Skocz do zawartości
pan piotrus

awaria w trasie - silnik zgasł na autostradzie

Rekomendowane odpowiedzi

A ja podejrzewam, ze rozrząd przeskoczył, i zwaliło głowicę. Mechanik jak wziął auto na warsztat i zobaczył jaką kaszanę zrobił, to wymyślił inne usterki, a tak na prawdę wymienił głowicę, a żeby nie było pomówień to wymienił też to co opisał. Wtedy koszt byłby w miarę przybliżony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja podejrzewam, ze rozrząd przeskoczył, i zwaliło głowicę. Mechanik jak wziął auto na warsztat i zobaczył jaką kaszanę zrobił, to wymyślił inne usterki, a tak na prawdę wymienił głowicę, a żeby nie było pomówień to wymienił też to co opisał. Wtedy koszt byłby w miarę przybliżony.

 

ta wesja wydaje sie prawdopodobna tylko po czym to poznać? czy głowice maja jakieś nr seryjne? Wtedy mógłbym dowiedzieć się w VW jaki był u mnie i sprawdzić czy jest ta sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedz do kogoś kumatego z forum niech oglądnie motor.Ściągnięcie pokrywy zaworów zajmuje max 5minut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz to już gdybanie , ale dobrze że nie zapłaciłeś jeszcze, tak jak wyżej faktura z danymi szczegółowymi co i za ile oraz ile za robociznę + stare części ma oddać. Nie musisz się zgodzić z ceną robocizny w takiej cenie od tego są odpowiednie drogi. Dodatkowo zgłoś że więcej pali i gorzej odpala niż było przedtem. Co do wpisu o głowicy powyżej możliwe że tak się stało , bądź przeskoczył o jeden ząbek krzywdy nie narobiło nic ( to ja obstawiam) a skasował go jak jakiegoś jelenia.

Co do kabelka zwykły z allegro na Twoje potrzeby w zupełności starczy

http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i3885714695.html

jak zakupisz po instrukcje możesz śmiało napisać na PW jak nie znajdziesz na forum.

Najlepiej tak jak wyżej pisze podjedź na spot ktoś kto na tym się zna choć trochę będzie wiedział na co popatrzyć i zawsze dobrym słowem wspomoże. Bo w głowie mi się ta cena nie mieści za takie pierdoły by wymienić tyle kasy zabrać to jest przegięcie pały na całej linii nie wspomnę już o braku wymiany wałka przy wytartych szklanach... to już jest konkretna fuszerka, chyba że wałek nowy Ci wstawił a zapomniałeś o tym wspomnieć to temat robocizny można zamknąć ( zależy też jaki wałek)

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z Damianem, podłączył komputer i tak wyglądają efekty.

Jeśli potraficie to odczytać to bardzo proszę o odczytanie i przetłumaczenie na język zrozumiały dla laika.

 

 

capture_02032014_194916.jpg

 

Monday,03,February,2014,19:42:35:37412

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

 

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Control Module Part Number: 038 906 019 GS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1525

Software Coding: 00005

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ2P308342 VWZ7Z0A4751839

VCID: 6ED9BF1C2A8C1AE

4 Faults Found:

 

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)

P1156 - 35-00 - Open/Short to Ground

17849 - EGR Valve (N18)

P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72)

P1161 - 35-00 - Open or Short to Plus

18072 - Control Circuit for PD Injectors

P1664 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

 

Readiness: 0 0 X X X

 

 

Monday,03,February,2014,19:53:25:37412,VCDS Version: Release 11.11.0 (x64),Data version: 20111111

038 906 019 GS,,1.9l R4 EDC 0000SG 1525,

 

,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,

,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar,, %,STAMP,,,,

,0.33,2814,850.0,1127.0,4.8,0.01,2730,2346.0,2375.1,66.1,,,,,

,1.00,3024,850.0,1063.3,4.8,0.66,2919,2346.0,2363.4,68.1,,,,,

,1.68,3213,850.0,1073.1,4.8,1.34,3129,2346.0,2328.3,68.9,,,,,

,2.33,3381,845.0,1048.6,4.8,2.01,3297,2346.0,2340.0,70.1,,,,,

,3.02,3528,835.0,886.9,4.8,2.68,3465,2193.0,2269.8,72.5,,,,,

,3.67,3633,850.0,818.3,4.8,3.34,3591,1968.6,1953.9,70.1,,,,,

,4.34,3717,850.0,911.4,4.8,4.02,3675,1856.4,1813.5,66.1,,,,,

,5.05,3759,850.0,568.4,4.8,4.68,3738,1530.0,1848.6,92.4,,,,,

,5.72,3696,850.0,494.9,4.8,5.39,3696,1234.2,1322.1,54.6,,,,,

,6.40,3633,850.0,543.9,4.8,6.07,3654,1254.6,1263.6,54.6,,,,,

,7.07,3612,770.0,519.4,4.8,6.74,3633,1305.6,1357.2,59.4,,,,,

,7.74,3507,515.0,475.3,4.8,7.40,3570,1060.8,1275.3,51.4,,,,,

,8.42,3423,345.0,490.0,4.8,8.08,3465,1050.6,1228.5,51.0,,,,,

,9.10,3339,335.0,494.9,4.8,8.77,3381,1050.6,1240.2,50.6,,,,,

,9.80,3213,325.0,494.9,4.8,9.45,3276,1040.4,1240.2,50.6,,,,,

,10.47,3066,315.0,499.8,4.8,10.11,3150,1040.4,1240.2,50.2,,,,,

,11.14,2940,305.0,485.1,4.8,10.80,2982,1030.2,1228.5,49.8,,,,,

,11.82,2856,300.0,504.7,4.8,11.48,2898,1030.2,1228.5,48.2,,,,,

,12.47,2772,290.0,485.1,4.8,12.15,2814,1030.2,1216.8,47.4,,,,,

,13.16,2730,330.0,387.1,61.8,12.81,2751,1111.8,1228.5,46.6,,,,,

,13.84,2730,500.0,460.6,49.8,13.50,2709,1336.2,1240.2,43.4,,,,,

,14.54,2751,590.0,622.3,49.8,14.20,2730,1479.0,1404.0,47.4,,,,,

,15.22,2793,560.0,651.7,56.2,14.87,2793,1550.4,1649.7,58.6,,,,,

,15.87,2352,255.0,534.1,4.8,15.55,2772,1030.2,1485.9,47.4,,,,,

,16.56,1470,250.0,480.2,61.0,16.22,1848,999.6,1251.9,37.5,,,,,

,17.24,1827,480.0,583.1,4.8,16.90,1806,1142.4,1205.1,36.3,,,,,

,17.91,1806,230.0,298.9,72.9,17.58,1806,1224.0,1357.2,48.6,,,,,

,18.57,1785,230.0,230.3,76.1,18.23,1806,1101.6,1251.9,35.9,,,,,

,19.23,1785,245.0,205.8,75.3,18.91,1785,1152.6,1146.6,35.9,,,,,

,19.91,1785,305.0,328.3,51.4,19.57,1785,1244.4,1099.8,36.3,,,,,

,20.56,1743,230.0,499.8,4.8,20.23,1722,999.6,1123.2,35.5,,,,,

,21.26,1743,240.0,406.7,74.5,20.93,1722,1030.2,1205.1,35.1,,,,,

,21.95,1743,745.0,808.5,4.8,21.59,1743,1417.8,1240.2,24.3,,,,,

,22.61,1764,635.0,749.7,57.4,22.29,1743,1672.8,1766.7,46.2,,,,,

,23.30,1785,230.0,367.5,84.1,22.96,1764,1193.4,1649.7,59.4,,,,,

,23.98,1743,230.0,504.7,4.8,23.64,1764,999.6,1275.3,35.5,,,,,

,24.64,1722,230.0,509.6,4.8,24.32,1743,999.6,1228.5,35.1,,,,,

,25.31,1701,230.0,377.3,75.3,24.97,1701,1020.0,1205.1,34.7,,,,,

,25.99,1680,295.0,245.0,74.5,25.65,1680,1101.6,1170.0,34.7,,,,,

,26.72,1680,425.0,347.9,48.2,26.34,1680,1234.2,1099.8,35.5,,,,,

,27.38,1701,700.0,710.5,4.8,27.04,1680,1397.4,1170.0,23.5,,,,,

,28.05,1722,580.0,705.6,55.8,27.71,1722,1703.4,1638.0,40.6,,,,,

,28.70,1743,550.0,588.0,64.9,28.37,1743,1438.2,1614.6,46.6,,,,,

,29.35,1764,290.0,514.5,78.5,29.03,1764,1387.2,1462.5,42.6,,,,,

,30.06,1764,230.0,284.2,83.3,29.71,1764,1081.2,1287.0,35.5,,,,,

,30.72,1764,720.0,759.5,39.0,30.38,1785,1479.0,1146.6,24.7,,,,,

,31.41,1785,395.0,617.4,61.8,31.06,1785,1468.8,1661.4,51.8,,,,,

,32.10,1764,230.0,485.1,4.8,31.75,1785,1081.2,1462.5,35.5,,,,,

,32.78,1743,230.0,509.6,4.8,32.44,1743,999.6,1240.2,35.5,,,,,

,33.45,1701,230.0,504.7,62.2,33.12,1722,999.6,1216.8,35.1,,,,,

,34.11,1701,600.0,588.0,4.8,33.78,1722,1183.2,1228.5,35.1,,,,,

,34.79,1743,775.0,935.9,4.8,34.46,1722,1805.4,1392.3,24.3,,,,,

,35.47,1806,745.0,921.2,4.8,35.11,1764,1866.6,2024.1,53.8,,,,,

,36.16,1806,275.0,764.4,78.9,35.82,1827,1540.2,1977.3,59.8,,,,,

capture_02032014_194517.jpg

capture_02032014_194519.jpg

capture_02032014_194522.jpg

capture_02032014_194544.jpg

capture_02032014_194545.jpg

capture_02032014_194551.jpg

capture_02032014_194709.jpg

capture_02032014_194715.jpg

capture_02032014_194801.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

Może ktoś z właścicieli TDI się wypowie , bo dla mnie to wyglądało wszystko całkiem normalnie -- może ta korekta na pierwszym wtrysku dziwna w stosunku do innych .

Po podłączeniu zastałem błędy jak powyżej - trudno powiedzieć czy wyskoczyły po robocie p. Darka czy nie skasował - przejechaliśmy kawałek i wygląda wszystko raczej normalnie : przepływka pokazuje normalnie , turbo też .

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda na ok to co podaliście na screenach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak już podjechał mogłeś zrobić komplet logów szkoda, błędy powróciły po skasowaniu ? jak wygląda synchro rozrządu,

loga zapodaje się w tej postaci - to jest ten co wyżej http://vaglog.rtnet.pl/dev1407_158537.html

ciekawy jest błąd z PD, 18072 - Control Circuit for PD Injectors, taki też może spowodować zgaśnięcie auta. Wg tych screnów stan pompek jest ok poza 1 -wszą , ale nie przejmowałbym się nią zbytnio ( bipy) niby -30 do +30 jest optymalnie ale na takiej spokojnie można jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziś jest spot w Forcie Wola
Sorry za mały OT, ale jak to jest z tymi spotkaniami ? Pojaśnijcie koledzy "młodego" :mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie synchro rozrządu wygląda dobrze , a błędy nie powróciły.

Log się zrobił coś dziwnie , ale jak dla mnie nie ma w nim nic dziwnego : http://vaglog.rtnet.pl/dgasek_158610.html

Edytowane przez dgasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc jak to wygląda, bo dla mnie czarna magia?

Jest coś niepokojącego, czy wszystko ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg. tego co jest tu zamieszczone jest ok, pierwsza pompka zaczyna powoli na bipach nie domagać ale nie jest jeszcze źle by się o nią martwić, reszty nie widziałem loga prawidłowego też nie więc na temat tego loga co wyżej się nie wypowiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a czy to niedomaganie pierwszej pompki może być przyczyną dziwnego odpalania na zimnym?

To wygląda tak, że samochód zapala od razu, bez kręcenia ale przej 1-2 sekundy pracuje jakby nierówno, jakoś nim telepie. Potem przestaje, a jak go zaraz zgaszę i zapale znów to jest ok. Wydaje mi się, że przedtem się tak nie zachowywał.

Oczywiście można z tym żyć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez tak mam ze jak zimny to nim telepie , jak zgasze i odpale jest ok ale u mnie żadna swieca nie grzeje , może sprawdz swiece ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie uwalona jedna ze świec żarowych można w prosty sposób sprawdzić za pomocą miernika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jedna nie działa to wymienia się wszystkie czy jedną?

jakiej marki? Widzę w Intercarsie Beru, Bosch, NGK, Denso? Są też w każdej z tych marek droższe i tańsze.

Edytowane przez pan piotrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem wszystkie świece u siebie a miałęm spaloną jedną w Passacie i 2 w audi wiesz że jak wymienisz wszystkie to na jakiś czas nasz spokój ! w AUdi mam Boscha a w Passacie chyba Beru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nice history oby jak najmniej nieuczciwych fachowców.Pzdr!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oby jak najmniej nieuczciwych fachowców
Nie zajarzyłem - Piotruś już zapłacił temu mechanikowi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności