Skocz do zawartości
Lenin

1.9TDI PD- tania i skuteczna metoda naprawy pompy VAC

Rekomendowane odpowiedzi

A tak poprawiona:

Poprawiona.jpg

W tej króciec jest wytrzymały mimo że jest z tworzywa sztuczngo:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taką, kupiłem ją nową za połowę ceny-po numerach była od transportera, miała grubszą cześć od podciśnienia. Jeździ już że trzy lata i póki co sprawuje się dobrze. Aczkolwiek ten krociec nie sprawiał wrażenia solidnego-bez problemu można było nim poruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też króciec dostał luzu. Póki co to mam to zaklejone klejem dwuskładnikowym do metalu. Ale mam takie wrażenie że i tak nie jest to do końca szczelne ponieważ czasami brakuje hamulców po 2 wciśnięciach pedału oraz później tak jak by turbina się załącza czego przed tym defektem nie było. No i teraz dzięki takiemu tematowi wiem co i jak zrobić ,aby to ponownie działało jak należy bez wymiany pompy.

Kwestia tylko czy może pamiętasz/pamiętacie jaka była średnica tych gumowych węży które zostały użyte w poradniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności