dev14 Zgłoś #41 Napisano 11 Października 2013 piszesz dobrze tylko zastosuj filtr byle jaki na zasilaniu z puszki nawet z malucha za parę groszy, wężyki możesz złączyć tzn, dać połączenie na filtrze paliwa ( ściągnąć tylko zasilanie i powrót od strony vacum) i tam wstawić obieg. Powrót to ten co jest niżej wężyk na vacum, zasilanie to ten na górze pompki. Lenin już nie rozumie wyżej się upierałeś że trzeba paliwo by aktywować ten środek a teraz prosto do puszki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #42 Napisano 12 Października 2013 ale nie widać które idą do Baku. dwa idą po ścianie grodziowej gdzieś pod filtr powietrza, domyślam się że że do chłodnicy paliwa... wiec powrót to ten który jest zaraz obok zasilania na vavum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #43 Napisano 12 Października 2013 piszesz dobrze tylko zastosuj filtr byle jaki na zasilaniu z puszki nawet z malucha za parę groszy, wężyki możesz złączyć tzn, dać połączenie na filtrze paliwa ( ściągnąć tylko zasilanie i powrót od strony vacum) i tam wstawić obieg. Powrót to ten co jest niżej wężyk na vacum, zasilanie to ten na górze pompki. Lenin już nie rozumie wyżej się upierałeś że trzeba paliwo by aktywować ten środek a teraz prosto do puszki ... I ZNOWU NIE CZYTASZ...! Kolega zapytal o weze to odpowiedzialem jak wygladaja polaczenia. A czy on uzyje diesla z preparatem, czy nasika do butelki to mi to lotto. Odpowiedzialem na konkretne pytanie konkretnie a nie jak wiekszosc kreci wokol tematu oby tylko nie na temat. ---------- Dodano o 18:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:45 ---------- ale nie widać które idą do Baku. dwa idą po ścianie grodziowej gdzieś pod filtr powietrza, domyślam się że że do chłodnicy paliwa... wiec powrót to ten który jest zaraz obok zasilania na vavum? Te na scianie to te co ida do baku. Chlodnica paliwa nie ma nic wspolnego z obiegiem paliwa procz element wymieniajacym cieplo na jego szczycie. Chlodnica ma w obiegu plyn chlodniczy jedynie. Te 2 na scianie mostkujesz. Dwa po lewej stronie filtra z klipsem zoltym I zielonym zostawiasz jak sa. Zostaja ci 2 nieoznaczone tak? To te 2 nieoznaczone odlaczasz I dajesz do naczynia. Oczywiscie wyzej miales dobra rade by uzyc filtra co by nie zassalo jakiegos syfa z naczynia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #44 Napisano 12 Października 2013 no i o to chodziło dzięki za konkrety. o filterku wiem i miałem wszystko przygotowane tylko nie mogłem dojść końca co do czego a nie miałem warunków żeby coś demontować i patrzeć gdzie co idzie. więc na 100% te dwa co idą pod filtr powietrza to wezyki do baku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #45 Napisano 12 Października 2013 Tak w kazdym silniku czy to tdi czy to w8 one ida do baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #46 Napisano 15 Października 2013 operacja się udała... pacjęt nie żyje:lol2 dzieki za info co do czego z tymi wężykami, oczywiście mieliście racje. w sobote zwaliłem pokrywe zaworów, dogiąłem konektory i bipy zdecydowanie lepsze i korekty delikatnie też. dziś poszła "połówka" LM w obieg i.... silniczek ładniej pracuje... jakby ciszej płynniej no i narazie nie dymi ani ciut. narazie nie mam laptopa z vagiem więc nie sprawdze korekt ale jak zbadam to napisze. ps. dzięki chlopaki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulon1 Zgłoś #47 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Widzę, że temat się troszkę rozjechał wczoraj bawiłem się korekcją synchronizacji rozrządu w swoim AVF. Ustawiony był po wymianie rozrządu (a raczej nie był ustawiany) na około +5 (sam się zdziwiłem, że dobrze pracuje) i spalanie przez komputer na poziomie 0,6 l / 100 , wczoraj udało mi się ustawić na - 0,6 i spalanie wzrosło na 0,9 l / 100 km , jeśli chodzi o jazdę to wydaje się, że dynamika wzrosła ale spalanie tez (około 0,6 l /100 km). Dzisiaj ustawię na +1,7 (może się uda tak wycelować) i powinno być optymalnie. Zgadzam się z kolegami, że ustawienie synchronizacji zależy od silnika ale prawidłowość jest jedna jeśli jest - to osiągi są lepsze, jeśli jest + to spalanie mniejsze. Co do korekcji i bipów to przy zmianie synchronizacji pozostały na tym samym poziomie. wczoraj ustawiłem rozrząd na +2.2 i spalanie na komputerze jest na poziomie 0.7 l / 100 km - co do dynamiki i samej jazdy jakoś różnica jest bardzo mała ... a spalanie mniejsze o jakieś 0,5 l/100km Edytowane 26 Lipca 2016 przez bulon1 uzupełnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marioo81 Zgłoś #48 Napisano 18 Września 2016 A jak to jest koledzy z tym kątem synchronizacji? Przed wymianą spalanie na postoju0,6l i w mieście bez korkow przy spokojnej jeździe spalanie 6,3-6,5l teraz około 1l więcej a na postoju wacha się od 0,6 do 0,7l/h. Kat ustawiony na 0,0 do -0,6. Dodam ze przy odpalaniu i przyspieszaniu puszcza jasno szary dymek z rury i mam wrażenie, jakby z dołu trochę zamulał. Co o tym sądzicie? Może macie kogoś z Warszawy i okolic kto by mi z tym pomógł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #49 Napisano 18 Września 2016 Nie jestem specjalistą ale kopiąc forum przeczytałem mnóstwo wypowiedzi, że kąt na 0 nie oznacza najlepszego wyboru. Potwierdziło to wiele osób w oparciu o pogorszenie osiągów i spalania. Zdaje się, że musisz znaleźć lepsze dla Twojego auta ustawienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marioo81 Zgłoś #50 Napisano 19 Września 2016 A czy jest tu ktoś z Wawy i okolic kto był by wstanie mi z tym pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulon1 Zgłoś #51 Napisano 9 Lutego 2018 Co do ustawiania kąta to jest filmik na Youtube jak to zrobić : nie jest to jakieś mega trudne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #52 Napisano 9 Lutego 2018 Dnia 18.09.2016 o 21:33, StreamHD napisał: Nie jestem specjalistą ale kopiąc forum przeczytałem mnóstwo wypowiedzi, że kąt na 0 nie oznacza najlepszego wyboru. Jest to napisane nawet w tym wątku. Należy ustawić tak, aby było dobrze. Ja z pięć razy kręciłem. Jedyna podpowiedź to zacząć od kąta ujemnego, bo chyba większość silników lepiej pracuje w takim zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach