Bond29 Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2014 Koledzy mam instalację gazową Zenit wiem że to dziadostwo powinno leżeć już w koszu ale niestety nie stać mnie na inną . Sprawa wygląda tak zamierzam wymienić wtryski gazu na Hany 2000 albo Reg fasty . Pierwsza sprawa to nie wiem które wybrać a druga sprawa jak się zabrać to tego czyli jak rozwiercić dysze jakim wiertłem itp czy w ogóle rozwiercać . Jak by ktoś był w stanie pomóc był bym wdzięczny bo mój pasek pali ok 14-13 /100 do tego szarpie jak cholera na gazie a szkoda silnika bo ma 40 tyś i nowych poduszek które też do tanich nie należą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2014 Regi to dysze pewnie ok. 2 mm, hany mysle że czerwone do tego silnika, zastanów się jeszcze nad ac w01. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2014 ac w01 ?? Kolego jestem początkujący co do instalacji gazowych więc jak byś mi mógł wytłumaczyć prościej był bym wdzięczny co to znaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2014 http://www.drypa.pl/produkt5459_WTRYSKIWACZE_-_4-cylindrowe_-__-_AC_W01-4cyl_2ohm_niebieska.html jaki reduktor masz teraz i wtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2014 Valteki czerwone 3ohm i reduktor tomassetto . Chciałbym to zrobić po jakiś mniejszych kosztach bo nie mam teraz za bardzo dużej ilości pieniędzy a tym bardziej że autko na 99 5 w lecie pójdzie do sprzedania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2014 No chcesz po taniości to bierz albo regi albo ac auto na obu listwach pojedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwkacpervw Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Panowie nie wpędzajcie kolegi w koszty.Zenit jest dobry do tego typu auta.Zaraz ktoś krzyknie ,że nie ma korekty po temperaturze:D no nie ma i co? Ten silnik tyle pali i nic tego nie zmieni.Co do szarpania,to jest kilka motywów,niekoniecznie związanych z wtryskami czy reduktorem.Najpierw napisz w jakich okolicznościach szarpie ,a wtedy można rozważać wymianę komponentów. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez vwkacpervw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2014 Kolego ja zrobiłem na obecnych wtryskach jakieś 60-70 tyś więc one tak czy tak się nadają do śmieci a teraz szukam czegoś konkretnego . Jak by ktoś mi doradził co wsadzić żeby było ok i mniejsze spalanie bo 14 l na 1,6 b to trochę dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2014 Kolego ja zrobiłem na obecnych wtryskach jakieś 60-70 tyś więc one tak czy tak się nadają do śmieci a teraz szukam czegoś konkretnego . Jak by ktoś mi doradził co wsadzić żeby było ok i mniejsze spalanie bo 14 l na 1,6 b to trochę dużo A na benzynie jak pali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #10 Napisano 7 Stycznia 2014 (edytowane) A na benzynie jak pali? Pali jakieś 10-11 benzynki . Tu nawet nie chodzi o to spalanie bo jak by się mieścił w 12-13 to ok te silniki tyle palą jeszcze w kombi tylko żeby to szarpanie zlikwidować bo jest dramat . Ja się nauczyłem jeździć ale ktoś obcy jak wsiądzie a autko się przełączy na gaz to nie jest w stanie ruszyć Edytowane 7 Stycznia 2014 przez Bond29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2014 Czy nikt nie jest w stanie doradzić konkretnych wtrysków i jak je rozwiercić itp ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #12 Napisano 8 Stycznia 2014 przecie dostales trzy propozycje czego oczekujesz, dysze musisz sam dostosowac do swojego auta, przeciz nie wiemy jakie cisnienie masz na reduktorze, 2mm to dobry poczatek-. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #13 Napisano 24 Lutego 2014 Koledzy, czy ktoś może coś powiedzieć na temat wtryskiwaczy OMVL (niebieskie) Kilka tygodni temu byłem w Łomży na Senatorskiej i tam panowie wymienili moje Valteki po przebiegu około 70tyś.km. na te OMVL. Powiedzieli, że trzeba przyjechać na regulację po przejechaniu 1tyś.km. Zrobiłem ponad 2tyś. i auto znowu gaśnie przed każdym skrzyżowaniem i przejściem dla pieszych jak tylko dojeżdżam. Żona dzisiaj po pracy zajechała do nich, bo ma blisko, a panowie twierdzą, że trzeba wymyć przepustnicę :doh Auto na benzynie chodzi jak Szwajcarski zegarek, a po przełączeniu na gaz od razu czuć jak się buda trzęsie tak przerywa, a panowie chcą przepustnicę myć. To się nazywa fachowe podejście do sprawy. Dodam że świece wymieniłem na nowe i żadnej poprawy. Przewody WN są w pożądku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki84 Zgłoś #14 Napisano 12 Kwietnia 2014 Ja mam instalke Zenit reduktor KME silver, wrtyski Magic Jet autko śmiga bez problemu spalanie średnio 10-11 lpg, w trasie ok 9. Żadnych problemów a zrobiłem na tej instalce ponad 80 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach