macieek Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2013 Witam. Posiadam B5FL 2.0 TDI BGW. Ostatnio po skończonej jeździe, przegazowałem samochód na postoju, po czym gwałtownie zgasł. W ogóle nie chce odpalić, rozrusznik nie kręci, akumulator ok, rozrząd ok, diagnostyka commanderem nic nie wykazała, jutro sprawdzę jeszcze vag-comem. Podejrzewam problemy z wałem korbowym, korbowodem lub tłokami, ew zawory. Jakieś sugestie co sprawdzić? Dodam jeszcze, że na każdym biegu od 2 próba "na pych" nie daje żadnego efektu, zero ruchu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2013 TDI na pycha? To się może źle skończyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2013 Ot ciekawostka - może pomocna przy diagnozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2013 przy diagnozie na pewno nie ale jak nie chcesz silnika uszkodzić to bierz "na pych". Ogólnie jak brałeś na pycha też silnik blokował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #5 Napisano 24 Listopada 2013 (edytowane) kolego... Zrzucasz przód auta... ewentualnie od spodu samochodu klucz na wał korbowy i próbujesz nim przekręcić. Jesli jednak przy próbie na pych nic się nie przekręcił to nie masz kolego głowicy albo korby....... iiiiiiiiiiii... Przygotuj sie na najgorsze... nowy silnik. Edytowane 24 Listopada 2013 przez mnichu błąd ort Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2013 Nie straszcie kolegi od razu , trzeba to dobrze zdiagnozować sprawdzić czy wał się obraca, jeżeli nie no to trzeba niestety rozbierać po kolei wszystko i szukać przyczyny, mnichu może mieć rację z tą korbą choć ja skłaniałbym się do tego że się zatarł na panewkach korbowodowych, znam parę takich przypadków w bliżniaczych 2-litrówkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leba Zgłoś #7 Napisano 26 Listopada 2013 Moim zdaniem mogła złapać panewka miałem to samo tylko podczas jazdy, tylko dzień wcześniej moja kobita jechała kawałek z kontrolką oldruck motor aus. Była jakaś przygoda z olejem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #8 Napisano 26 Listopada 2013 Raczej panewka, zdarzało się już tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach