Gość JNP Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2009 Witam Ostatnio czujnik temperatury zewnętrzenj zaczął pokazywać bardzo zawyżone temperatury. Wie ktoś z forumowiczów gdzie on się znajduję i co może być z nim nie tak ? B6 wesja US 2.0T. Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2009 Nie wiem jak US ale w EU jest wczepiony z drugiej strony zderzaka miedzy lewa kratka od halogenu a srodkowa kratka- te okolice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2009 tak dokładnie jak napisał Wazzi, pomiędzy chłodnicą a zderzakiem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auroxs Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2009 Tak jak koledzy wyzej napisali. Sprowadzilem pare rozbitych 2.0T z USA i najczesciej ten czujnik albo byl ze zderzakiem albo musialem go dokupic, nie jest to jakas straszna kwota, w tej chwili juz nawrt nie pamietam. Powinienes go dostac od reki w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cniedzi Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2009 16 pln:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2009 Skoda drozsza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cniedzi Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2009 no to przepłaciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2009 moze nie przestawiłeś jednostek na st C? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmin Zgłoś #10 Napisano 23 Listopada 2009 witam,mam problem-kupiem czujnik(którego nie było w aucie),podpiąłem i NIC.Teraz niewiem czy czujnik jest padnięty?? Czy trzeba go jakoś vagiem podłaczyć?? ale to drugie chyba raczej odpada:confused:,nie wiem ,Miał ktoś taki problem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) Odświeżę stary temat czujnika. Wywala mi cały czas błąd czujnika temp. zew. Dziś wyjąłem go i podpiąłem miernik. Po przekręceniu zapłonu nie dochodzi prąd do kostki. Bezpieczniki sprawdziłem, temp. na klimatroniku pokazuje prawidłową. Podejrzewam, że przetarł się przewód. Czy ktoś z Was wie który bezpiecznik za niego odpowiada? Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #12 Napisano 8 Sierpnia 2013 Odświeżę stary temat czujnika. Wywala mi cały czas błąd czujnika temp. zew. Dziś wyjąłem go i podpiąłem próbówkę. Po przekręceniu zapłonu nie dochodzi prąd do kostki. Bezpieczniki sprawdziłem, temp. na klimatroniku pokazuje prawidłową. Podejrzewam, że przetarł się przewód. Czy ktoś z Was wie który bezpiecznik za niego odpowiada? na tym obwodzie nie ma żadnego bezpiecznika, czujnik podłączony bezpośrednio pod licznik, tak na 100% jest w TDI z 2007. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #13 Napisano 7 Grudnia 2013 Kilka dni temu oszalał w moim aucie czujnik temperatury zewnętrznej. Temperatura otoczenia była w granicach 0stopni, a na liczniku wskazywało od 0, aż to +58 stopni. Zmiany były dość płynne, w ciągu ok. 2 minut wskazania rosły od 0 do 58, a w ciągu następnych 2 minut temperatura spadała. I tak co chwile to max i min. Teoretycznie to tylko czujnik otoczenia i mały problem, ale w praktyce ogrzewanie oszalało. Dla wskazań mocno dodatnich zaczynało mocno wiać zimnym powietrzem, dla wskazań bliskich zera ogrzewanie dawało ciepłe powietrze. Następnego dnia wszystko działało normalnie, aż do momentu gdy podczas jazdy pojawiła się mgła i padający mocno śnieg. W tym momencie znów temperatura zaczęła szaleć. Dziś spróbuje zdjąć grill i sprawdzić styki, może czujnik jest OK i tylko złącza są przetarte i mocno reagują na wilgoć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #14 Napisano 7 Grudnia 2013 temperatura otoczenia wg licznik +56,5, właściwa była w granicach 0 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2013 No i chyba jednak czujnik do wymiany, sprawdziłem kabelki i wtyczkę - wynika że są super, choć w sumie tylko końcówkę ich widać. W każdym bądź razie wykluczyłem wpływ wilgoci. Niby zaraz po sprawdzeniu było OK, wszystkie błędy komputera się wykasowały, temperatura dość rzeczywista się pokazywała - ale godzinę później już znów pokazywało +58 stopni. I znów zamiast grzać dawało zimnym powietrzem. Brr, może miał ktoś coś podobnego? Mogę wymienić czujnik, ale w sumie dalej nie wiem czy to coś poprawi. ---------- Dodano o 16:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:21 ---------- A takie błędy pojawiły się na komputerze: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Part No SW: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 AN Component: R4 1,9L EDC G200SG 9248 Revision: --H08--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000071 Shop #: WSC 66565 257 00032 VCID: 7AFFF6DB4E1F 1 Fault Found: 005716 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Mileage: 111137 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.05 Time: 14:32:05 Freeze Frame: RPM: 2310 /min Speed: 106.0 km/h Load: 42.4 % Voltage: 14.74 V Temperature: 1.8°C Temperature: 83.7°C Temperature: 65.7°C Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 CR HW: 3C0 907 044 CR Component: ClimatronicPQ46 132 0811 Revision: 00132023 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 73E1DBFF6975 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 50 Mileage: 111137 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.05 Time: 14:32:03 Address 17: Instruments Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl Part No SW: 3C0 920 871 E HW: 3C0 920 871 E Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1216 Revision: V0002000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0007105 Shop #: WSC 01150 259 182489 VCID: 2647F2ABEA27 1 Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 13 Reset counter: 90 Mileage: 111137 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.05 Time: 14:31:59 Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component: KSG PQ46 ELV 042 0472 Revision: 00042000 Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0191020051030E763002941570084FCE707C01 Shop #: WSC 04511 202 82818 VCID: 397D29D70B99 Part No: 1K0 951 605 D Component: LIN BACKUP HORN H08 9001 Part No: 3C0 951 171 C Component: Neigungssensor 004 0611 Part No: 3C0 951 171 C Component: Innenraumueberw.004 0611 1 Fault Found: 00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 90 Mileage: 110961 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.05 Time: 12:58:05 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2013 Skoro zauwazyles nawrót problemów z czujnikiem podczas zapadnięcia mgły to może jednak wilgoć... czujnik jest w wiązce przedniego zderzaka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #17 Napisano 7 Grudnia 2013 No tak było za pierwszym razem. Dziś zero wilgoci, tylko dość mocny wiatr. Właśnie powoli wykluczam że to wilgoć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #18 Napisano 9 Grudnia 2013 Skoro zauwazyles nawrót problemów z czujnikiem podczas zapadnięcia mgły to może jednak wilgoć... czujnik jest w wiązce przedniego zderzaka ? Tak, czujnik jest w przednim zderzaku, w dolnej prawej części atrapy chromowanej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #19 Napisano 9 Grudnia 2013 Tak, czujnik jest w przednim zderzaku, w dolnej prawej części atrapy chromowanej a u mnie jest w dolnej lewej części atrapy (chyba że to inny czujnik), mierzyłeś go omomierzem? ja mam gdzieś wiązkę od zderzaka z czujnikiem to zmierzę ten swój czujnik z tej wiązki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #20 Napisano 9 Grudnia 2013 A dziś i mocno śnieg padał, potem mocno deszcz, przejechałem ponad 650 km i nic się nie działo. Hmmm, w czy może być problem? Kupie czujnik i wymienię, ale czy to coś zmieni? Co te błędy oznaczają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach