jurson_ski Zgłoś #21 Napisano 12 Maja 2014 widze zero odpowiedz poprosze koleszki to wysle wiecej fotek moze cos wtedy sie rozjasni i ktos mi powie jak i czy w ogole da sie to zamonowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #22 Napisano 12 Maja 2014 http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-off-vw-seat-skoda-audi-1-8-t-i4226451620.html a to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2014 Mysle ze do niczego ci to nie potrzebne, moze bardziej zaszkodzic niz pomoc, zwykla seryjna dv daje rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #24 Napisano 22 Maja 2014 koleszka ma sprawny i lezy w garazu wiec moze sie pozyczy jak da sie zamontowac????[ATTACH=CONFIG]118760[/ATTACH]. kolego Zamontuj to zamiast DV-ki i przejedz sie, zobaczysz czy nie spada ci doladowanie przez to, no i bedziesz mial dzwiek psssss.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #25 Napisano 22 Maja 2014 jaka krotka podpowiedz lub samouczek jak to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #26 Napisano 11 Lipca 2014 a jaka jest seryjna srednica wydechu w passacie 1.8t awt? dzis ide do garazu dzialac z wydechem ale musze miec kawalek rury zeby zrobic przejsciowke, a seryjnego nie chce ciac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #27 Napisano 18 Lipca 2014 pytanie jest mozliwosc demontazu wydechu bez ciecia? w sensie srodek i koncowy? juz wlazlem do kanalu mysle podzialam, a tu klop moj plan prostego demontazu zatrzymal sie pod znakiem zapytania, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #28 Napisano 18 Lipca 2014 jurson jak nie chcesz ciąć to trzeba odkręcić i opuścić tylną belkę, inaczej niestety nie da rady wyjąć środkowego z końcowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #29 Napisano 19 Lipca 2014 a pozniej opuszczac zeby zalozyc serie. eehhhh w ktorym miejscu najlepiej ciac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #30 Napisano 29 Lipca 2014 moje wypociny:) niedlugo wrzuce cos co bardziej przyblizy efekty mojej pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #31 Napisano 29 Lipca 2014 no zapodaj coś więcej, ja mam długiego DP 2.75" pod spód, złącze 2.75"/2,5", 2,5" do belki i tylko końcowy seryjny lecz dwie rurki na końcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #32 Napisano 29 Lipca 2014 niezle myslalem ze to u mnie jest glosny wydech;p tak szczerze musialem uciac zagieta koncowke niestety jest za wysoko osadzona uderzala o nadwozie. Szczerze nie wiedzialem ze poprzez uciecie koncowki tak mocno zmienia dzwiek. teraz jest glosniej jak w moim w/w filmiku. niedlugo aktualniejesze filmiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #33 Napisano 29 Lipca 2014 ja też postaram się nagrać jakieś filmiki jak auto słychać podczas jazdy, ale na wysokich obrotach to dobrze go słychać a w środku jest normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #34 Napisano 30 Lipca 2014 najgorzej do 3tys tzn dla mnie bomba ale w trase z dzieckiem sie nie wybiore;p;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #35 Napisano 5 Sierpnia 2014 wygluszenie bagaznika obnizy poziom halasu w srodku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #36 Napisano 14 Sierpnia 2014 cz.II Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #37 Napisano 28 Grudnia 2014 zeby nie robic smietnika wpisuje zapytanie w moj stary temat. wydech downpipe i 2.5cala przelot. planuje wkladke k&n hamowac i ma wypluc okolo 200km tylko czy takie mody wystarcza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koolas Zgłoś #38 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) zeby nie robic smietnika wpisuje zapytanie w moj stary temat. wydech downpipe i 2.5cala przelot. planuje wkladke k&n hamowac i ma wypluc okolo 200km tylko czy takie mody wystarcza? A cos w mapach było zmieniane że ma dać te 200km? Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Koolas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koolas Zgłoś #39 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) jako że nie chciałem spawać nowego kolektora, zamontowana została Turbo od BEX-a 190 KM 1.8T. Pasuje bez żadnych przeróbek. Wyciągnęłaby jakieś 280PS, ale wtedy by pracowała na 95-100%, więc mam jeszcze jakiś zapas i nie zajeżdzę jej od tak 250KM/352NM 250km na samej turbinie k03s? Czy jeszcze coś modzone? W 280km z tego turbo to nigdy nie uwierzę, nawet gdyby było hybrydą. Gdzie robiony program i hamowanie? Może hamowania miała lepszy dzień. Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Koolas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #40 Napisano 18 Stycznia 2015 250km na samej turbinie k03s? Czy jeszcze coś modzone? W 280km z tego turbo to nigdy nie uwierzę, nawet gdyby było hybrydą. Gdzie robiony program i hamowanie? Może hamowania miała lepszy dzień. Turbo BEX, Wtryski S3 380ccm, FMIC, pompa paliwa Bosch 044, wydech przelot. Strojenie w firmie Turbodiesel, Tykocin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach