82dlugi Zgłoś #101 Napisano 19 Grudnia 2013 Może Octavia? No tak, już pal licho czcionkę na zegarach i tego zielonego dzięcioła na kierownicy, ale z Octavią jest to co z Passatem B6 - jeśli chciałbym skrzynię M6 to wychodzi 2.0 TDI (ew. mocniejsza benzyna). A w ogóle warto się upierać przy 6 biegach? (jeśli robię duże przebiegi autostradowe) Jak przy długiej jeździe 140-150 km/h sprawowałby się trochę wzmocniony B6 1.9 BXE ze skrzynią M5? (spalanie i hałas) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #102 Napisano 20 Grudnia 2013 Jak pozwoli kaska, to będę celował w Audi A6 C5 allroad 2,7 biturbo lub A6 C6 allroad 4,2 V8 wolno ssący. Podoba mi się też alfa 159. Piękny samochód, ale podobno trzeba trafić w dobry egzemplarz. W sumie teraz to w każdej marce już tak bywa. Ale alfa piękna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #103 Napisano 21 Grudnia 2013 Ja jak się sprzedam paska za jakieś 2-3 lata będę polowal na Audi R8. Zajebiste autko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #104 Napisano 21 Grudnia 2013 Touareq 3.0TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #105 Napisano 25 Grudnia 2013 Na pewno nie diesel i nie automat. Isia albo piątka. Ewentualnie mógłbym obejrzeć nowa Mazde 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #106 Napisano 25 Grudnia 2013 Na pewno nie diesel i nie automat. Dlaczego ? Ja właśnie poluję na TDI .... i to w automacie I o innym słyszeć nie chcę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #107 Napisano 25 Grudnia 2013 Dlaczego nie diesel? Bo rocznie robie kolo 15000 kilometrow, wiec jakiegos wielkiego osczedzania bym nie zaznal. Poza tym, co wazniejsze - diesel to klekot. Coraz mniejszy, ale klekot, i w porownaniu z benzyna, nie ma startu, jesli chodzi o komfort jazdy. A do ludzi, twierdzacych, ze dziesiejszych diesli nie slychac, moge tylko usmiechnac sie z politowaniem. No i paru czesci mniej - dwumasy,turbiny, dpfu, ktore sa jak wrzod na dupie. Döaczego nie automat? Mialem DSG - wygodna sprawa, ale koniec koncow, nie ma to jak samemu decydowac, kiedy zmieniamy bieg, bo automat nietstey nigdy w 100% nie wrzuci nam tego niegu co trzeba. Zarowno w trasie jak i w miescie. Wyjatek od tych ww regul moze stanowic pojazd nowy, o ktorego bede dbal od poczatku tylko ja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #108 Napisano 25 Grudnia 2013 Dlaczego nie diesel? Bo rocznie robie kolo 15000 kilometrow, wiec jakiegos wielkiego osczedzania bym nie zaznal. Prawda. Ja się długo zastanawiałem bo mój obecny przelot roczny to max 25k km. Jednak do diesla mnie ciągnie przeokropnie.. pewnie ze względu na przyzwyczajenie do NM. Poza tym, co wazniejsze - diesel to klekot. Coraz mniejszy, ale klekot, To już zalezy o jakim silniku byśmy mówili.. nie nalezy każdego diesla wrzucać do jednego worka. i w porownaniu z benzyna, nie ma startu, jesli chodzi o komfort jazdy Jak wyżej ^^ Döaczego nie automat? Mialem DSG - wygodna sprawa, ale koniec koncow, nie ma to jak samemu decydowac, kiedy zmieniamy bieg, bo automat nietstey nigdy w 100% nie wrzuci nam tego niegu co trzeba. Zarowno w trasie jak i w miescie. Zgadzam się 100% Automat to wygodne urządzenie... ale nie zastapi kierowcy który widzi na bieżaco co się dzieje na drodze i sam może wybrać najlepsze rozwiązanie. Oczywiście istnieją ludzie którzy bez automatu nie potrafili by normalnie jeździć po drogach. ............................... Ja już przemyslałem wszystkie za i przeciw. Szukam tiptronica 4x4 w TDI. Raczej mnie już nic nie przekona do zmiany. Po zabawach z passatem... wiem że 4x4 jest podstawą jeśli chodzi o mocny silnik. pozdro i Wesołych Świąt ---------- Dodano o 20:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:34 ---------- A do ludzi, twierdzacych, ze dziesiejszych diesli nie slychac, moge tylko usmiechnac sie z politowaniem. To jak ja.... mogę się tylko uśmiechnąć do takich ludzi jak Ty z takim przekonaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #109 Napisano 25 Grudnia 2013 A do ludzi, twierdzacych, ze dziesiejszych diesli nie slychac, moge tylko usmiechnac sie z politowaniem. Tu należałoby wspomnieć czy chodzi Ci o hałas w środku czy na zewnatrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #110 Napisano 25 Grudnia 2013 Tu należałoby wspomnieć czy chodzi Ci o hałas w środku czy na zewnatrz Bardzo słuszne stwierdzenie. Jest jeden TDI który burzy wszystkie mity o głośnym dieslu. Jeśli uda mi sie zakupić.... pochwale się na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #111 Napisano 25 Grudnia 2013 jest jeden tdi który burzy wszystkie mity o głośnym dieslu. 2.7 tdi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #112 Napisano 25 Grudnia 2013 (edytowane) 2.7 tdi ? Od dłuższego czasu szukam... prawie kupiłem... i dalej szukam: Audi A8 D3 4.2 TDI V8. Ten silnik nie ma nic wspólnego ze starym... klekotającym dieslem. Dzwięk poezja. 326ps/650nm. Edytowane 25 Grudnia 2013 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #113 Napisano 25 Grudnia 2013 Audi A8 D3 4.2 TDI V8. fajne autko na fajne,niemieckie autostrady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #114 Napisano 25 Grudnia 2013 Od dłuższego czasu szukam... prawie kupiłem... i dalej szukam: My sprzedawaliśmy rok temu A6 z tym silnikiem z 2009 roku za 108 i nik nie chciał z krajowym przebiegiem 50 tyś i każdy wybrzydał wieć podzielił los paska B5 i został w garażu jako kolejne auto w rodzinie na weekendowe przejaźdzki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #115 Napisano 25 Grudnia 2013 My sprzedawaliśmy rok temu A6 z tym silnikiem z 2009 roku Ech... Ja szukam A8 Ewentualnie wystylizowane na S8 lub W12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #116 Napisano 26 Grudnia 2013 Jeżeli usiade kiedyś w aucie z silnikiem diesla i nie poznam po odglosie że to diesel to odszczekam to co pisałem wyżej. Póki co, podtrzymuje swoje zdanie, w którym jeszcze bardziej się utwoerdzilem po przejazdzce A6 3.0 tdi. Diesel v8 może brzmi lepiej bo te osiem cylindrów skutecznie zaglusza klekot - nie wiem bo nie jechałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mada8492 Zgłoś #117 Napisano 26 Grudnia 2013 ja po pasku chcałbym kupic audi Q7 Quattro z motorem 3.0 TDI z Automatem S-Tronic link taki coS http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45037014 albo jak kiedys bedzie mnie stac na to to Audi Q7 Quattro 6.0TDi V12 500hk 1000 Nm link http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44633618 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek Killer Zgłoś #118 Napisano 26 Grudnia 2013 A ja w po nowym roku rozpoczynam polowanie na 540i w e39. Jeździłem budą ale w dieslu, na co dzień bawię się serwis tego. Teraz czas na V8 w 4.4. Zobaczymy jak się będzie sprawowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #119 Napisano 26 Grudnia 2013 ja po passiorku z którym bardzo ciężko będzie mi się rozstać (co najwidoczniej nastąpi w przyszłym roku) chciał bym się przesiąść na lexusa gs430 v8 na przelocie 300 kucy i 440 nm na tylną oś robi robotę chociaż ścigając się z takim passior do 160km/h był górą hehe rozważam również przesiadkę na W8 albo r36 passata b6 jednak bardzo jest mi szkoda pozbyć się tego co mam i zaczynać z czymś nowym ale benzynka a przede wszystkim jej dźwięk męczy mnie już od dłuższego czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pejzasz Zgłoś #120 Napisano 3 Marca 2014 (edytowane) Nastepne po Passaciku bedzie hm ?:ocochodzi No własnie Zawsze sie mi podobalo Audi A6 i A8 ale wiadomo pare groszy na te cacka trzeba dać . Miałem przyjemność jezdzenia Toyota Avensis III 2.2 D-Cat 177 KM w Full Opcji Kombi i chyba innego autka bym nie chcial Miejsca jak i z przodu jak i z tyłu wystarczajaco o bagazniku nie wspomne . Co do silniczka to same 177 KM mówia za siebie Spalanie przy mojej jezdzie 7,8- 8,2 Tylko ciezko sie mi bedzie rozstac z Pasiakiem jak by miala taka zmiana zawitać Edytowane 3 Marca 2014 przez pejzasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach