Skocz do zawartości
Morsart27

Na co chrapka po Passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

A ja im dłużej jeżdżę B5FL, tym mniej mam ochotę go sprzedawać. To moje pierwsze auto, którego w czwartym roku eksploatacji wcale nie mam ochoty się pozbywać. Przyczyna to zarówno bezproblemowość i walory Passata, ale i brak czegokolwiek na rynku nowszych samochodów, na co zdecydowanie chciałbym się przesiąść.

 

Tak sobie myślę, żeby zjeździć na nim jeszcze jeden komplet opon - od nowości do 1.6 mm i dopiero wtedy sprzedać.

 

 

 

Podobnie mam z Volvo V70, te auta są dobre i się dobrze sprawdzają w mojej rodzinie, a jazda bez przerwy 1500km np na wakacje też nie robi problemu...

 

W V70 bez Turbo jest ten plus, że LPG znosi rewelacyjnie, gdzie przy aktualnych cenach gazu, to 100 km robię za ok 22 zł mając 170 koni, automat itd...

 

Ceny części jak w Passacie, silnik nie do zajechania, wyposażenie nie jest usterkowe. Mam auto z 2002 roku zrobione prawie 279 000 km i wszystko, słownie wszystko w nim działa, łącznie z pilotem do sterowania navi, czy też fabrycznym ogrzewaniem postojowym.

 

Tylko znalezienie zadbanego, tak jak przy Passacie wymaga dużo szczęścia

Edytowane przez kosmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obywatel ja mam podobnie ale marzę o Alfie Romeo 159 Turismo Internazionale. :winner_first_h4h:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W V70 bez Turbo jest ten plus, że LPG znosi rewelacyjnie,

 

A jak jest z silnikiem 2,5 T w wersji R ? Widzę fajne egzemplarze za ok 30 tys zł i za auto 300KM w napędzie 4x4 z 2005-2007. Da się to zagazować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.3 Turbo.

 

Zagazować da się bez problemu. Auto ma nietypowe części, także warto rzucić okiem na ich ceny...

 

Min. Adaptacyjne zawieszenie (coś w rodzaju DCC), inne tarcze, klocki, sworznie itd...

 

Samochód ogólnie bardzo ceniony, ot takie niepozorne kombi;)

 

Wersje 2.4 140 koni, wychodziły w wersji bi-fuel z fabryczną instalacją. Ma dobrane odpowiednio komponenty w głowicy, aby nie było problemu. Wersja 170 koni ma tylko modyfikacje eleketroniczne, także można w łatwy sposób 140tke przerobić na 170

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja R to 2.5 sprawdziłem ;)

Tarcze drogie ale i wielkie, a tak to ceny trochę wyższe ale to wersja topowa a więc musi kosztować.

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widzisz nie wiem co sobie ubzduralem pewnie z T5 mi się skojarzylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś myślał nad mustangiem ? Od dłuższego czasu chodzi za mną duży silnik, manual i napęd na tył... Ten nowy model wygląda całkiem przyzwoicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobnie mam z Volvo V70, te auta są dobre i się dobrze sprawdzają w mojej rodzinie, a jazda bez przerwy 1500km np na wakacje też nie robi problemu...

 

W V70 bez Turbo jest ten plus, że LPG znosi rewelacyjnie, gdzie przy aktualnych cenach gazu, to 100 km robię za ok 22 zł mając 170 koni, automat itd...

 

Ceny części jak w Passacie, silnik nie do zajechania, wyposażenie nie jest usterkowe. Mam auto z 2002 roku zrobione prawie 279 000 km i wszystko, słownie wszystko w nim działa, łącznie z pilotem do sterowania navi, czy też fabrycznym ogrzewaniem postojowym.

 

Tylko znalezienie zadbanego, tak jak przy Passacie wymaga dużo szczęścia

 

jak skrzynia wytrzymuje? to jest klasyczny automat czy coś jak tiptronic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jest klasyczny automat czy coś jak tiptronic?

 

Gdzieś czytałem że tiptronic ale musiałbym to zweryfikować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś czytałem że tiptronic ale musiałbym to zweryfikować.

 

NO WIĘC TO GEARTRONIC-wypociny toyot,y podkreslam ze bardzo nieudane z tego co czytam na różnych forach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak skrzynia wytrzymuje? to jest klasyczny automat czy coś jak tiptronic?

 

 

Mój ma klasyczny automat i czasem generuje błąd missgear, a chodzi bdb.... ale auto ma już prawie 300 000 na blacie

 

Z wersjami Tiptronic/Geartronic bywają kłopoty, jak to w starych autach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmmmmm.. co po B6?

też coś z grupy VAG, mam bw planach A6 w kombiaczku i także Diesel:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NO WIĘC TO GEARTRONIC-wypociny toyot,y podkreslam ze bardzo nieudane z tego co czytam na różnych forach

 

No to zostaje manual :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie już decyzja zapadła, z resztą coś tam już wcześniej pisałem o Bawarii. BMW E39 540iA, ale koniecznie skrzynia ZF, jeśli nie znajdę to manual pozostaje. Długa droga przede mną ale nie napinam się, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie targa mną co dalej kupić? Pozostać przy Passacie, czy zaszaleć? Plan jest taki:

Rocznik co najmniej 2009. Silnik benzynowy wolnossący.

 

Passat - wiadomo będzie to V6 i model B7. A z drugiej strony medalu - Audi A6 C6, ale za to ze słusznym silnikiem, czyli 4,2 V8.

 

Innych modeli nie przewiduję. Miałem sporo samochodów, ale to Audi i VW jakoś mnie przekonały do siebie. Jakie są zalety i wady obu aut? Co lepsze? Koszty eksploatacji są pomijalne, auto będzie robić około 4 000 km rocznie, bardziej nastawiam się na frajdę z jazdy. Nadwozie - oczywiście kombi skrzynia automat (inna nie wchodzi w grę). Samochód sobie sprowadzę - głównym kryterium będzie przebieg - max 100 000 km (dla Audi dopuszczam 120 000). Więc za czym się zacząć rozglądać? Mamy użytkowników obu aut? Podpowiedzą coś?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koszty eksploatacji są pomijalne, auto będzie robić około 4 000 km rocznie, bardziej nastawiam się na frajdę z jazdy.

 

skoro chcesz auto 4fun to według mnie nic nie przebije V8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A6 C6 prowadzi się beznadziejnie.... tak strasznie "gumowo". Niby auto słucha się na ruchy kierownicy ale nie ma tego "czegoś". Jeżdzę czesto taką z 2009 roku (3.0tdi Q 240ps) ale porównuję z moim (BMW E60 530d xDrive) więc prowadzenie na duży plus dla BMW. Jesli auto ma jeździć tylko 4k km w roku to ja bym sobie odpuścił grupę VAG....

 

A ile chcesz wydać ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A6 C6 prowadzi się beznadziejnie.... tak strasznie "gumowo". Niby auto słucha się na ruchy kierownicy ale nie ma tego "czegoś". Jeżdzę czesto taką z 2009 roku (3.0tdi Q 240ps) ale porównuję z moim (BMW E60 530d xDrive) więc prowadzenie na duży plus dla BMW. Jesli auto ma jeździć tylko 4k km w roku to ja bym sobie odpuścił grupę VAG....

 

A ile chcesz wydać ? :P

 

Właśnie V8 ma trochę inne zawieszenie niż wszystkie inne - ludzie mówią, że to zupełnie inna jazda. Co do wydatków - nie wiem. Koło 70 000 zł myślę, że powinno dać się kupić coś rozsądnego. Plus minus 10 000. Generalnie auto ma być na lata i musi służyć rodzinie, więc kombi. I najlepiej 4x4 i moc ponad 300 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi A6 C6..... 4.2 V8 QUATTRO z rocznika conajmniej 2009.... za 70k zł i żeby był nie lepiony z trzech ? nie wiem :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności