nTomek Zgłoś #81 Napisano 23 Lipca 2020 Na trzeciej i czwartej stronie... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulee23 Zgłoś #82 Napisano 29 Lipca 2020 Jak wspominałem moj elektronik, którego uważałem z eksperta nie podołał naprawie modułu życząc mi szczescia w poszukiwaniach kogos kto będzie w stanie go naprawić... Po udanej naprawie swojego modułu kolega @ryger podjął wyzwanie . Pomimo tego, że mój moduł był w naprawdę złym stanie i nawet kilka kondensatorow odpadło od sniedzi, udało sie i po jego naprawie moduł smiga jak nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dancio_83 Zgłoś #83 Napisano 23 Stycznia 2021 Widzę ze w Passatach 10lat +, usterka z tym modułem to pewniak Też mi się przytrafiła permanentnie świecąca kontrolka systemu monitowania ciśnienia opon. VCDS- w Gateway był błąd brak komunikacji z modułem. Dzięki temu wątkowi też udało mi się reanimować moduł. W moim przypadku skorodowało doszczętnie przyłącze "+" do płytki Płytka przed trochę rzeźby i można się cieszyć przywróceniem działania TPMS-a Płytka po naprawie Szczególne podziękowania dla użytkownika @ryger za cenne informację które się bardzo przydały w naprawie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saimon25 Zgłoś #84 Napisano 25 Marca 2021 Panowie a gdzie znajduje się ten moduł od tpms? Bo mi go też wywaliło i nie wiem gdzie się znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #85 Napisano 25 Marca 2021 Z tyłu pod zderzakiem, jak zajrzysz to widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien_corrado Zgłoś #86 Napisano 2 Kwietnia 2021 Hej Padł mi któryś z czujników TPMS. VCDS pokazuje błąd 01521 - Czujnik ciśnienia w oponach 004-- Brak Sygnału/Brak komunikacji. Czy sam mogę w jakiś sposób namierzyć, sprawdzić który to czujnik, czy tylko wulkanizacja i tester do czujników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #87 Napisano 2 Kwietnia 2021 Wejdź w bloki pomiarowe (Measuring Value Blocks), tam sprawdzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien_corrado Zgłoś #88 Napisano 8 Kwietnia 2021 (edytowane) Która grupa o tym mówi? Przepatrzyłem wszystkie. Edytowane 8 Kwietnia 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #89 Napisano 8 Kwietnia 2021 Grupa 65-Tire Pressure Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien_corrado Zgłoś #90 Napisano 8 Kwietnia 2021 65 to sterownik. Która grupa w blokach pomiarowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #91 Napisano 8 Kwietnia 2021 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien_corrado Zgłoś #92 Napisano 8 Kwietnia 2021 Dzięki za screen - zerknę u siebie jeszcze raz i wrócę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #93 Napisano 10 Kwietnia 2021 Zainstalowałem dziś moduł kontroli ciśnienia 3AA 907 273 B. Wykodowałem 4C bo był, zaznaczyłem 65, komunikacja jest, błędów brak. W 03 ABS dodałem do kodowania +1024, jak podpowiada instrukcja. Przyjęło elegancko. W kołach nie mam jeszcze czujników, także narazie nie sprawdziłem komunikacji moduł - czujniki. Ale pytanie teraz jest takie, dlaczego po zmianie kodowania pompy ABS wywala błąd Usterka Start/Stop. To, że nie działa to mi nie przeszkadza bo i tak mam wyłączony, tylko chodzi o sam fakt wywalania komunikatu, co go boli z tym start/stopem ? Kiedyś już ktoś pisał, że miał taką sytuację, ale żadnej odpowiedzi nie uzyskał. I do tego wszystkie, po zakodowaniu 65 w CANie 19, w 19 wywala błąd sterownik zakodowany nieprawidłowo 1044. Pojawił się po kodowaniu 65. W innych modułach 03, 17, 09, 65, 46, błędów brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #94 Napisano 10 Kwietnia 2021 @zima18 Jeżeli montujesz antenę to masz tylko zakodować w gateway 65 i w liczniku tpms a wszędzie indziej masz mieć wykodowane bo jest to zbędne i może się gryźć. Sam już zimę przejeździłem na antenie 5q0 flashowanej na 3aa F i tylko się koduje antenę i licznik. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien_corrado Zgłoś #95 Napisano 19 Kwietnia 2021 W blokach pomiarowych nie mam w żadnym kole wartości aktualnej. Czy to trzeba zrobić po przejechaniu się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #96 Napisano 24 Kwietnia 2021 W dniu 10.04.2021 o 22:44, robert_s napisał: @zima18 Jeżeli montujesz antenę to masz tylko zakodować w gateway 65 i w liczniku tpms a wszędzie indziej masz mieć wykodowane bo jest to zbędne i może się gryźć. Sam już zimę przejeździłem na antenie 5q0 flashowanej na 3aa F i tylko się koduje antenę i licznik. A masz opcję zapisania ciśnienia na nowo przy bezpośrednim pomiarze ? Bo przy pośrednim zamiast przycisku, miałem opcję kasowania/ustawienia ciśnienia za pomocą mfa, była taka pozycja, ustaw ciśnienie i "zapisz". Teraz po aktywacji 65, w liczniku też jest zaznaczony któryś tam bit w którymś tam bajcie, wyświetliło mi komunikat żeby sprawdzić ciśnienie i zapisać na nowo, informacja na mfa w formie pisemnej, i do tego świeci się kontrolka od ciśnienia. Ciśnienie ustawione na 2.5, wymagane 2.5, na mfa w statusie pokazuje wszystko ok, myślałem że się przejadę, skuma że ciśnienie poprawione i samo się skasuje. No ale nie, cały czas po włączeniu zapłonu komunikat i kontrola, żeby ustawić i zapisać. Tylko właśnie jak zapisać, bo skoro w statusie pokazuje ok to nie wiem w czym widzi problem ? Czy zostaje tylko podłączenie vcds'a i trzeba to robić komputerem ? Zdjęcie robione jeszcze przed kontrolką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #97 Napisano 24 Kwietnia 2021 U mnie jest tak, że nawet jak mi pokaże ze jest mało to wystarczy dopompowac i sama znika. Wykodowane z abs? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #98 Napisano 25 Kwietnia 2021 No właśnie. Wczoraj tak pogrzebałem trochę kompem i patrzę, że w absie pokazuje błąd od kontroli ciśnienia, i w nastawach podstawowych są informacje o ciśnieniu. Kontrolkę skasowałem przez nastawy w ABS, i co wyżej pisałem, że w absie kodowałem TPMS po założeniu modułu od ciśnienia, to właśnie zamiast kodować to powinienem wykodować (minus 1024), i wszystko będzie grało. Czyli reasumując, po założeniu modułu kontroli ciśnienia, w Gatewayu trzeba odhaczyć 4C, zaznaczyć 65, w ABS'ie jeżeli była kontrola ciśnienia przez 4C odjąć od kodowania 1024, i jak Robert mówisz zaznaczyć w liczniku bodajże bajt 2 bit 2 (ale wydaje mi się, że to z automatu zaznacza się po dodaniu 65 w Gatewayu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dancio_83 Zgłoś #99 Napisano 28 Kwietnia 2021 W dniu 24.04.2021 o 12:38, zima18 napisał: Ciśnienie ustawione na 2.5, wymagane 2.5, Witam, pytanie, To wymagane ciśnienie gdzie można skonfigurować? w vcds-e czy na zegarach jest jakaś procedura. U mnie domyślnie wymagane 2.8 i chciałem ustawić 2.6 bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #100 Napisano 28 Kwietnia 2021 (edytowane) 2.8 może masz na pełnym obciążeniu ? Cytat Wprowadź kod bezpieczeństwa 01503 i przejdź do sekcji „Adaptacja”. Kanał 5 wykrywa nacisk na koła przedniej osi przy pełnym obciążeniu. Kanał 6 określa ciśnienie w kołach przedniej osi przy częściowym obciążeniu. Kanał 7 wykrywa nacisk kół osi tylnej przy pełnym obciążeniu. Kanał 8 wykrywa ciśnienie kół tylnej osi przy częściowym obciążeniu. Zalecane ciśnienie dla Twojego pojazdu jest podane na naklejce z tyłu klapki wlewu paliwa. Ciśnienie jest podawane jako liczba całkowita odpowiadająca ciśnieniu w barach * 10. Te. jeśli ciśnienie na osi wynosi 2,6 bara - napisz 26. Chociaż tego nie sprawdzałem, także nie wiem czy działa. Edytowane 28 Kwietnia 2021 przez zima18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach