LakiLuk Zgłoś #41 Napisano 13 Lutego 2016 Jestem ciekawy jak sprawuje się silnik 1.4 TSI 160 KM po dłuższym przebiegu i kilku latach eksploatacji. Mam na myśli silniki produkowane po 2012 roku kiedy to zastąpiły wersję 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #42 Napisano 14 Lutego 2016 ucikaj od tego' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hyper Zgłoś #43 Napisano 15 Lutego 2016 ucikaj od tego' ... ponieważ? Mój ma 2 lata i zrobiłem 52 tys. km do tej pory, żadnych problemów nie odnotowałem. Ciekawe jak tam Maverick oraz niewienikt, jak u nich... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomP Zgłoś #44 Napisano 20 Maja 2016 A mój ma 2 lata i 3 miesiące i ponad 66 tys. Jak na razie również wszystko idealnie i oby tak dalej. Na długie trasy super wygodny samochód. Jest cicho, a gdy trzeba dynamicznie.W żadnym razie, jak to zarzucają niektórzy silnik nie wydaje odłosów kosiarki. Zresztą przy stałej prędkości ok. 140 km jego obroty to ok. 3 tys. A dsg z tym silnikiem to naprawdę fajny duet. Producent nie kłamał, że skrzynia jest adaptacyjna. Np. w terenie górskim, gdy na początku manetkami zrzucam biegi na zjazdach, skrzynia po jakimś czasie sama łapie, że nie powinna zmieniać biegów na wyższe. Spalanie również super - ostatni (marzec) powrót z Livigno, średnia prędkość 105 km (były utrudnienia w ruchu: wypadki + akcje policji na granicach) - średnie spalanie 6,4. Oczywiście przy szybszej jeździe autostradowej byłoby z litr więcej, a jeszcze więcej jadąc bardziej dynamicznie (turbo!) Ale z kolei wielokrotnie przy spokojnej, jednostajnej jeździe z przepisową prędkością (np. na Litwie) bez problemu schodziłem poniżej sześciu. w mieście do 10 l. Jak dotąd 2 przeglądy long life i zero dolewania oleju pomiędzy nimi. Jak długo tak będzie - zobaczymy. Ale w końcu nic trwałego na świecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mercier01 Zgłoś #45 Napisano 11 Marca 2019 Czy moglibyście napisać jak po kilku latach sprawują się Wasze silniki CTHD? Przymierzam się do zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnypl Zgłoś #46 Napisano 26 Marca 2019 Dnia 11.03.2019 o 14:07, mercier01 napisał: Czy moglibyście napisać jak po kilku latach sprawują się Wasze silniki CTHD? Przymierzam się do zakupu. VW CC 2014 1.4 TSI DSG po sofcie na 195 km i 280nm. Aktualny przebieg 190 tys km. Przy 98 tys padła pompa wody, przy 160 tys padł kompresor doładowania 7 tys zł z wymiana olejów i przeglądem. 189 tys padła uszczelka przy pompie wysokiego ciśnienia 50zl - pojawiał sie komunikat o awarii wspomagania hamowania. Spalanie od 4.5 do 12. Ogólnie średnie spalanie w okolicach 8 litrów. Kupiłbym jeszcze raz i jeździ mi się znacznie przyjemniej niż żony B8 2.0 TDI 190km DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #47 Napisano 25 Lutego 2023 Odkopuję temat... jak na dziś wasze opinie z użytkowania CTHD ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #48 Napisano 28 Lutego 2023 Również chętnie się dowiem. Jako że Kraków wprowadza SCT to niestety ale trzeba się żegnać z obecnym pojazdem i kupić coś nowszego. Na B8 mnie jeszcze nie stać, więc powoli rozglądam się za B7. Tym razem za benzyną. Oczywiście wszelkie dostępne artykuły krzyczą że wszelkie silniki benzynowe w B7 to zło. Ale wolałbym się dowiedzieć u źródła. Jak z perspektywy czasu sprawdzają się 1.4 i 1.8 tsi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach