Gość Dolnoślązak Zgłoś #361 Napisano 10 Września 2014 Kup sobie w takim razie Audi 100 C4/A6 C4 i będziesz zadowolony. Jakość bije Passata na głowę a cena ta sama co za B5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #362 Napisano 10 Września 2014 teraz mi glowe maci s6 c5:) jeszcze w tym miesiacu wystawiam passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #363 Napisano 10 Września 2014 (edytowane) Znajomek ma galanta z 98 roku , już chyba z 10 lat nim jeździ na gazie i nie narzeka. Tak jak pisałem świetne auto ja miałem 2.0 z 2001 roku co prawda musiałem przy nim wymienić amorki ale nic poza tym. Po sprzedaży szukałem Legnum 2.5V6 Twin Turbo 4x4(kombi wersja japońska) ale nie znalazłem idealnego egzemplarza więc wybrałem passata kombi :bezzebow I tak się już nim kulam ponad 6 lat po nowym roku zmiana na SUPERB kombi jak się trafi to 2.0 170 jak nie to 1.9 Mitsubishi i tanie w eksploatacji? Tak bo tam w silniku oprócz rozrządu i wymiany oleju nic się nie robi Edytowane 10 Września 2014 przez matho78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dolnoślązak Zgłoś #364 Napisano 11 Września 2014 No cóż, może narażę się większości ale dla mnie na C4 Audi się skończyło:chytrus Ale jeśli ktoś lubi gorszą jakość wykonania i aluminiowe zawieszenie w imię tego, że jest nowsze (co nie znaczy, że lepsze) to nie staję na przeszkodzie :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #365 Napisano 11 Września 2014 a ja coraz bardziej zastanawiam się nad fiatem bravo , tylko nie śmiać mi się. gabaryty odpowiadają mi , nie trzeba mi na dojazdy do pracy dużego samochodu gdyż niedawno kupiłem nowego minivana na wyjazdy z rodziną . fiacik ma fajne silniki diesla i blachę porządnie ocynkowaną oraz ma pozytywne opinie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakiCMG Zgłoś #366 Napisano 11 Września 2014 Kup sobie w takim razie Audi 100 C4/A6 C4 i będziesz zadowolony. Jakość bije Passata na głowę a cena ta sama co za B5. :brawo :ok - - - - - aktualizacja - - - - - No cóż, może narażę się większości ale dla mnie na C4 Audi się skończyło Ale jeśli ktoś lubi gorszą jakość wykonania i aluminiowe zawieszenie w imię tego, że jest nowsze (co nie znaczy, że lepsze) to nie staję na przeszkodzie i kolejne :brawo :ok sam mialem i potwierdzam - zacne auto model C4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #367 Napisano 12 Września 2014 panowie i panie szybkie opinie o audi s6 4.2 automat lpg 340koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #368 Napisano 12 Września 2014 panowie i panie szybkie opinie o audi s6 4.2 automat lpg 340koni A co tu komentować... Miałem S8 13,5 L w cyklu mieszanym ( PB ) , części jak do A6 poza hamulcami. Jak fajna sztuka to brać. Spalanie LPG ok 20 L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #369 Napisano 12 Września 2014 Były trzy Passaty: B5FL i dwa B6, później A4 B7, aktualnie 320d E91 Raczej do Passka nie wrócę chyba, że CC lub Alltrack'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #370 Napisano 12 Września 2014 A co tu komentować... Miałem S8 13,5 L w cyklu mieszanym ( PB ) , części jak do A6 poza hamulcami. Jak fajna sztuka to brać.Spalanie LPG ok 20 L ogolnie nie bylo problemow ze skrzynia i silnikiem? v8 lubi ponoc olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #371 Napisano 12 Września 2014 v8 lubi ponoc olej Bardziej V6. Z tego co pamiętam między wymianami z 1 L dolewałem a skrzynia tiptronic jak dbana to nie do zajechania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #372 Napisano 12 Września 2014 no dobra zobaczymy moze sie uda zrobic deala;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morsart27 Zgłoś #373 Napisano 13 Września 2014 Wracając do chwalonej A6 C4, znalazłem coś takiego. Co możecie powiedzieć o tym? http://olx.pl/oferta/a6-c4-2-5-tdi-CID5-ID6lych.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #374 Napisano 13 Września 2014 Fajny youngtimer Jeszcze 6 lat i będzie można przerejestrować na żółte blachy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morsart27 Zgłoś #375 Napisano 13 Września 2014 Wiele mi to nie wyjaśniło o silniku Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat? Bo z moich aut nie padła żadna pomoc w wyborze, Tylko kierowanie na zakup w/w audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #376 Napisano 13 Września 2014 Wiele mi to nie wyjaśniło o silniku Stare dobre 2.5 (nie mylić z 2.5 w a6 c5 to już zupełnie inna historia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #377 Napisano 13 Września 2014 Wiele mi to nie wyjaśniło o silniku Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat? Bo z moich aut nie padła żadna pomoc w wyborze, Tylko kierowanie na zakup w/w audi Ostatnie prawdziwe Audi jesli to silnik pieciocylindrowy a tak podejrzewam to niema sie co zastanawiać najlepszy motor tdi:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dolnoślązak Zgłoś #378 Napisano 14 Września 2014 Zgadza się, 2.5 TDI R5 to protoplasta słynnego późniejszego 1.9 TDI. Tyle, że sam zastanawiam się czy mimo jego niezawodności trwalsza nie byłaby już benzyna... jak by nie patrzeć TDI zawsze bardziej się zużywa a ma to już przecież 20 lat. Coś jak z W124 niby niezawodne ale wiek i zużycie części jednak robi swoje. A choćby taka wymiana rozrządu w TDI to tysiak trzeba liczyć... stąd kwestia czy stawiać w imię oszczędności paliwowych na TDI czy jednak jeździć drożej na benzynie ale mieć trwalszy silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #379 Napisano 14 Września 2014 Z tego co wiem to raczej silniki diesla cec***e wyższa trwałość i dłuższe przebiegi. A że rozrząd droższy? Po podzieleniu przez liczbę kilometrów to jest nieznaczna kwota - nic nie znacząca w porównaniu z przyjemnością jazdy TDI z dobrym chipem i z dźwiękiem zdrowego diesla Mój ma licznikowo ponad 200 tys. a tak naprawdę to cholera wie ile a chodzi wzorcowo. Jak benzyna od VW z tych roczników, to co najmniej 2.8 - oczywiście bez gazu - więc mój wybór w 9 na 10 przypadków padłby na klekota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morsart27 Zgłoś #380 Napisano 14 Września 2014 A tak odbiegajac od tego audi, który VW czy Audi nie ma wielowahacza i jest na zwykłej pompie? Oczywiście rocznikowo jak Passat B5 przed liftem bo na to mi fundusze jeszcze zezwola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach