Jump to content
Lenin

Synchronizacja na 0 i pokazuje 0.8l/h

Recommended Posts

chłopaki to teraz mi powiedzcie jak sie podłaczyć przy tym filtrze bo mam ten skur.....ły wkręcany z tym podgrzewaczem czy cuś w ten deseń i tam jest dość sporo tych weżykow.... i teraz co odpiąć gdzie się wpiąć żeby sobie zrobić obieg poza filtrem?? patrzyłem do latarki przed chwilą na zewnątrz i wiem tylko gdzie idzie zasilanie na vacum, niestety nie wiem gdzie wychodzi powrót:( prosze o jakies porady,

dzieki z góry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na filtrze powinny być strzalki które pokazuja w którym kierunku idzie paliwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po lewej masz zloty I zielony klips. To sa weze z woda. Kolejne 2 wchodzace ze sciany grodziowej to powrot I zasilanie z baku. Je odpinasz I mostkujesz by paliwo z baku sobie krazylo.

Zostaja ci 2 weze zasilajacy I powrot z pompy doladowania cisnienia roboczego.

 

Te 2 wkladasz w pojemnik z roztworem czyszczacym.

 

Przed zabiegiem upewnij sie ze pompki sa dobrze podpiete, zeby nie okazalo sie ze wiazke szlag trafil a nie ze koncowki niedrozne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

piszesz dobrze tylko zastosuj filtr byle jaki na zasilaniu z puszki nawet z malucha za parę groszy, wężyki możesz złączyć tzn, dać połączenie na filtrze paliwa ( ściągnąć tylko zasilanie i powrót od strony vacum) i tam wstawić obieg. Powrót to ten co jest niżej wężyk na vacum, zasilanie to ten na górze pompki.

 

Lenin już nie rozumie wyżej się upierałeś że trzeba paliwo by aktywować ten środek a teraz prosto do puszki ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale nie widać które idą do Baku. dwa idą po ścianie grodziowej gdzieś pod filtr powietrza, domyślam się że że do chłodnicy paliwa... wiec powrót to ten który jest zaraz obok zasilania na vavum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
piszesz dobrze tylko zastosuj filtr byle jaki na zasilaniu z puszki nawet z malucha za parę groszy, wężyki możesz złączyć tzn, dać połączenie na filtrze paliwa ( ściągnąć tylko zasilanie i powrót od strony vacum) i tam wstawić obieg. Powrót to ten co jest niżej wężyk na vacum, zasilanie to ten na górze pompki.

 

Lenin już nie rozumie wyżej się upierałeś że trzeba paliwo by aktywować ten środek a teraz prosto do puszki ...

 

I ZNOWU NIE CZYTASZ...! Kolega zapytal o weze to odpowiedzialem jak wygladaja polaczenia. A czy on uzyje diesla z preparatem, czy nasika do butelki to mi to lotto. Odpowiedzialem na konkretne pytanie konkretnie a nie jak wiekszosc kreci wokol tematu oby tylko nie na temat.

 

---------- Dodano o 18:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:45 ----------

 

ale nie widać które idą do Baku. dwa idą po ścianie grodziowej gdzieś pod filtr powietrza, domyślam się że że do chłodnicy paliwa... wiec powrót to ten który jest zaraz obok zasilania na vavum?

 

Te na scianie to te co ida do baku. Chlodnica paliwa nie ma nic wspolnego z obiegiem paliwa procz element wymieniajacym cieplo na jego szczycie. Chlodnica ma w obiegu plyn chlodniczy jedynie.

 

Te 2 na scianie mostkujesz.

 

Dwa po lewej stronie filtra z klipsem zoltym I zielonym zostawiasz jak sa.

 

Zostaja ci 2 nieoznaczone tak?

 

To te 2 nieoznaczone odlaczasz I dajesz do naczynia. Oczywiscie wyzej miales dobra rade by uzyc filtra co by nie zassalo jakiegos syfa z naczynia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i o to chodziło :) dzięki za konkrety. o filterku wiem i miałem wszystko przygotowane tylko nie mogłem dojść końca co do czego a nie miałem warunków żeby coś demontować i patrzeć gdzie co idzie. więc na 100% te dwa co idą pod filtr powietrza to wezyki do baku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak w kazdym silniku czy to tdi czy to w8 one ida do baku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

operacja się udała... pacjęt nie żyje:lol2 dzieki za info co do czego z tymi wężykami, oczywiście mieliście racje. w sobote zwaliłem pokrywe zaworów, dogiąłem konektory i bipy zdecydowanie lepsze i korekty delikatnie też. dziś poszła "połówka" LM w obieg i.... silniczek ładniej pracuje... jakby ciszej płynniej no i narazie nie dymi ani ciut. narazie nie mam laptopa z vagiem więc nie sprawdze korekt ale jak zbadam to napisze.

ps. dzięki chlopaki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Widzę, że temat się troszkę rozjechał :) wczoraj bawiłem się korekcją synchronizacji rozrządu w swoim AVF. Ustawiony był po wymianie rozrządu (a raczej nie był ustawiany) na około +5 (sam się zdziwiłem, że dobrze pracuje) i spalanie przez komputer na poziomie 0,6 l / 100 , wczoraj udało mi się ustawić na - 0,6 i spalanie wzrosło na 0,9 l / 100 km , jeśli chodzi o jazdę to wydaje się, że dynamika wzrosła ale spalanie tez (około 0,6 l /100 km). Dzisiaj ustawię na +1,7 (może się uda tak wycelować) i powinno być optymalnie. Zgadzam się z kolegami, że ustawienie synchronizacji zależy od silnika ale prawidłowość jest jedna jeśli jest - to osiągi są lepsze, jeśli jest + to spalanie mniejsze. Co do korekcji i bipów to przy zmianie synchronizacji pozostały na tym samym poziomie.

 

wczoraj ustawiłem rozrząd na +2.2 i spalanie na komputerze jest na poziomie 0.7 l / 100 km - co do dynamiki i samej jazdy jakoś różnica jest bardzo mała ... a spalanie mniejsze o jakieś 0,5 l/100km

Edited by bulon1
uzupełnienie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to jest koledzy z tym kątem synchronizacji? Przed wymianą spalanie na postoju0,6l i w mieście bez korkow przy spokojnej jeździe spalanie 6,3-6,5l teraz około 1l więcej a na postoju wacha się od 0,6 do 0,7l/h. Kat ustawiony na 0,0 do -0,6. Dodam ze przy odpalaniu i przyspieszaniu puszcza jasno szary dymek z rury i mam wrażenie, jakby z dołu trochę zamulał. Co o tym sądzicie? Może macie kogoś z Warszawy i okolic kto by mi z tym pomógł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem specjalistą ale kopiąc forum przeczytałem mnóstwo wypowiedzi, że kąt na 0 nie oznacza najlepszego wyboru. Potwierdziło to wiele osób w oparciu o pogorszenie osiągów i spalania. Zdaje się, że musisz znaleźć lepsze dla Twojego auta ustawienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy jest tu ktoś z Wawy i okolic kto był by wstanie mi z tym pomóc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do ustawiania kąta to jest filmik na Youtube jak to zrobić :  nie jest to jakieś mega trudne :) 

  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.09.2016 o 21:33, StreamHD napisał:

Nie jestem specjalistą ale kopiąc forum przeczytałem mnóstwo wypowiedzi, że kąt na 0 nie oznacza najlepszego wyboru.

Jest to napisane nawet w tym wątku.

Należy ustawić tak, aby było dobrze. Ja z pięć razy kręciłem.

Jedyna podpowiedź to zacząć od kąta ujemnego, bo chyba większość silników lepiej pracuje w takim zakresie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy