vipereeek Zgłoś #81 Napisano 6 Lutego 2014 przymierzam się do tej operacji, ale mam ostrożnościowe pytanie: w momencie gdy odłączę przewody od filtra paliwa (zasilający i powrotny) i podepnę je do tych zakupionych wężyków, zaleję butelkę preparatem i włączę motor, to czy układ się nie zapowietrzy zanim pompa vacuum zassa preparat? Nie. Jak zalejesz butelkę preparatem to znacząca długość węży zostanie nim wypełniona. Może się zdarzyć że po odpaleniu silnika usłyszysz przez chwilkę nierówną pracę silnika, to tyle. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #82 Napisano 11 Lutego 2014 Lista potrzebnych rzeczy: - Preparat Liqui Moly - 500ml (nr. 2666) - ok 2 mb wężyka silikonowego - złączka plastikowa - trójnik plastikowy - opaski zaciskowe (Norma 8-15) - 4 szt. - filterek paliwa (Filtron PS 842) - butelka plastikowa A ja się dopytam o szczegóły... Jaki rozmiar złączek? sądząc po opaskach to może 10mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejko1970 Zgłoś #83 Napisano 11 Lutego 2014 (edytowane) Witam, bardzo polecam, pamiętam po pierwszym razie widoczna różnica. A to film który nakręciłem, oczywiście czyszczenie domowymi środkami przy minimum kosztów: jeden filtr do benzyny i trzy krótkie przewody paliwowe dwie rurki plastikowe, opaski zaciskowe koniecznie na obejściu filtra . Edytowane 11 Lutego 2014 przez maciejko1970 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszhenleys Zgłoś #84 Napisano 12 Lutego 2014 A ja się dopytam o szczegóły...Jaki rozmiar złączek? sądząc po opaskach to może 10mm? Srednica weza i zlaczek 8mm takich ja uzylem.Opaski zaciskowe jednorazowego uzytku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #85 Napisano 13 Lutego 2014 Srednica weza i zlaczek 8mm takich ja uzylem.Opaski zaciskowe jednorazowego uzytku. Serdeczne dzięki. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxpain1984 Zgłoś #86 Napisano 13 Lutego 2014 Witam i przepraszam iż umieszczam moje pytanie w tym temacie, nie mogłem odszukać tematu do problemu jaki mnie spotkał. Mam Passata b5 rocznik 2000 tdi silnik 2,5 150 skrzynia biegów sekwencyjna. Problem objawia się tym: Po odpaleniu auta palą się na komputerku wszystkie oznaczenia biegów tak ja by wszystkie były włączone naraz, do tego nie pali mi się przy drążku kontrolka buta dzięki któremu można było zmienić bieg z P na D itp. gdy się nim jedzie zachowuje się jakby cały czas na jedynce jechał i nie chciał zmienić na większy bieg. Podczas zmiany biegu z P na D czy na R strasznie szarpie Wiedział by ktoś co to się dzieje złego? mam nadzieję, że skrzynia nie jest do wymiany..? Proszę o pomoc i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #87 Napisano 13 Lutego 2014 Witam i przepraszam iż umieszczam moje pytanie w tym temacie, nie mogłem odszukać tematu do problemu jaki mnie spotkał.Mam Passata b5 rocznik 2000 tdi silnik 2,5 150 skrzynia biegów sekwencyjna. Problem objawia się tym: Po odpaleniu auta palą się na komputerku wszystkie oznaczenia biegów tak ja by wszystkie były włączone naraz, do tego nie pali mi się przy drążku kontrolka buta dzięki któremu można było zmienić bieg z P na D itp. gdy się nim jedzie zachowuje się jakby cały czas na jedynce jechał i nie chciał zmienić na większy bieg. Podczas zmiany biegu z P na D czy na R strasznie szarpie Wiedział by ktoś co to się dzieje złego? mam nadzieję, że skrzynia nie jest do wymiany..? Proszę o pomoc i pozdrawiam. Kolego skrzynia jest w trybie awaryjnym podłącz vaga czy jest jakiś błąd na skrzyni ---------- Dodano o 14:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:54 ---------- Witam i przepraszam iż umieszczam moje pytanie w tym temacie, nie mogłem odszukać tematu do problemu jaki mnie spotkał.Mam Passata b5 rocznik 2000 tdi silnik 2,5 150 skrzynia biegów sekwencyjna. Problem objawia się tym: Po odpaleniu auta palą się na komputerku wszystkie oznaczenia biegów tak ja by wszystkie były włączone naraz, do tego nie pali mi się przy drążku kontrolka buta dzięki któremu można było zmienić bieg z P na D itp. gdy się nim jedzie zachowuje się jakby cały czas na jedynce jechał i nie chciał zmienić na większy bieg. Podczas zmiany biegu z P na D czy na R strasznie szarpie Wiedział by ktoś co to się dzieje złego? mam nadzieję, że skrzynia nie jest do wymiany..? Proszę o pomoc i pozdrawiam. Kolego skrzynia jest w trybie awaryjnym podłącz vaga czy jest jakiś błąd na skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxpain1984 Zgłoś #88 Napisano 13 Lutego 2014 Wielkie dzięki, nie omieszkam tak zrobić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #89 Napisano 13 Lutego 2014 (edytowane) A powiedzcie mi jak było u Was z odpaleniem silnika gdy w silniku był tylko ten preparat ?? znaczy się... cieżko/lekko ?? Edytowane 13 Lutego 2014 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszhenleys Zgłoś #90 Napisano 13 Lutego 2014 A powiedzcie mi jak było u Was z odpaleniem silnika gdy w silniku był tylko ten preparat ?? znaczy się... cieżko/lekko ?? Bez zmian.Odpala na ropie i tak chodzi mieszajac sie z preparatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #91 Napisano 14 Lutego 2014 byłem sceptyczny co do tej operacji i postanowiłem zrobić eksperyment. najpierw wlałem co buteleczki 500 ml dieslel'a z shell'a (tego najdroższego). I filterek z lewej strony. Potem wlałem zawartość pojemnika Liqui Moly Diesel i filterek z lewej strony. Na prawdę nie wierzyłem, że będzie taka różnica! Co do efektu: Silnik pali na strzała i czuć, pod pedałem gazu większy potencjał. Ocena 5. Jedyny minus to taki, że sobie zapowietrzyłem układ ale pokręciłem parę chwil i odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #92 Napisano 14 Lutego 2014 byłem sceptyczny co do tej operacji i postanowiłem zrobić eksperyment.najpierw wlałem co buteleczki 500 ml dieslel'a z shell'a (tego najdroższego). I filterek z lewej strony. Potem wlałem zawartość pojemnika Liqui Moly Diesel i filterek z lewej strony. Na prawdę nie wierzyłem, że będzie taka różnica! [ATTACH=CONFIG]114506[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114507[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114508[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114509[/ATTACH] Co do efektu: Silnik pali na strzała i czuć, pod pedałem gazu większy potencjał. Ocena 5. Jedyny minus to taki, że sobie zapowietrzyłem układ ale pokręciłem parę chwil i odpalił. witaj chyba coś pokręciłeś w tym opisie do zdjęć.... co z prawym filterkiem ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #93 Napisano 14 Lutego 2014 z prawej po czysczeniu sie domyslam :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #94 Napisano 14 Lutego 2014 z prawej po czysczeniu sie domyslam :hmm oba są po czyszczeniu. Z lewej wlalem do "butelki" to reklamowane przez schell paliwo. (co niby czyści i poprawia osiągi - nie wiem jak się nazywa bo nie tankuje na schellu) później ( z lewej) wlałem do "butelki" Liqui Moly Diesel i gazu! Efekty widoczne na obrazkach wyżej. Dałem tylko ciała z wężykami bo mi ciekło z trójnika i zrobiłem taką prowizorkę, że aż mi wstyd zdjęcia wrzucać - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #95 Napisano 14 Lutego 2014 oba są po czyszczeniu.Z lewej wlalem do "butelki" to reklamowane przez schell paliwo. (co niby czyści i poprawia osiągi - nie wiem jak się nazywa bo nie tankuje na schellu) później ( z lewej) wlałem do "butelki" Liqui Moly Diesel i gazu! Efekty widoczne na obrazkach wyżej. Dałem tylko ciała z wężykami bo mi ciekło z trójnika i zrobiłem taką prowizorkę, że aż mi wstyd zdjęcia wrzucać - zdjęcia masz 4 ..... nieważne czyli i po paliwie z schella i tym środku LM efekt ten sam ?? tak mamy to rozumieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #96 Napisano 15 Lutego 2014 zdjęcia masz 4 ..... nieważne czyli i po paliwie z schella i tym środku LM efekt ten sam ?? tak mamy to rozumieć ? Zdjęcia zaiste są 4. Browarek za spostrzegawczość . Efekt jest widoczny na każdym ze zdjęć. W lewym filterku zdaje się jest mniej zanieczyszczeń co dowodzi jaśniejszy kolor środka. Na zdjęciu z prawej strony wkład filtra jest ciemniejszy co dowodzi, że jednak LM działa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #97 Napisano 15 Lutego 2014 W lewym filterku zdaje się jest mniej zanieczyszczeń co dowodzi jaśniejszy kolor środka. Na zdjęciu z prawej strony wkład filtra jest ciemniejszy co dowodzi, że jednak LM działa. I nareszcie post napisany zrozumiale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #98 Napisano 16 Lutego 2014 I nareszcie post napisany zrozumiale. Czego nie zrozumieliście na poście ze zdjęciami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #99 Napisano 16 Lutego 2014 Czego nie zrozumieliście na poście ze zdjęciami? przeczytaj sobie swój post ze dwa razy.... ale ze zrozumieniem dwie czynności opisałeś dla lewego filterka... a do prawego nic A prawy filterek jest brudny więc coś się z nim działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #100 Napisano 16 Lutego 2014 przeczytaj sobie swój post ze dwa razy.... ale ze zrozumieniem dwie czynności opisałeś dla lewego filterka... a do prawego nic A prawy filterek jest brudny więc coś się z nim działo Racja. Przepraszam. mieliście rację. Ale widać przynajmniej który jest brudny a który czysty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach