start2222 Zgłoś #1 Napisano 27 Grudnia 2013 Witam. Użytkownicy LPG , czy polecacie odcięcie pompy paliwa? Czym to skutkuje? Wychodzi to na dobre?(dla pompy paliwa i dla wtryskiwaczy?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #2 Napisano 27 Grudnia 2013 Dla pompy to może i dobre, bo nie mieli po próżnicy, ale dla wtryskiwaczy już niekoniecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #3 Napisano 27 Grudnia 2013 Ok, dzięki za info. A może ktoś z użytkowników LPG ma odciętą pompę paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #4 Napisano 28 Grudnia 2013 Jak skończy Ci się gaz to zanim pompa poda paliwo to odczujesz ostre szarpnięcie. A jak cały czas pracuje to takiego czegoś nie będziesz miał . I po co chcesz odcinać pompe podczas pracy silnika na LPG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2013 Jak skończy Ci się gaz to zanim pompa poda paliwo to odczujesz ostre szarpnięcie. A jak cały czas pracuje to takiego czegoś nie będziesz miał . I po co chcesz odcinać pompe podczas pracy silnika na LPG? Dlatego żeby nie pracowała na darmo, chyba, że to pomaga w smarowaniu wtrysków benzynowych? Nie wiem już c robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2013 To zły pomysł, plusów żadnych, minusy podali koledzy wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2013 Rozumiem. Dzięki serdeczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2013 Nieprawdą że odcinanie pompki paliwa źle wpływa na wtryski. Praca pompki przy pracy silnika na LPG jest zbędna, wtryski pb są wyłączone ciśnienie w układzie regulowane poprzez mechaniczny regulator utrzymywane na max regulator cały czas przelewa paliwo na powrót w 100 procentach, pompa tłoczy i się zużywa, dodatkowo w zbiornikach aut z LPG jest znikoma ilość benzyny co samej pompce też nie służy zwłaszcza w lecie /wzrost temperatury benzyny/. Tu pytanie kto doprowadza do opróżnienia zbiornika do zera? Nie widzę sensu opisywać więcej bo temat był już szeroko opisywany na Forum. Odcinamy pompki od kilku lat i nie ma skutków ubocznych, nawet w instalacjach sekwencyjnych tylko zwykły przekaźnik tutaj nie będzie z wiadomych powodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2013 No tak jak ktos zamierza jezdzic bez paliwa to niech sobie odcina, ale przy normalnym utrzymywaniu poziomu paliwa na przynajmniej 1/4 zbiornika to nie ma sensu, pompa bedzie tak samo dlugo działac jak by nie było w aucie lpg, takze jaki jest plus odcinania pompy, oszczędnosc na pradzie? Nie widze jakichs sensownych plusów a minusy jak wyzej plus dodatkowy koszt i zwiekszona awaryjnosc przez dodatkowy obwód. A każdy zrobi jak zechce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #10 Napisano 30 Grudnia 2013 dodatkowo w zbiornikach aut z LPG jest znikoma ilość benzyny Co do ilości benzyny to nie każdy tak jeździ Czy odetniesz pompkę czy nie to i tak to na nią nie wpłynie, jak ma się coś zepsuć to i tak to kiedyś zrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach