oczywiście w pompie można wymienic sam wkład nie ma konieczności wymiany całej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływke zostaw narazie w spokoju sprawdz szczelnosc bo masz gdzies dziure i wymien Dv na orginał bo ten juz nie działa porawnie .co do cisnienia paliwa to dopiero bedzesz mugł mierzyc cisnienie jak układ bedzie szczelny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem wszystkie cienkie rurki podciscienia i kilka od odmy. Srednie spalanie nieznacznie spadlo i nowe logi zrobilem o ile sie dalo

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_157800.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_157801.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy n75 tez wymieniales? jesli tak to sprawdz czy wszystko dobrze poskaldales i jest dobrze dokrecone, bo teraz ci turbina przeladowuje na poczatku, no i po za tym logi, bez dobrych logow ciezko postawic dobra diagnoze, w innym watku pytales przeciez jakie robic, zrob 002+033 i 020+118 do tych co masz bedzie mozna cos wicej powiedziec, potwierdzi ze pompa moze byc do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzis zrobie. Oczyscilem zawor n75 po przepuszczal w te strone co zamkniety jest czyli do dolotu. Malo ale przepuszczal. Rurki tez wymienilem kontrolnie. Powiedz mi jeszcze czy to ze na vagu w testach wyjsc pokazuje n75 short to ground to ok? 2 pozostale zaworki tez short to ground.

Może być ta rura miedzy maf a turbo dziurawa wyglada na sparciala od wewnatrz. Juz mam silikonowa ale dzis nie zdaze juz zalozyc.

Edytowane przez losgorniacos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest juz lepiej ale dalej nie wymieniłes DV i przez to tubo wstaje jak chce i masz surga .wymien koniecznie DV na orginał i pewnie saczy sie na wymianie przepływki i pompy paliwa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i co ze spalaniem. na zimnym silniku przez kilometr od wyzerowania 18 potem spada jak na 4 biegu 50km/h - 8 <duzo> ale przy testach po wyzerowaniu dochodzac do 5 tys obrotow pokazuje kolo 18 czyli malo. ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O teraz logi dobre, dv jest ok masz ten metalowy zamiennik on ma troche wieksze opóźnienie niz fabryczna dv, ale żandego surga nie ma, w tym momencie pozostaje ci tylko wymienić pompe paliwa i zrobic kolejne logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka pompa najlepsza? Tak przyszlosciowo.

 

---------- Dodano o 14:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:49 ----------

 

A jest taki zaworek taki grzybek od odmy przy ruze dolotu do tyrbo. On mial peknieta membrane I odpowietrzeniem dmuchalo. Teraz czekam na nowy ale jest zalepiony .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzybek wymień to jest zawór regulacjie cisnienia w odmie, jak membrana pęknięta to będzie ssał lewe powietrze przez tą dziurkę, do pompy możesz kupić sam wkłąd kiedys tu był polecany: http://e-autoparts.pl/pompa-paliwa-p-346396.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Jak rozkminiac te logi co jest co bo w instrukcji to tam nic nie bylo. Instrukcji od kabla. Lakonicznie. Masz moze cosik w pdf?

A I sprawa zego zygzaka z odmy co to z osadnika wychodzi. On jest z kijowego cienkiego plastiku I peka. Kupilem chinczyks na ebayu 2 dni szedl jakied grosze I to plastik taki gruby ze szansa to tylko mlotkiem rozwalic jak cos linka podesle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje nowe logi. wszystko niby porobione. pompa nowa valbro o wydajnosci 255 doloty sylikonowe rurki grzybki oryginalne

przeplywomierz 0280218032 bosch z wkladem o numerze F00C 2G2 046 lub 040 bo nie widac a ponizej 303 06 2C. czy to dobry przepywomierz do mojego?

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_167164.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_167165.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_167166.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_167219.html

http://vaglog.rtnet.pl/losgorniacos_167524.html

dodam ze ostatni jest na lpg

a pierwsze 4 na benzynie

Edytowane przez losgorniacos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności