Skocz do zawartości
vipereeek

Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly

Rekomendowane odpowiedzi

Tak panie.Do przezroczystej zebys widzial substancje czynna:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liqui molly mam, wężyki mam ale nigdzie nie mogę kupić trójnika. Można to czymś obejść?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Liqui molly mam, wężyki mam ale nigdzie nie mogę kupić trójnika. Można to czymś obejść?

ja to zrobiłem bez trójnika (z braku czasu), oryginalną buteleczkę z preparatem umieściłem na sztywno obok zbiorniczka od płynu do wspomagania i wpuściłem dwa wężyki. Pompa pięknie to zasysa tylko trzeba pilnować aby były przy dnie - filterek założyłem na zasilaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak samo widziałem na filmikach, tyle, że preparat przelany w słoiczek. Jutro pewnie to zrobię, dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wracam ponownie i ja ;)

zebrałem już wszystkie klamoty potrzebne do czyszczenia(bez trójnika, bo nie mogłem go nigdzie dostać - podobnie jak koledzy wyżej).

mam filtr razem z chłodniczą, czyli mam 6 przewodów.

powiedzcie mi, ten schemat(przerobiony z pierwszej strony) obrazuje to, jak mam wszystko podłączyć?

77b6cc49d6f2f8c0m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpinasz tylko dwa przewody z krućców zmostkowanych na czerwono, więc tego mostka na żólto nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odpinasz tylko dwa przewody z krućców zmostkowanych na czerwono, więc tego mostka na żólto nie ma.

Amen. :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, okay ;)

W poniedziałek będę czyścił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał jak możesz to zrób vagiem logi z grup 13,18,23 przed czyszczeniem jak i po czyszczeniu dla potomnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, zrobię :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wytrzymałem i zrobiłem czyszczenie dziś ;)

więc tak. płyn po kilku minutach(a konkretnie po pierwszej mocnej przegazówce - widać było na wężu powrotnym, jak bardzo ciemny płyn idzie; była wyraźna krawędź jasny - ciemny) zrobił się czarny jak smoła. nie wiem czym to jest spowodowane, być może brudnym układem - ale żeby był brudny aż tak!? logów nie ma sensu wrzucać, bo nie zmieniło się praktycznie nic.. natomiast sam silnik chodzi zdecydowanie ciszej i bardziej miękko.

niedługo zrobię czyszczenie ponownie, tylko tym razem zakupie 2 DUŻE filtry żeby to wszystko dobrze się przefiltrowało i wtedy mam nadzieje że parametry w vagu się poprawią.

 

EDIT1:

 

Mineło dwa dni od czyszczenia, przejechane 20km i tak:

- auto rano chodzi już normalnie, nie buja budą :)

- korekcje w vagu także się poprawiły(dziwne ze po przejechaniu kilkunastu km a nie od razu)

- ale bipy nadal bez zmian - jak sie zrobi ciepło to zdejmę pokrywe i zobacze co tam słychać ;)

- generalnie w najbliższym czasie i tak zrobię powtórkę czyszczenia, bo może po prostu wtryski są tak brudne(270kkm przelotu - nigdy nie wyciągane z silnika), że osadził się na nich ogromny syf i jedna butelka liqui moly to dla nich za mało ;)

Edytowane przez Mic15hal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przeprowadzilem zabieg czyszczenia pompowtryskow na preparacie Liqli Molly.Po czyszczeniu calkiem inne auto.Lepiej wkreca sie na obroty.Silnik ladniej pracuje(miekko)Rwie do przodu jak szalony.To tyle z moich odczuc:)Logow nie stety nie robilem.Polecam wszystkim ten preparat.Tanio szybko sprawnie zadowolenie 100%:victory

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzę że działałeś :lol Dawaj do mnie na garaż na gadu-gadu :gathering:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mineło dwa dni od czyszczenia, przejechane 20km i tak:

- auto rano chodzi już normalnie, nie buja budą

- korekcje w vagu także się poprawiły(dziwne ze po przejechaniu kilkunastu km a nie od razu)

- ale bipy nadal bez zmian - jak sie zrobi ciepło to zdejmę pokrywe i zobacze co tam słychać

- generalnie w najbliższym czasie i tak zrobię powtórkę czyszczenia, bo może po prostu wtryski są tak brudne(270kkm przelotu - nigdy nie wyciągane z silnika), że osadził się na nich ogromny syf i jedna butelka liqui moly to dla nich za mało

 

Wczoraj przeprowadzilem zabieg czyszczenia pompowtryskow na preparacie Liqli Molly.Po czyszczeniu calkiem inne auto.Lepiej wkreca sie na obroty.Silnik ladniej pracuje(miekko)Rwie do przodu jak szalony.To tyle z moich odczucLogow nie stety nie robilem.Polecam wszystkim ten preparat.Tanio szybko sprawnie zadowolenie 100%

... :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jeszcze zauważyłem...poranny rozruch po całej nocy przy temp.-8 świeczki raz ;podgrzewane i auto pali na strzał gdzie Przed zabiegiem parę razy okrecil. Dla mnie liqli moly bomba. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś stosował lub czy można zastosować liqli moly do TDI na pompie VP?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktoś stosował lub czy można zastosować liqli moly do TDI na pompie VP?

Oczywiście, preparat stosuje się w każdym silniku Diesla.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy macie jakieś doświadczenia z preparatem CERATEC LIQUI MOLY i silnikiem TDI. Pytam bo ludze łykają to jak ciepłe bułeczki
jak najbardziej polecam dolac po wymianie oleju , na poczatku sa bardzo duze roznice ,pozniej przywykniesz do zmian i zaczniesz slyszec inne zeczy ;) porawa na plus w pracy silnika znacznie ciszej na swiatlach mialem wrazenie ze mi zgasl ;)ale nie ,spalanie na postoju z 0,7-0,9 spadlo na 0,5-0,7 i tak jest do teraz , poranny rozruch na szczala , i najwazniejsze dla mnie ucichlo stukanie/pukanie na zimnym szklanek lub wtryskow , mam prawie 300tys i przez 80tyskm po modach kilka roznosci juz zalalem do baku i oleju i jakos nie zaszkodzily a mocy caly czas przybywa i bede dalej lal , od 2 wymian przeszedlem z motula na LM olej3100 + ceratec ,engine splush co druga wymiane i do baku 1-2 w roku na trasy uk-pl cos na wtryski z LM .pozder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przymierzam się do tej operacji, ale mam ostrożnościowe pytanie: w momencie gdy odłączę przewody od filtra paliwa (zasilający i powrotny) i podepnę je do tych zakupionych wężyków, zaleję butelkę preparatem i włączę motor, to czy układ się nie zapowietrzy zanim pompa vacuum zassa preparat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności