Jump to content
bodino

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Recommended Posts

Witam, czasem pojawia mi się błąd :17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Auto traci moc, od czego zacząć sprawdzanie.?

Proszę znawców o jakieś porady.

Edited by rainman777
Przeniesiony do poprawnego działu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od logów dynamicznych. Tryb awaryjny, albo turbo brudne, albo problem w sterowaniu nim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem taką samą sytuacje.

Na początek mógłbyś sprawdzić sztangę od turbiny w jakim zakresie się porusza (zapewne wcale nie chodzi)

Jeśli chodzi ale ciężko to spróbuj ją rozruszać czyli mocno ciągnij w strone gruszki.

Dobrze też zrobić te logi.

Dynamiczne grupy 11, oznaczają one Ciśnienie w turbinie.

Ale jeśli sztanga będzie zacięta to odrazu turbo do czyszczenia...

mi zajęło całość 5h jako początkujący. Wyciągnięcie, wyczyszczenie i włożenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, czasem pojawia mi się błąd :17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Auto traci moc, od czego zacząć sprawdzanie.?

Proszę znawców o jakieś porady.

Diagnoza z zamkniętymi oczami (jak u Kaszpirowskiego): turbo do czyszczenia. :hyhy

 

P.S. Niech no tylko to dyrekcja wyczai, kosz murowany. :)

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niech no tylko to dyrekcja wyczai, kosz murowany
Dyrekcja wyczaiła i przeniosła temat z działu technicznego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję administracji za przeniesienie wątku, i kolegom za naprowadzenie.

Jak znajdę wolną chwilę zrobię logi.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany, przyczyną była błahostka dziura w wężyku.

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i dopadło mnie.

Wywala mi w/w błąd. podmieniłem N75 i N18, wymieniłem podciśnienia. Błąd wraca. Sztanga turbiny chodzi (po odpaleniu idzie w górę) ale czy w pełnym zakresie, to nie wiem. Czy możliwe jest, że katalizator, który od jakiegoś czasu mi się sypie przypchał wydech i spaliny nie mają dobrego ujścia? Dodam, że pierwszy raz błąd wystąpił w piątek na obwodnicy Świebodzina przy prędkości 160km/h. a później już co chwila po przekroczeniu 120km/h.

Wcześniej nie było najmniejszych problemów. Od około miesiąca słychać sypiący się kat, zwłaszcza w środkowym tłumiku.

 

No i okazało się, że winny był rozsypany katalizator. Wydłubałem go i wszystko jest OK.

Edited by cypber
Rozwiązanie sprawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

WITam.

Prosze o Pomoć

Przewaliłem wszystko na tych forum i nic>

Chodzi o błą 17964

czyciłem turbine i dalej mam ten sam błąd

wczesniej zbierał sie po 1800 obr/min a teraz po 2200

Po podpieciu pod komap na luzie ładuje tyle co ma jak ma ładować 1000 daje 1000

a jak 1600 daje 1610.

Casem łapie błęda a czasem 140 km /h i nic poprostu idzie

chodzi o passat b5 Fl z 2002 1001kW

Zawór ERG wyczyszczony . Turbina na połysk w ultradzwiekach

Prosze o POMOC

Share this post


Link to post
Share on other sites
WITam.

Prosze o Pomoć

Przewaliłem wszystko na tych forum i nic>

Chodzi o błą 17964

czyciłem turbine i dalej mam ten sam błąd

wczesniej zbierał sie po 1800 obr/min a teraz po 2200

Po podpieciu pod komap na luzie ładuje tyle co ma jak ma ładować 1000 daje 1000

a jak 1600 daje 1610.

Casem łapie błęda a czasem 140 km /h i nic poprostu idzie

chodzi o passat b5 Fl z 2002 1001kW

Zawór ERG wyczyszczony . Turbina na połysk w ultradzwiekach

Prosze o POMOC

Sprawdż vagiem zaworki, zoacz czy wężyki nie są przetarte zób i wrzuć logi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Zaworek N18 ok

Sterowanie turbiny sprawdzone OK zawór EGR na wolnych obrotach 84% a na 5000 jusz5%

wiec chyba ok

Ten błąd włącza sie co jakieś 4 dni

sztanga turbiny po odpaleniu unosi sie do góry ba dodaniu gazu do 4500obrotów idzi na sama góre.

Po zgaszeniu Auta opada leko na dół

Prosze o info co może być jeszcze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Podpinam sie pod temat

Bo ostatni mi przeniesli tylko nie wiem gdzie

 

Opis:

WITam.

Prosze o Pomoć

Przewaliłem wszystko na tych forum i nic>

Chodzi o błą 17964

czyciłem turbine i dalej mam ten sam błąd

wczesniej zbierał sie po 1800 obr/min a teraz po 2200

Po podpieciu pod komap na luzie ładuje tyle co ma jak ma ładować 1000 daje 1000

a jak 1600 daje 1610.

Casem łapie błęda a czasem 140 km /h i nic poprostu idzie

chodzi o passat b5 Fl z 2002 1001kW

Zawór ERG wyczyszczony . Turbina na połysk w ultradzwiekach

Auto zaczyna ciągnoć po 2300.

Bleda łapie tylko pod obciążeniem jakaś wieksza górka zazwyczaj na 4 biegu na 2100-2200 obrotach przy pretkości 80-90km

Czy ktoś mi w tym temacie cokolwiek pomorze?

 

Prosze o POMOC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam.

Podpinam sie pod temat

Bo ostatni mi przeniesli tylko nie wiem gdzie

 

Opis:

WITam.

Prosze o Pomoć

Przewaliłem wszystko na tych forum i nic>

Chodzi o błą 17964

czyciłem turbine i dalej mam ten sam błąd

wczesniej zbierał sie po 1800 obr/min a teraz po 2200

Po podpieciu pod komap na luzie ładuje tyle co ma jak ma ładować 1000 daje 1000

a jak 1600 daje 1610.

Casem łapie błęda a czasem 140 km /h i nic poprostu idzie

chodzi o passat b5 Fl z 2002 1001kW

Zawór ERG wyczyszczony . Turbina na połysk w ultradzwiekach

Auto zaczyna ciągnoć po 2300.

Bleda łapie tylko pod obciążeniem jakaś wieksza górka zazwyczaj na 4 biegu na 2100-2200 obrotach przy pretkości 80-90km

Czy ktoś mi w tym temacie cokolwiek pomorze?

 

Prosze o POMOC

 

Wcześniej napisałem co trzeba zrobić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Wymieniłem weżyki podciśnienia i nic .

Logów nie zrobie bo nie mam na czym :(

Auto jak jest zimnie wcale niechce jechac

Jak zapale auto to sztanga gruchy od regulacji dzwiga ie około0,5cm

a ja wejdzie na 4 tys obrotów toidzie jak diabli w góre poczym troch e opada jak odejme gazu

SOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, podczepiam się pod temat... poproszę o analizę logów w kontekście błędu 17964, czyli niedoładowania. Dodam, że turbina wyczyszczona, gro wężyków wymienionych, gruszka wymieniona... zawór EGR tylko uszkodzony przy czyszczeniu i chwilowo zaślepiony (czekam na przesyłkę z nowym).

Z góry dziękuję!

dynamiczny 011

http://vaglogi.pl/log-011_JQ11ss.html

statyczny 003

http://vaglogi.pl/log-003_CkiEE.html

statyczny 008

http://vaglogi.pl/log-008_1Cm9Y.html

statyczny 011

http://vaglogi.pl/log-011_F1zPf.html

Basic Settings 011

http://vaglogi.pl/log-011_t0g1xaz.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy