kzarczyn Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2013 Witam Wymieniam w passacie AFN turbinę na taką z AWX i okazała się że w samochodzie mam wizualnie inną turbinę niż być powinna. Powinna być: 028 145 702 C http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbosprezarek/8900-0062/028145702C/454158-5003S.aspx a jest: 028 145 702 D http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbosprezarek/8900-0786/028145702D/454161-5003S.aspx a chciałem założyć: 038 145 702 G http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbosprezarek/8900-0032/038145702G/717858-5009S.aspx Różnica między D a C polega na ułożeniu muszli części zimnej względem rdzenia. W C wylot spalin i wylot powietrza doładowanego jest w jednej linii, a w D pod kątem. Czy można odkręcić część zimną o obrócić tak aby uzyskać kąt taki jak jest w D i aby pasowało to do samochodu? Sprężarka jest odśrodkowa więc nie powinno to mieć dla niej znaczenia, tylko czy nie ma w środku jakiś pinów ustalających? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DyzioVR6 Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2013 ja obracałem zimna i ciepłą czesc w gtb , byl ustalający kołek ale go wyciągnalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2013 Można obracać tylko trzeba dokładnie spasować muszlę coby nie miała luzów i nie daj stykała się w wirnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2013 Operacja się udała, pacjent nadal żyje. Turbina 028 145 702 C różni się od 028 145 702 D tylko kątem ustawienia muszli części zimnej, można ją obracać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach