urbinio Zgłoś #221 Napisano 20 Maja 2017 Spoko temat nieaktualny dogadałem się już z forumowiczem z Legionowa Dzisiaj lub jutro podjade i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #222 Napisano 21 Maja 2017 Zrobiłem sam udało sie niestety nie mam kompa wiec nie mam jak sprawdzić czy cos sie poprawiło ale rzeczywiści dźwięk jest troszkę łagodniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #223 Napisano 25 Maja 2017 Dziś po zastosowaniu preparatu PRZED: PO: MOJE ZDANIE: Działa, jak na taka cenę, to działa. Widać po zdjęciach, na BIP'y nie patrzeć bo to inna bajką Silnik na wolnych równiej pracuje, kultura pracy na + Polecam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #224 Napisano 26 Maja 2017 (edytowane) Siemka Jestem po czyszczeniu preparatem Liqui Moly - 500ml nr. 2666 Korekty przed: 0,5 / -0,3 / 0,6 Korekty po: 0,42 / -0,09 / 0,38 Filterek koszt: 4 zł Edytowane 26 Maja 2017 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #225 Napisano 27 Maja 2017 SiemkaJestem po czyszczeniu preparatem Liqui Moly - 500ml nr. 2666 Korekty przed: 0,5 / -0,3 / 0,6 Korekty po: 0,42 / -0,09 / 0,38 Filterek koszt: 4 zł [ATTACH=CONFIG]153360[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]153356[/ATTACH] Witam, napisz jak poprawiła się kultura pracy silnika po tym zabiegu ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #226 Napisano 29 Maja 2017 Klepie bez zmian. Nie odczuwam czy jest lepiej czy gorzej. W korektach tylko widać że jest inaczej:hurra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #227 Napisano 29 Maja 2017 Na klekotanie duży wpływ ma ustawienie synchronizacji wałka rozrządu... Sent from my SM-G930F using Tapatalk Mam VP :kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #228 Napisano 29 Maja 2017 Klepie bez zmian. Nie odczuwam czy jest lepiej czy gorzej. W korektach tylko widać że jest inaczej:hurra Witam, dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #229 Napisano 26 Czerwca 2017 Witam. Kompletuje wszystkie potrzebne elementy do płukania pompek i nasuwa mi sie jedno pytanie. Czy jeśli mam akurat dwa filtry to jest sens zakładać oba? Tzn jeden na zasilanie a drugi na powrót? Widzę że wszyscy zakładają tylko na zasilanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dnon Zgłoś #230 Napisano 12 Lipca 2017 (edytowane) Zdecydowałem się na czyszczenie u siebie w AFN (110KM) Na Liqui Moly 2666 wydałem 39zł, filtr paliwa kosztował 3,50zł, 2mb węża - 4zł, a słoik rąbnąłem teściowej Opasek na przewody nie stosowałem, bo ciasno weszły na króćce. Dodatkowo wydałem 2x 1,5zł na nowe cybanty, bo stare opaski rozsypały się przy zdejmowaniu. Czas ok 20 minut, kilkanaście razy przegazowałem. Zużyłem praktycznie cały preparat - pomagał mi szwagier i przechylał słoik żeby jak najwięcej przeszło przez układ i żeby jednocześnie nie zapowietrzyć. Efekt? Delikatnie poprawiły się parametry wtrysków. Pracują minimalnie ciszej, przestało śmierdzieć za samochodem i zmniejszyła się chmura wypadająca z wydechu powyżej 3,5k rpm. Czy czyszczenie miało wpływ na moc? Nie wypowiem się. Jeżeli chodzi o sam filtr użyty do czyszczenia, kupiłem drugi żeby mieć porównanie na jednym zdjęciu: Opis wydaje mi się zbędny. Zastanawiam się nad powtórzeniem całego procesu. Edytowane 12 Lipca 2017 przez dnon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dami399 Zgłoś #231 Napisano 9 Listopada 2017 Miałem taki sam filterek w AVF po kuracji troche nabral na mocy ale trzeba jeszcze raz zrobic taki zabieg tym razem z Liquid Moly 5154. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polaktorun Zgłoś #232 Napisano 12 Listopada 2017 U mnie dałem pochodzić chwilkę na jałowym i po pierwszej przegazówce filtr zrobił się ciemny, na koniec kuracji filtr smolisto czarny. Efekt ? Auto nie do poznania, zbiera się jakby się wsiadło do innego wozu i do tego miła niespodzianka bo kierownica przestała się trząść, wcześniej były wyczuwalne drgania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #233 Napisano 14 Listopada 2017 Panowie, zamontowanie dwóch filterków jeden po drugim nie udusi przepływu środka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dami399 Zgłoś #234 Napisano 27 Listopada 2017 A czy Z LM 5154 tez tak mozna zrobic czy lepiej do baku wlac? A moze drugi raz uzyc LM 2666? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_automat Zgłoś #235 Napisano 18 Maja 2018 Tak się zastanawiam patrząc na zdjęcia kolegi Pawła, czy przewód powrotny dla bezpieczeństwa nie lepiej dać do drugiej butelki (jeżli tak można, bo może powrót nie może być puszczony na sucho)? Dać filterek na zasilanie just in case ale jednak ciągnąć nawet z oryginalnego opakowania? Przeczytałem cały wątek i nikt tak nie robił. Patrząc na zabrudzone filterki to skąd mam 100% pewność, że część syfu z powrotu nie dostała się jednak ponownie do pompowtrysków? Ewentualnie jak paliwo będzie w miarę czyste, oczywiście ocenić to można "na oko" (dla potwierdzenia można założyć na powrót drugi filterek będzie lepiej widać) to dopiero wtedy przełożyć wężyk do jednej butelki. Dzięki za podpowiedź, też planuję taki zabieg, środek kupiony, wężyki i filterek muszę dokupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #236 Napisano 18 Maja 2018 Witam, można tak zrobić bez problemu, jak piszesz dominik_automat. Pozdrawiam. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_automat Zgłoś #237 Napisano 21 Maja 2018 (edytowane) Dnia 18.05.2018 o 21:32, tomek1980 napisał: Witam, można tak zrobić bez problemu, jak piszesz dominik_automat. Pozdrawiam. Dzięki, wszytko kupione, do tego przy okazji będę wymieniał olej, więc zrobię jeszcze płukankę silnika. 3 TDIki PD w domu, kilka już za mną ale na PW, takie zabiegi z ciekawości a może i dostępności takich produktów będę robił po raz pierwszy. Edytowane 21 Maja 2018 przez dominik_automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #238 Napisano 21 Maja 2018 @dominik_automat Będziesz robił logi przed i po czyszczeniu pompek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_automat Zgłoś #239 Napisano 1 Czerwca 2018 Dnia 21.05.2018 o 23:39, StreamHD napisał: @dominik_automat Będziesz robił logi przed i po czyszczeniu pompek? Zrobię prnt Scrn tych podstawowych parametrów z gr 13, 23 i 18, bo to wiem jak zrobić. Dam Ci znać jak tylko zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja641 Zgłoś #240 Napisano 26 Czerwca 2018 A czy do baku można wlać ten preparat np.na pół baku całą puszkę wlać, czy nic się nie stanie gorszego? Czy musowo bezpośrednio na wtryski ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach