Jump to content
Morsart27

Na co chrapka po Passacie?

Recommended Posts

Kupiłem Captivę 7 miejscową. Duża, bagażnik też pokaźny - jeździ się tym jak czołgiem. Przydaje się na wyjazdy wędkarskie bo nie szoruję podwoziem po nieutwardzonej nawierzchni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Lestat napisał:

Kupiłem Captivę 7 miejscową. Duża, bagażnik też pokaźny - jeździ się tym jak czołgiem. Przydaje się na wyjazdy wędkarskie bo nie szoruję podwoziem po nieutwardzonej nawierzchni.

Szczerze zazdroszczę, zwłaszcza po tym jak kilka dni temu po raz kolejny urwałem tylny chlapacz  :cenzura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się najbardziej na rybach podoba. Jedziesz sobie wolniutko po dołach a kumpel Vectrą kombi musi kombinować bo wiadomo jak to jest nad wodą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wam na te ryby to by się Tesla przydała, żeby mogła was po piwku sama do donu odwieźć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem żonie X1 MY16 fajnie się jeździ ,ale brak Autoholdu to jakaś masakra ! Najgorsze jest to ,że auto na płycie mini i nie da się tego zamontować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w 2014 nie wiedziałem i gnoiłem tu w tym wątku passata b6:) obecnie po pasku b5 przeliftem jest w rodzinie a6c5 poliftowy ostatni rocznik i pasztet b6 w highline:), pastuch trochę zostanie, a audi szykowane do zamiany na a6c6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę temat. Po B5FL chciałbym się przesiąść na jakiegoś kompaktowego SUVa. Po pierwsze chcę czegoś mniejszego, po drugie z dużym prześwitem i 4x4. Trójka aut, które biorę pod uwagę to Tiguan, RAV4 i Qashqai. Ostatnio też zauważyłem takie auto jak Mitsubishi ASX, ale tam brak dobrego diesla. A propos silnika, to chciałbym celować w mocnego diesla, ewentualnie diesla podatnego na chiptuning. Mocna benzyna też by mogła być, ale tylko dobrze współpracująca z LPG. Rocznikowo celuję w 2012 i okolice.

Napęd najbardziej by mi pasował z automatycznie dołączanym tyłem - w razie uślizgu kół przednich, ale fajnie by było również mieć przycisk off-road dający stały napęd na wszystkie koła.

Które z tych 3 aut (albo jakieś inne) najlepiej spełnia opisane kryteria? Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy