Skocz do zawartości
Morsart27

Na co chrapka po Passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zabawa ma być to może BMW 645Ci E63/64? Co to za frajda w nadwoziu kombi? No chyba,że to RS6 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zabawa ma być to może BMW 645Ci E63/64?

 

To auto jest tak paskudne że aż piękne :D To samo z serią 7 :P

 

 

 

 

a może....

 

> Audi S8 5.2 FSI ewentualnie w 4.2 V8 TDI ??

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto będzie robić około 4 000 km rocznie, bardziej nastawiam się na frajdę z jazdy.

 

a w swoim blogu piszesz ''Jeżdżę sporo i widzę, co się dzieje...''

 

hmm...

 

4 tys km rocznie to sporo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w swoim blogu piszesz ''Jeżdżę sporo i widzę, co się dzieje...''

 

hmm...

 

4 tys km rocznie to sporo?

 

Do jazdy na co dzień Golfa mamy. On robi kilometry. Kombi ma być nastawione na wygodne wakacyjne wyjazdy i wypady za miasto, stąd decyzja o zakupie auta z dużym sprawiającym frajdę silnikiem. I faktycznie będzie mało jeździł. Kompakt nadrabia. Praktyczniejszy na co dzień.

 

Audi A6 C6..... 4.2 V8 QUATTRO z rocznika conajmniej 2009.... za 70k zł i żeby był nie lepiony z trzech ? nie wiem luka.gif" smilieid="528" class="inlineimg" border="0">

 

 

Bez przesady. Nie wygląda na lepiony z trzech...

 

http://bit.ly/1MvdKJa

 

Co do BMW - jeżdżę na wózku i jestem zaprotezowany. BMW odpada z dwóch powodów. Po pierwsze jest skrojone na miarę. Za bardzo na miarę, bo jak dodam urządzenia do sterowania autem, to nie mam gdzie protez zmieścić. Druga rzecz, to wysokie progi w tym aucie. Wysiadanie dla takich osób jak ja jest koszmarem. Protezy się blokują i ciężko je wyżej podnieść. Trza się kłaść na siedzeniach, no masakra ogólnie. Sprawdzałem, testowałem i jednak dla mnie najprzyjaźniejsze są VAG-i... A co auta sportowego - może kiedyś. I na bank coś 40 letniego wleci... Nowości będzie mi dość... I nie żadnych Diesli. Miałem dwa przez 10 lat i styka. Wracam do benzyn, które miałem przez resztę swojej kariery za kierownicą, czyli przez kolejnych 15 lat. Benzyna to jest to, szczególnie bez doładowania. Obecny Golf ma 150 KM i nie ma żadnych turbin i to jest w nim piękne. Nie martwię się o rozgrzanie i chłodzenie turbo, nie martwię się o zapieczone kierowniczki, o przeładowania... Ile to kłopotów odpada...

 

Co to za frajda w nadwoziu kombi?D

 

Rodzinę mam. 2 synów. Oni strasznie dużo bagaży ze sobą wloką. I mój wózek inwalidzki. Gdzieś to pomieścić trzeba. Kombi to wybór z rozsądku. Silnik - wybór z szaleństwa.

Edytowane przez Charakterek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Audi da Ci frajdę z jazdy :) I tak zauważyłem... brat ma taką C6 i też fajnie wyposażoną... a czujniki parkowania tylko z tyłu (tak jak w tej z ogłoszenia) i niby to nie problem ale nie rozumiem tej polityki od Audi.

 

A i fakt faktem.... z BMW E60 wychodzi się gorzej niż z Audi C6. BMW jest "głębsze"... bardziej "zwarte" w środku. Ale ilością miejsca bardzo porównywalne z A6. A i taką ciekawostkę powiem... że ilością miejsca A6 C5 bije te dwa auta na łeb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rodzinę mam. 2 synów. Oni strasznie dużo bagaży ze sobą wloką. I mój wózek inwalidzki. Gdzieś to pomieścić trzeba. Kombi to wybór z rozsądku. Silnik - wybór z szaleństwa.

 

Jeśli tak, to rzeczywiście Audi będzie najrozsądniejszym wyborem. Mesredes E-klasa też ma jakieś V8 ale nie wiem jak tam z awaryjnością i częściami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez przesady. Nie wygląda na lepiony z trzech...

 

http://bit.ly/1MvdKJa

poszukaj 3.0 TFSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i taką ciekawostkę powiem... że ilością miejsca A6 C5 bije te dwa auta na łeb.

 

Tak, wiem. C6 ma strasznie ciasny bagażnik i już kombinujemy z tapicerem jak go powiększyć. Raczej podłoga wyleci. No ale C5 swoje lata uż ma...

 

Jeśli tak, to rzeczywiście Audi będzie najrozsądniejszym wyborem. Mesredes E-klasa też ma jakieś V8 ale nie wiem jak tam z awaryjnością i częściami.

 

W 211 - ma ogromne problemy z elektryką. I to znane wszem i wobec. No i te Mercedesy gniją, a ceny serwisu do najmniejszych nie należą. Porównywałem i są półtora do dwóch razy droższe niż Audi. Gdyby nie to, Mercedes byłby ideałem. Potężny bagażnik, piękna sylwetka i niskie progi drzwiowe.

 

poszukaj 3.0 TFSI

 

Nie nie - żadnych T w nazwie silnika. Tylko i wyłącznie wolnossący. Mniej problemów z wiekiem ma.

 

Jak pisałem - Passat V6 3,6 kontra Audi A6 V8... Bardzo proszę o opinie. A6 V8 już jeździłem. Jakby ktoś w okolicach Radomia miał B7 V6 3,6 i miał troszkę wolnego czasu, by mnie przewieźć i bym wyrobił sobie zdanie o tym konkretnym modelu. Bo póki co to A6 wygrywa i tylko i wyłącznie z braku alternatywy i braku mojej opinii o Passacie. Ale wiadomo - może po próbie Passatem zmieni mi się punkt widzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie nie - żadnych T w nazwie silnika. Tylko i wyłącznie wolnossący. Mniej problemów z wiekiem ma.
No tak lepiej mieć problemy z nagarem w 4,2 FSI, niż mieć 3,0 i większy potencjał. Pamiętaj, że T w tym przypadku oznacza kompresor, a nie turbawke. Bardzo niezawodne rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak lepiej mieć problemy z nagarem w 4,2 FSI, niż mieć 3,0 i większy potencjał. Pamiętaj, że T w tym przypadku oznacza kompresor, a nie turbawke. Bardzo niezawodne rozwiązanie.

 

No w sumie straszą tak tym nagarem, ale wychodzi on albo i nie wychodzi po około 250-300 000 km. Straszyli, że w 2,0 FSI (taki silnik siedzi w Golfie) jak go kupię, to od razu wariator i nagar. Tymczasem wariator siedzi cicho a nagaru brak (został specjalnie rozkręcony). Więc nie jest źle. Wszystko zależy, czy auto ma polskie 150 000, czy niemieckie 150 000. Bo jak sam wiesz w Polsce jakoś wolniej te kilometry lecą. Najczęściej 1 km polski to 2 km niemieckie, a Odra to rzeka młodości. Więc ja tam bym tego nagaru nie demonizował zanadto. Skoro widzę auta z FSI 4,2 mające po 250 i 300 000 km i jeżdżą, to myślę, że takie z przebiegiem do 120 000 jeszcze poszaleje troszkę. No i to brzmienie... Nic w sumie nie brzmi tak jak V8. Chyba już dorosłem do tego silnika... Jak piszę jeszcze zastanawiałbym się nad Passatem 3,6 i to bardziej z sentymentu do modelu. Pomyślimy, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast passata na Twoim miejscu pomyślał bym o superbie 3.6 V6 ma o wiele więcej miejsca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skoro chcesz auto 4fun to według mnie nic nie przebije V8

 

przebije 5,2 lambo w S8 D3:marecek V10

Edytowane przez misku79
UZUPEŁNIENIE WYPOWIEDZI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK - przejechałem się tą B7 V6. Auto fajne, pojemne, ale właściciel narzeka na pierdoły. Auto kupił nowe, salonowe i mówi, że a to włącznik airbag się zepsuje wywalając system, a to inny przycisk padnie co jest bardzo denerwujące. No i ruda zaczęła go atakować na drzwiach i klapie. W aucie salonowym, bezwypadkowym mającym 5 lat. VW zaczyna się w Opla bawić? Na plusy - auto wygodne, bardzo pojemne. Ma naprawdę ogromny bagażnik. I wyposażenie topowe. Jednak jego właściciel powiedział mi wprost. Drugi raz Passata nie kupi. Coś w tym jest... Więc chyba jednak pozostanie A6 - o modelu C6 krążą dobre opinie. Nie jest aż tak naszprycowany elektroniką jak Passat B7 (chociaż i tak ma jej sporo). Ale wyszedł on na rynek mniej więcej w tym samym czasie co Golf V, więc do 2009 zdążyli go ogarnąć i poprawić to, co się psuło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o insigni 2? Na razie nie można jej jeszcze spotkać na drogach,ale na zdjęciach i filmach w internecie fajnie się prezentuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lexus za kilka lat będzie moim kolejnym autem jak Passatowi skończy się gwarancja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku będzie to Audi. Jeszcze nie wiem jakie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Wybór padł na Audi. To będzie moje czwarte auto tej marki, więc niejako będzie to powrót z dalekiej podróży. Przejechałem się jeszcze Mercem, ale po pytaniu o koszta serwisu właściciel powiedział tylko - hmmm. Więc odpuszczam, bo W 211 jeśli idzie o elektrykę za dobrej opinii nie ma. Choć jeśli idzie o przestronność i pojemność bagażnika (i jego pakowność) to bije Audi na głowę. Wręcz deklasuje. Ale jednak przerażają mnie niepochlebne opinie o tym aucie. Tak więc zmiana marki i modelu (choć VAG pozostaje). W tym miejscu chciałbym podziękować za lata spędzone na tym forum, za dobre rady i wsparcie. Mam nadzieję, że komuś też pomogłem. Moim Passatem pomyka teraz inny forumowicz, niechaj mu dobrze auto służy. Ja od Passata póki co odchodzę. Zatem do miłego gdzieś na drodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żegnaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jako pierwsze auto miałem VW Golfa MK2, drugim samochodem był VW Passat B5, trzecim był VW Passat B6, obecnym autem jest... VW Passat B7, następnym będzie VW Passat CC B7/B8. Już kupując pierwszego passata to miało być inne auto inna marka, przy drugim i trzecim było to samo. Jestem skazany na czarne Passaty kombi :-)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie aktualnie szukam czegoś innego po passacie, miałem dwa passaty b5 fl kombi i sedana dwie skody superby i ostatnim autem było audi a6c6 teraz szukam czegoś z napędem 4x4 i zastanawiam się teraz nad skoda Octavia, oraz audi allroad szukam czegoś wyższego gdyż mam mała łódkę i jeżdżę z nią na przyczepce i 4x4 jest przydatne przy podjerzdzaniu pod wodę zastanawiałem się tez nad touaregem, ale troszkę obawiam się kosztów serwisowania tez myślałem może nad q7, ale spalanie tez i serwis a mamby kompromis miedzy serwisem a spalaniem wiec, jeśli znacie te auta i macie jakieś sugestie, co Wybrać to proszę o wypowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności