Jump to content
Sign in to follow this  
rideman

Pytanie o AIRBAG

    Recommended Posts

    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2007

    Witam.

     

    Dziś pojawiła się kontrolka od airbag'a. Vcds przedstawił błąd 01217, postanowiłem wstępnie nie łączyć styków na stałe, tylko popsikałem łącznikiem piny w tyczce przy fotelu,błąd wykasowałem i na 20 km był spokój.

     

    Ponownie kontrolka na desce o airbag'a. Podpinam vcds'a - i tutaj nowe 2 błędy:

     

    00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

    001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

    01587 - Igniter 2 for Airbag; Drivers Side (N250)

    001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

     

    I moje zdziwienie, nic "ostatnio" nie było przy samochodzie robione, tym bardziej z poduszkami.. i troche nie wiem jak ugryźć temat. Uważam że "Upper Limit Exceeded" świadczy o wysokiej rezystancji czyli przerwie w przewodzie.

     

    Przypomniało mi się że jakiś czas temu usuwany był błąd kolumny kierowniczej. I tutaj zastanowiło mnie jedno. Czy gdyby teoretycznie osoba która to zmieniała przekręciła kierownicą (gdy byłą ściągnięta) zbyt wiele razy w jednym kierunku i uszkodzić się mógła "taśma poduszki powietrznej" ??

     

    Wydaje się to logiczne ? Błędy pokazują błędy 2 zapalników. Passat z 2005r - jeszcze dwunabojowy airbag : )

     

    Jeśli uważącie żę na 99% to taśma padła to czy zakup taśmy: 3C0 959 653 B będzie pasować ??

     

    Z góry dziękuje za podpowiedzi,

    pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2007

    Problem rozwiązany, okazało się że jeden z ośmiu przewodów w taśmie airbaga nie zamykał obwodu.. Po wymianie błędy naboi (00588/01587) znikneły a co do 01217 - http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2815467 pomogło od ręki.

     

    Pozdrawiam!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
    Rok prod: 2006

    Witam,

    wymieniłem kierownice mf8 na mf12, taśmę airbag 3c0959653B, poduszkę i moduł AK
    cały czas mam błąd 01587 - Igniter 2 for Airbag; Drivers Side (N250) nie da się go skasować...

    teoretycznie wszystko wskazuje na taśmę airbag, ale sprzedawca zapewnia mnie, że sprawdzał to przed demontażem i nie było błędów, zanim to odeślę proszę o radę, czy coś innego prócz uszkodzonej wiązki/przewodu w tej taśmie może powodować taki błąd? naprawa tego z uwagi na charakter, zakres ruchu itd słabo wygląda

    Edited by kruszan

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: CC 2.0 TDI 177KM DSG
    Rok prod: 2012

    Masz sterownik poduszki dwunabojowej, i poduszkę jednonabojową. Poczytaj ten temat 

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy