Skocz do zawartości
chagi

Grupa 18 podczas zapalania, prosba o analize

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

zlogowałem grupe 18 podczas odpalania i zastanawiam sie czy te 8,6 i 2 to normalne czy cos nie tak (same dwojki były na włączonym zapłonie), dodatkowo prosze tez o wyjasnienie co oznacza pozycja trzecia w grupie 1, u mnie jest -35,7 CF, silnik AVF

 

Log (0 - 018,018)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak:

0 - Kontrola bezbłędna

2 - Sterowanie w zamkniętej pętli na początku

4 - Mała ilość wtrysku lub elektrozawór off

6 - Zapowietrzenie

8 - Maksymalny prąd osiągnięty

 

---------- Dodano o 17:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:58 ----------

 

prosze tez o wyjasnienie co oznacza pozycja trzecia w grupie 1, u mnie jest -35,7 CF, silnik AVF[/url]

 

Czas trwania początku wtrysku (wymagany) 5 do 7 stopni obr. wału korbowego.

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jak mam w pewnej chwili 6 to znaczy ze w układzie jest powietrze? Jesli tak to z kąt moze sie ono brac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od czego zacząc poszukiwania nieszczelnosci, przewody czy bardziej pompa vacum? Taka nieszczelnosc ma wpływ na odpalanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tak:

0 - Kontrola bezbłędna

2 - Sterowanie w zamkniętej pętli na początku

4 - Mała ilość wtrysku lub elektrozawór off

6 - Zapowietrzenie

8 - Maksymalny prąd osiągnięty

Konrad, skąd wziąłeś ten opis "szóstki" ?

 

Opis, który można znaleźć mówi :

 

000 prawidłowa regulacja

002 sterowanie podczas rozruchu

004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty

008 osiągnięto maksymalna wartość prądu

016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)

032 liczba próbkowania zbyt mała

064 błąd przetwarzania

128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe

 

006 , to prawdopodobnie 002 + 004 . Jest to tylko domysł, nie mój.

 

Nigdzie jeszcze nie znalazłem opisu tej "szóstki" .

Kontaktowałem się kiedyś telefonicznie w sprawie 006 z moderatorem Master's(założycielem ?) tego Forum http://forum.tdi-tuning.pl/index.php?sid=529495582bf476bac5a263b6d64a1be1 , człowiek prowadzący warsztat, mający dużą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Nie umiał(lub nie chciał) odpowiedzieć mi w tym temacie....

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Konrad, skąd wziąłeś ten opis "szóstki" ?

 

Opis, który można znaleźć mówi :

 

000 prawidłowa regulacja

002 sterowanie podczas rozruchu

004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty

008 osiągnięto maksymalna wartość prądu

016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)

032 liczba próbkowania zbyt mała

064 błąd przetwarzania

128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe

 

006 , to prawdopodobnie 002 + 004 . Jest to tylko domysł, nie mój.

 

Nigdzie jeszcze nie znalazłem opisu tej "szóstki" .

Kontaktowałem się kiedyś telefonicznie w sprawie 006 z moderatorem Master's(założycielem ?) tego Forum http://forum.tdi-tuning.pl/index.php?sid=529495582bf476bac5a263b6d64a1be1 , człowiek prowadzący warsztat, mający dużą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Nie umiał(lub nie chciał) odpowiedzieć mi w tym temacie....

 

Takie info mam od kuzyna który prowadzi warsztat dwa domy dalej ode mnie. Szczerze mi powiedział że sam do tych "szóstek" doszedł:bezzebow

 

---------- Dodano o 01:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:32 ----------

 

Nigdzie jeszcze nie znalazłem opisu tej "szóstki" .

 

Coś takiego znalazłem:

http://forum.vw-passat.pl/threads/137064-Prosze-o-pomoc-w-logach-silnik-PD-ATD

 

z forum golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=299803&start=14

Q. Silnik(001)->bloki pomiarowe(008)-> blok(018) – stan zaworów pompowtryskiwaczy

 

1. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 1-go

2. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 2-go

3. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 3-go

4. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 4-go

 

Procedury serwisowe

 Wartość inna niż „0”

->Uszkodzony zawór pompowtryskiwacza

->Przerwa w ciągłości przewodu

->Brak paliwa

->Powietrze w systemie zasilania paliwem -> sprawdzić układ paliwowy

 Wartość „4”

->Wartość ta występuje tylko podczas hamowania silnikiem, zmiany biegów lub gdy się przygazuje na jałowym na postoju

 Wartość „6”

->Występuje na początku rozruchu silnika gdy łapie równe obroty i może trwać jedynie kilka sekund nie więcej

 

z naszego forum

w 18 maja byc 2 na zapłonie jak odkali to 6 jak 6 zgasna to wtedy zlicza bipy

 

takie coś

U ciebie zera nie ma na 2 i 3 cylindrze(masz wartosc 6), wg VAG'a to jeżeli ta wartość sie utrzymuje te wtryskiwacze są wadliwe bądź zapowietrzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio walczylem z tymi 6stkami u mnie okazalo sie ze uszczelniacze na 1 i 2 nie trzymaly i tez pokazywalo 6 do tego nie rowno chodzil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio walczylem z tymi 6stkami u mnie okazalo sie ze uszczelniacze na 1 i 2 nie trzymaly i tez pokazywalo 6 do tego nie rowno chodzil

 

całkiem mozliwe ze tu jest problem bo przy zapalaniu po nocy zawsze jest dym a po chwili ustaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak było ale po jakiś 500km całkiem padło i auto zaczęło chodzić tylko na 3 cylindrach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.10.2013 o 17:03, Rufus110hp napisał:

To tak:

0 - Kontrola bezbłędna

2 - Sterowanie w zamkniętej pętli na początku

4 - Mała ilość wtrysku lub elektrozawór off

6 - Zapowietrzenie

8 - Maksymalny prąd osiągnięty

 

---------- Dodano o 17:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:58 ----------

 

 

Czas trwania początku wtrysku (wymagany) 5 do 7 stopni obr. wału korbowego.

 

Witam Panowie pomocy.    vcds gr 18 po rozruchu cały czas  0  ale spadające obroty i sekundowo pojawia się 2 co oznacza, że silnik gaśnie. Cały czas już nie równa praca. Bardzo trudny rozruch, raczej niemożliwy. Co robić dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności