Skocz do zawartości
Michal1980

Passat B8 od sierpnia 2014

Rekomendowane odpowiedzi

E tam już od dawna latają 1.4 tsi co maja 180 KM i jakoś przebiegi mają spore i nic się z tym nie dzieje.

Skoro fabryka obliczyła tak moc tego silnika, że będzie ok to tak powinno być.

 

Zresztą biorąc nowe auto z ASO bankowo bym brał max gwarancję to czym się przejmować.

 

Wiem że się nie znam na mechanice , wytłumacz mi natomiast z jakich kompozytów jest zbudowany sam silnik ? Chodzi mi o odlew bloku i osprzęt . Jak sam widzisz pojemność silnika się nie zwiększyła, pozostała ta sama co obecnie , teraz silniki 2.0 jak pisałem posiadają do 170 koni w serii. Ja rozumiem zapas mocy w silniku , natomiast nie rozumiem jak długo to ma działać jest pojemność ta sama , dokładają tylko drugie turbo ... toż to na czystą logikę musi piardnąć kiedyś...

 

Bartku co Ci po gwarancji maksymalnej ? :) Wiesz o tym doskonale że przez pierwsze 3-4 lata z autem na 90% nic dziać się nie będzie. Problemy zaczną się po pewnym czasie lub przebiegu ( zależy kto jak jeździ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlew płynu do spryskiwaczy jak w Dusterze

 

A tyn...? :hmm

 

70765c6f245da5ef4f17debe39adf138.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto ciekawe ale podstawy lusterek montowane na płycie drzwi wieją tandetą. Zgadzam się z paroma osobami że te auto z zewnątrz przypomina B7 szczególnie tył środek nie szczególny jeśli chodzi o deskę i tunel środkowy. Wersja R-line fajna tylko gdzie jest te zapowiadane 2.0TDI 260Km 600Nm???? coraz więcej z modneo Vw zaciaga.haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na cc, bo ten du.. nie urywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie podoba. Jest to nowy Passat i tyle, to ewolucja nie rewolucja. Ale takie rzeczy jak full ludowe oświetlenie, czy nowe systemy bezpieczeństwa sa naprawde ciekawe w tym modelu. Ciekawe jak wyglada kluczyk i sam system odpalania bez KESSY? A tu fotka z Instagrama 4e2uhubu.jpg

Edytowane przez idol23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te dwa modele czyli full opcje z premiery :) bardzo przypadły mi do gustu. Sedan wygląda bardzo okazale, kombi hmm ma cos w sobie, do tej pory passaty variant średnio mi sie podobały (no moze po za b7 na ledach ), ten [b8] wygląda rewelacyjnie. Wnetrze też na duży +, nawiewy przypominają te z audi 100 z lat 78-82. jestem ciekawy jak bedą wyglądały na żywo, bo na zdjeciach wyglądają na bardzo duże.

acha Ciekawi mnie jak bedzie wyglądała wersja bieda edition.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie B8 z zewnątrz i w środku rewelacyjne wygląda, ciekaw jestem tego silnika 2.0 TDI 240 KM jak się będzie sprawował czy z nimk też VW będzie miało problemy jak z pierwszymi wersjami 2.0 TDI w B6. Jedyne co mi w sedanie nie pasuje to te zawiasy klapy wnikające do środka:

http://motoryzacja.interia.pl/passat-2015-zdjecie,iId,1521551,iSort,5,iTime,1,iAId,121554#1521547

W B5 jakoś dali radę zrobić to tak, żeby nie wchodziły do środka i były na zewnątrz, tutaj wg mnie jest to zbędna oszczędność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okropna kierownica. CZesc centralna za nisko wg mnie. Ogolnie OK - ewolucja nie rewolucja, choc od dawna mam wrazenie, ze producenci (nie tylko aut) wyuczyli nas, jak psa Pavlowa, ze to co nowe, jest lepsze. Wbili nam do glowy, ze teraz trendy sa kanciaste bryly, i na to kopyto tloczone sa auta.

Gdyby VW teraz wyprodukowal 3 Passaty, ktore mialyby wyjsc jako B9, B10 i B11, to pewnie ludzie wcale w wiekszosci nie wybraliby B11.

 

Ciekawostka: wczoraj w gazecie widzialem tabele rekestrowanych aut w Niemczech. Ogolnie VW miazdy konkurencje kilkukrotnie. W ogole pierwsza dziewiatka to same niemieckie auta. Ale, np Passat nie znalazl sie w pierwszej dziesiatce aut rejestrowanych prywatnie, za to na firmy jest na drugim miejscu - pierwszy jest Golf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawostka: wczoraj w gazecie widzialem tabele rekestrowanych aut w Niemczech. Ogolnie VW miazdy konkurencje kilkukrotnie. W ogole pierwsza dziewiatka to same niemieckie auta. Ale, np Passat nie znalazl sie w pierwszej dziesiatce aut rejestrowanych prywatnie, za to na firmy jest na drugim miejscu - pierwszy jest Golf.

 

Prywatnych nie stać czy nie chcą Passatów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile ludzi tyle opini :) jednemus ie podoba innemu nie.

A jak pojawi sie pierwszy na forum to i tak każdy będzie się zachwycał nim :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dla mnie jest klasa i jak bym tylko miał $$$ na niego to nawet bym się nie zastanawiał nad zakupem.

No tylko jeden problem jakoś w totka wygrac nie mogę :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Okropna kierownica.

 

ale za to podgrzewana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam sie podoba, moze zamiast F11, wezme takiego? W kombi troche nie podoba mi sie za dlugi zwis z tylu, jakos tak na zdjeciach malo proporcjonalnie wyglada, ale wiem, wiem ma miec o 50l pojemniejszy bagaznik niz B6/B7. Dodatkowo na zdjeciach kombi jakby siedzialo z tylu troche za bardzo, moze mu bagaznik obciazyli, ktos wie czy bedzie Nivo dostepne?

R-line srednio wygladaja, zreszta tak samo jak B6 i B7, agro tuning poprzez dodanie dokladek i progow, choc ostatnie zdjecie kombi w R napawa mnie optymizmem (chodzi o ogolna prezencje modelu, bo tego R mogloby nie byc).

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast F11? Poważnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy b8 to dwa używane f11☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie odbiegajmy od tematu, wszystko zależy od wersji auta i jego rocznika oraz aktualnego zapotrzebowania na ilość samochodów "w rodzinie". No i nie zapomnijmy o miłości do passatów :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak nie odbiegajmy, ale też nie fantazjujmy...przesadnie.

 

Tak jak będę brał b7 z końca produkcji tak i b8 przypadł mi do gustu. Bez rewolucji, kompromisowy z nowymi silnikami. Mierzony na miarę dla obecnych klientów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że cena nowego B8 (w opcji średniej) będzie odpowiadała cenie 2-3 letniego F11 (w opcji różnej). Zauważcie, że będzie to 2015 r. Nie widzę tutaj żadnego dysonansu. Pozostanie tylko pytanie nowe vs używane // na gwarancji vs bez gwarancji. Dlatego cieszę się że B8 jest zupełnie nowy (nie jest liftem B6/B7) i że jego też można wziąć pod uwagę przy zmianie auta - jest świeży i ma parę bajerów z klasy premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności