judam Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2014 Mój passek jest fabrycznie wyposażony w czujniki ciśnienia powietrza w kołach poprzez ABS. Do tej pory wydawało mi się że jest wszystko ok ale pewnego dnia wyjeżdżam z domu a tu autko tak dziwnie się prowadzi. Patrzę a tutaj lać tył prawy. Kurde co jest. Nówki opony zimowe i lać. Żadnego błędu, ostrzeżenia czy komunikatu ! A co z czujnikami ciśnienia dlaczego nie działają ? Opona na szczęście uratowana ale czujniki nie działają. Ktoś pisał że pół atmosfery różnicy i już powinny dać znać. A u mnie kicha. Spuszczę powietrze z koła np do 1 bara i kiszka żadnego błędu. Jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2014 A robiłeś kalibrację czujników po zmianie z letnich na zimowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2014 A robiłeś kalibrację czujników po zmianie z letnich na zimowe? nawet gdyby nie zrobił kalibracji to i tak powinny mu zasygnalizować zmianę przy spadku ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2014 Możecie mi napisać jak łopatologicznie ustawić włączyć i zrobić korektę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2014 Przytrzymać przycisk aż zagonga.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2014 Robilem juz tak wielkokrotnie a nadal nie widać różnicy ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
!@!TYGRYS!@! Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2014 a moze jest sam przycisk z podswietleniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #8 Napisano 5 Stycznia 2014 Nie nie. Jak przytrzymuje to robi pik i na zegarach mignie kontrolna. Oczywiscie żadnych błędów zapamiętanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #9 Napisano 5 Stycznia 2014 Nie masz żadnych czujników w kołach. To tylko układ ABS zlicza obroty i porównuje je wzajemnie. Żeby skalibrować układ musisz sprawdzić ciśnienie w kołach, jechać z prędkością ok. 30 km/h po prostej drodze i wtedy wcisnąć przycisk. Ten układ działa w miarę poprawnie, ale podczas jazdy. Jeżeli wyjeżdżałeś dopiero z domu, to układ mógł jeszcze nie zadziałać - szczególnie przy małej prędkości i skręconych kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2014 Nie trzeba wciskac w czasie jazdyy.czy sa bledy zablokowanego eeprom? Moge pomoc w koszalinie albo podpowiedziec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #11 Napisano 6 Stycznia 2014 U mnie po zmianie 17 letnich na 16 zimowe dopiero po 12km zasyganlizowało Sprawdz Koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #12 Napisano 6 Stycznia 2014 bledy zablokowanego eeprom? niebardzo wiem jak to sprawdzić. Mam VCDS'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #13 Napisano 6 Stycznia 2014 Jak robiłem próby systemu po dołożeniu to czasem pokazywało po 10 km... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxit Zgłoś #14 Napisano 23 Października 2016 Nie nie. Jak przytrzymuje to robi pik i na zegarach mignie kontrolna.Oczywiscie żadnych błędów zapamiętanych. ktory przycisk bo mam problem z czujnikami jedno koło wariuje sprawdzałem juz parokrotnie ciśnienie i komp za kazdym razem okazuje cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #15 Napisano 23 Października 2016 Co na przykład pokazuje Ci komputer na wyświetlaczu? W tym systemie tylko świeci się kontrolka, że w którymś kole zeszło powietrze. Może masz system oparty na czujnikach ciśnienia umieszczonych w oponach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxit Zgłoś #16 Napisano 23 Października 2016 mam pokazane ciśnienie w każdym kole i raz jest dobrze a za chwile wywala ze spadek ciśnienia tylne lewe koło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #17 Napisano 29 Października 2016 Ciekawy przypadek . Doposazenie o pełną wersję systemu ciśnienia to wydatek 1300pln. Opłaca się? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #18 Napisano 29 Października 2016 Dobrze że mam system oparty na ABSie , najmniej awaryjny i żadnych czujników na felgach (baterie zintegrowane z czujnikami które trzeba wymieniać, odbiorniki i pewnie coś tam jeszcze). Już mnie powiadomił raz jak w jednym kole miałem mniej powietrza ( 2,1 a reszta kół 2,4 ) Niestety system nie powie które koło, trzeba obejść samochód dookoła, taki to jest minus. System polega na liczeniu prędkości każdego koła i jak widzi że któreś koło przez jakiś czas (na prostym odcinku) kręci się z inną prędkością od pozostałych to wyświetla kontrolkę. Oczywiście jak ze wszystkich kół jednocześnie i równo uchodzi nam powietrze to wszystkie koła nawet na kapciu będą kręciły się z tą samą prędkością i kontrolka się nie zaświeci. Np. przejeżdżając przez kolczatkę policyjną wszystkimi kołami nagle zejdzie nam powietrze ze wszystkich kół i system nie zadziała, ale przejeżdżając tylko jedną stroną będziemy już mieli różnicę w prędkości kół i system zadziała. W systemie opartym na czujnikach w kołach informację mamy w każdym przypadku , czy wszystkie koła przebijemy na raz czy osobno. Jak zejdzie ciśnienie o drobny procent to już nam system to zakomunikuje i nawet pokaże które koło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #19 Napisano 30 Października 2016 Wie ktoś może przy okazji jak wypiąć wtyczkę od pompy ABS? Bo muszę oddać sterownik do sprawdzenia jednak. Mnie na początku też nie komunikował błędnego ciśnienia w oponie, a w tym tygodniu w ogóle wyłączył pompę ABS. Nie ma ponoć komunikacji ze sterownikiem. Mam 3 gongi po włączeniu zapłonu i potem spokój tylko miga mi czerwony wykrzyknik na desce i dwie żółte ikonki. ABS/ESP oczywiście nie działa. Muszę wyjąc sterownik z pompy i podesłać do sprawdzenia, a nie mogę tej cholernej wtyczki wyjąć, nie chcę też niczego ułamać. Jak ktoś wie, jak to cholerstwo odłączyć to dzięki za info! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach