Skocz do zawartości
sebos

TPMS - z czujnikami - montaż

Rekomendowane odpowiedzi

passat CC 2010 pompa abs  3C0 614 109 AF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest ok, to tylko zmiana komfortu z immo i wszystko będzie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz tak mysle i zle zwierałem te dwa piny w GW bo ten 8 obciąłem i zostawiłem a zwierałem ten koniec co został wkostce porażka,a ogarniasz immo w komforcie?i czy jeszcze jakś zmiana kabli jest zwązana z tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany immo w komforcie osobiście nie robiłem. Z tego co pamiętam jeszcze jest zmiana z klapka wlewu paliwa, ale w tym momencie nie jestem ci w stanie powiedziec co tam sie dokladnie robi :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ktoś na forum co to ogarnia?mam mozliwość kupienia modułu komfortu 3AA959799A od gościa który mi sprzedał GW ,orientujesz sie ilu jest bitowy i czy można lepszy kupic ? 

zacząłem troche przeglądać te moduły i widze,że musiałbym kupić moduł o numerze 3AA959433,ponieważ on nie ma tej jednej białej wtyczki a ten co wcześniej pisałem ma ta białą wtyczke a ja nie mam,moj obecny komfort to  3C0 959 433 AP

Edytowane przez alexsat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komfort z końcówką 799 to komfort obsługujący system bezkluczykowy kessy, jeżeli masz z końcówką 433 to też taki kup.

Pewnie ktoś ogarnia, ale ja nie kojarzę, jeżeli jesteś obeznany w elektronice to jest to do zrobienia, na drive.ru przeglądając parę tematów można ogarnąć co i jak.

Jeżeli szukasz kto ci to zrobi, to jedyne miejsce o którym wiem to VAG Serwis Kolasiński w Gliwicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sie domyslałem że ta kosc biała to kessy,odnośnie immo to właśnie znalazłem tych ludzi z gliwic wiec sobie jutro zadzwonie do nich,mam jeszcze jedno pytanie odnośnie park assista bo udało ni sie bez dechy sciagania poprawic te wiazki,nie podłączyłem tylko wiazki do tylniego zderzaka doleciałem do bagaznika i tak zostawiłem i tu pytanie bo masa wychodzi z tej kostki 16 pin ze sterownika i biegnie do bagażnika ,bo mam tam akurat mase podłaczyć tak wychodzi z tej wiązki,czy sie orientujesz w tym,bo patrzac na ten schemat z forum to tylko jest jedna masa w tym sterowniku,pomijajac masy na właczniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterownik PDC masz pod dechą? Masę sterownik ma tylko na wtyczce T16 pin 8(którą musisz podłączyć), możesz ją podłączyć gdzie ci wygodniej, może to być w bagażniku, ale średnio widzę sens ciągnięcia metrów kabla, podłącz masę gdzie masz najbliżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłącze ją pod deska a ta druga masa,która jest w bagażniku to jest pod oswietlenie tablicy dopiero pózniej zjarzyłem temat,a jeszcze odnośnie modułu komfortu to tylko immo przerzucic i powinno wszystko hulać juz bez żadnej rzezby?ewentualnie sprawdziłbys mi jeszcze co z ta klapką wlewu paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to tak, musiałbym poszukać na drive.ru, bo tam o tym czytałem, ale nie obiecuję że znajdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Koledzy potrzebuje podpowiedzi,gdzie dokładnie znajduje się sterownik do monitorowania ciśnienia opon w passacie CC(mile widziana fotka u tych co maja takie coś),czy zachodzi potrzeba zdjęcia zderzaka?czy uda się bez zdejmowania załozyć ten sterownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat CC (B6) czy CC? W tym pierwszym nie oddzielnego modułu, i jest to funkcjonalność modułu komfortu. W B7/CC jest to pod zderzakiem i patrząc po samych zdjęciach bez jego demontażu nic się chyba nie zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj, przy okazji zmiany opon dowiedziałem się, że ktoś w moim paseratti zamontował w kołach czujniki. No i teraz pytanie jak to ugryźć. Co z tym dalej zrobić. A co najważniejsze czy da się sprawdzić czy w ogóle działają?

Nie mam przycisku, na zegarach nie mam żadnych opcji. Jak to ogarnąć? Skoro już są to dobrze byłoby je wykorzystać. Ale od czego zacząć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co właściwie wiesz? Masz w kołach czujniki (widziałeś je na własne oczy), a koła są zamontowane na aucie (nie w garażu). 

Nic ci się nie świeci - nie masz żadnych błędów na zegarach?

Podłączałeś jaki kabel typu VCDS i robiłeś skan auta? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mam czujniki, wiem że samochód wyjechał z fabryki bez nich i wiem że koła są na samochodzie :) W zasadzie idąc tropem Sokratesa wiem, że nic nie wiem :D

Nie ma błędów, nic się nie świeci, nie mam guzika SET.

Skanów jeszcze nie robiłem, ale zrobię. Czego szukać w którym miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 moduł komfortu 46, bajt 17, bit 5 wyłącza/włącza funkcję odbiornika TPMS, pod warunkiem, że masz go fizycznie w module. 

Gdy odbiornik jest aktywny, powinien być widoczny moduł "Tire pressure" pod adresem 65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety brak odpowiedzi że sterownika 65.

Jakie teraz mam opcje? Czy po takim czasie czujniki jeszcze w ogóle będą działać? Warto inwestować w zmiany sterowników?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gzres Połączyłem twój wątek z istniejącym. Poczytaj, a sam sobie odpowiesz na pytanie co dalej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterownik TPMS jest pod zderzakiem i nie trzeba go ściągać zderzaka aby wyjąć sterownik. Wystarczy wsadzić głowę pod samochód, odkręcić dwa wkręty trzymające dół zdarzaka, wsadzić łapę i wyjąć moduł. Jest na zatrzaskach w uchwycie. 2 minuty roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy po wymianie komfortu z 433r na 433am będę miał na białych zegarach cisnienie kół?? I co z tym jak teraz mam pomiar poprzez ABS?? 

PS. Czujniki 1K0907255 będą działać z 433am?? 

Edytowane przez Matiz4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności