Skocz do zawartości
vipereeek

Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly

Rekomendowane odpowiedzi

przymierzam się do tej operacji, ale mam ostrożnościowe pytanie: w momencie gdy odłączę przewody od filtra paliwa (zasilający i powrotny) i podepnę je do tych zakupionych wężyków, zaleję butelkę preparatem i włączę motor, to czy układ się nie zapowietrzy zanim pompa vacuum zassa preparat?

Nie. :)

Jak zalejesz butelkę preparatem to znacząca długość węży zostanie nim wypełniona.

Może się zdarzyć że po odpaleniu silnika usłyszysz przez chwilkę nierówną pracę silnika, to tyle. :hyhy

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lista potrzebnych rzeczy:

 

- Preparat Liqui Moly - 500ml (nr. 2666)

- ok 2 mb wężyka silikonowego

- złączka plastikowa

- trójnik plastikowy

- opaski zaciskowe (Norma 8-15) - 4 szt.

- filterek paliwa (Filtron PS 842)

- butelka plastikowa

 

A ja się dopytam o szczegóły...

Jaki rozmiar złączek? sądząc po opaskach to może 10mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo polecam, pamiętam po pierwszym razie widoczna różnica.

A to film który nakręciłem, oczywiście czyszczenie domowymi środkami przy minimum kosztów: jeden filtr do benzyny i trzy krótkie przewody paliwowe dwie rurki plastikowe, opaski zaciskowe koniecznie na obejściu filtra .

Edytowane przez maciejko1970

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja się dopytam o szczegóły...

Jaki rozmiar złączek? sądząc po opaskach to może 10mm?

Srednica weza i zlaczek 8mm takich ja uzylem.Opaski zaciskowe jednorazowego uzytku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Srednica weza i zlaczek 8mm takich ja uzylem.Opaski zaciskowe jednorazowego uzytku.

 

Serdeczne dzięki.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i przepraszam iż umieszczam moje pytanie w tym temacie, nie mogłem odszukać tematu do problemu jaki mnie spotkał.

Mam Passata b5 rocznik 2000 tdi silnik 2,5 150 skrzynia biegów sekwencyjna. Problem objawia się tym:

Po odpaleniu auta palą się na komputerku wszystkie oznaczenia biegów tak ja by wszystkie były włączone naraz, do tego nie pali mi się przy drążku kontrolka buta dzięki któremu można było zmienić bieg z P na D itp. gdy się nim jedzie zachowuje się jakby cały czas na jedynce jechał i nie chciał zmienić na większy bieg. Podczas zmiany biegu z P na D czy na R strasznie szarpie :/

Wiedział by ktoś co to się dzieje złego? mam nadzieję, że skrzynia nie jest do wymiany..? Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam i przepraszam iż umieszczam moje pytanie w tym temacie, nie mogłem odszukać tematu do problemu jaki mnie spotkał.

Mam Passata b5 rocznik 2000 tdi silnik 2,5 150 skrzynia biegów sekwencyjna. Problem objawia się tym:

Po odpaleniu auta palą się na komputerku wszystkie oznaczenia biegów tak ja by wszystkie były włączone naraz, do tego nie pali mi się przy drążku kontrolka buta dzięki któremu można było zmienić bieg z P na D itp. gdy się nim jedzie zachowuje się jakby cały czas na jedynce jechał i nie chciał zmienić na większy bieg. Podczas zmiany biegu z P na D czy na R strasznie szarpie :/

Wiedział by ktoś co to się dzieje złego? mam nadzieję, że skrzynia nie jest do wymiany..? Proszę o pomoc i pozdrawiam.

 

Kolego skrzynia jest w trybie awaryjnym podłącz vaga czy jest jakiś błąd na skrzyni

 

---------- Dodano o 14:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:54 ----------

 

Witam i przepraszam iż umieszczam moje pytanie w tym temacie, nie mogłem odszukać tematu do problemu jaki mnie spotkał.

Mam Passata b5 rocznik 2000 tdi silnik 2,5 150 skrzynia biegów sekwencyjna. Problem objawia się tym:

Po odpaleniu auta palą się na komputerku wszystkie oznaczenia biegów tak ja by wszystkie były włączone naraz, do tego nie pali mi się przy drążku kontrolka buta dzięki któremu można było zmienić bieg z P na D itp. gdy się nim jedzie zachowuje się jakby cały czas na jedynce jechał i nie chciał zmienić na większy bieg. Podczas zmiany biegu z P na D czy na R strasznie szarpie :/

Wiedział by ktoś co to się dzieje złego? mam nadzieję, że skrzynia nie jest do wymiany..? Proszę o pomoc i pozdrawiam.

 

Kolego skrzynia jest w trybie awaryjnym podłącz vaga czy jest jakiś błąd na skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, nie omieszkam tak zrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak było u Was z odpaleniem silnika gdy w silniku był tylko ten preparat ??

 

 

znaczy się... cieżko/lekko ??

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powiedzcie mi jak było u Was z odpaleniem silnika gdy w silniku był tylko ten preparat ??

 

 

znaczy się... cieżko/lekko ??

 

Bez zmian.Odpala na ropie i tak chodzi mieszajac sie z preparatem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem sceptyczny co do tej operacji i postanowiłem zrobić eksperyment.

najpierw wlałem co buteleczki 500 ml dieslel'a z shell'a (tego najdroższego). I filterek z lewej strony.

Potem wlałem zawartość pojemnika Liqui Moly Diesel i filterek z lewej strony.

Na prawdę nie wierzyłem, że będzie taka różnica!

 

2014-02-14 16.27.42.jpg

 

Co do efektu:

Silnik pali na strzała i czuć, pod pedałem gazu większy potencjał.

Ocena 5.

Jedyny minus to taki, że sobie zapowietrzyłem układ ale pokręciłem parę chwil i odpalił.

2014-02-14 16.27.17.jpg

2014-02-14 16.27.29.jpg

2014-02-14 16.27.33.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
byłem sceptyczny co do tej operacji i postanowiłem zrobić eksperyment.

najpierw wlałem co buteleczki 500 ml dieslel'a z shell'a (tego najdroższego). I filterek z lewej strony.

Potem wlałem zawartość pojemnika Liqui Moly Diesel i filterek z lewej strony.

Na prawdę nie wierzyłem, że będzie taka różnica!

 

[ATTACH=CONFIG]114506[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114507[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114508[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114509[/ATTACH]

 

Co do efektu:

Silnik pali na strzała i czuć, pod pedałem gazu większy potencjał.

Ocena 5.

Jedyny minus to taki, że sobie zapowietrzyłem układ ale pokręciłem parę chwil i odpalił.

 

 

witaj

chyba coś pokręciłeś w tym opisie do zdjęć....

co z prawym filterkiem ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z prawej po czysczeniu sie domyslam :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z prawej po czysczeniu sie domyslam :hmm

 

oba są po czyszczeniu.

Z lewej wlalem do "butelki" to reklamowane przez schell paliwo. (co niby czyści i poprawia osiągi - nie wiem jak się nazywa bo nie tankuje na schellu)

później ( z lewej) wlałem do "butelki" Liqui Moly Diesel i gazu!

Efekty widoczne na obrazkach wyżej.

 

Dałem tylko ciała z wężykami bo mi ciekło z trójnika i zrobiłem taką prowizorkę, że aż mi wstyd zdjęcia wrzucać :)

 

-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oba są po czyszczeniu.

Z lewej wlalem do "butelki" to reklamowane przez schell paliwo. (co niby czyści i poprawia osiągi - nie wiem jak się nazywa bo nie tankuje na schellu)

później ( z lewej) wlałem do "butelki" Liqui Moly Diesel i gazu!

Efekty widoczne na obrazkach wyżej.

 

Dałem tylko ciała z wężykami bo mi ciekło z trójnika i zrobiłem taką prowizorkę, że aż mi wstyd zdjęcia wrzucać :)

 

-

 

zdjęcia masz 4 ..... nieważne

czyli i po paliwie z schella i tym środku LM efekt ten sam ?? tak mamy to rozumieć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdjęcia masz 4 ..... nieważne

czyli i po paliwie z schella i tym środku LM efekt ten sam ?? tak mamy to rozumieć ?

 

Zdjęcia zaiste są 4. Browarek za spostrzegawczość :).

Efekt jest widoczny na każdym ze zdjęć. W lewym filterku zdaje się jest mniej zanieczyszczeń co dowodzi jaśniejszy kolor środka. Na zdjęciu z prawej strony wkład filtra jest ciemniejszy co dowodzi, że jednak LM działa.

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W lewym filterku zdaje się jest mniej zanieczyszczeń co dowodzi jaśniejszy kolor środka. Na zdjęciu z prawej strony wkład filtra jest ciemniejszy co dowodzi, że jednak LM działa.

I nareszcie post napisany zrozumiale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I nareszcie post napisany zrozumiale.

 

Czego nie zrozumieliście na poście ze zdjęciami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czego nie zrozumieliście na poście ze zdjęciami?

 

przeczytaj sobie swój post ze dwa razy.... ale ze zrozumieniem :) dwie czynności opisałeś dla lewego filterka... a do prawego nic :D A prawy filterek jest brudny więc coś się z nim działo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeczytaj sobie swój post ze dwa razy.... ale ze zrozumieniem :) dwie czynności opisałeś dla lewego filterka... a do prawego nic :D A prawy filterek jest brudny więc coś się z nim działo :)

 

Racja. Przepraszam. :) mieliście rację.

Ale widać przynajmniej który jest brudny a który czysty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności