Skocz do zawartości
kokomag

Roznice pomiedzy silnikiem AVF a BLT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy moze mi ktos naswietlic roznice pomiedzy silnikiem AVF a BLT???? obie jednostki sa 130 KM, chodzi mi wlasciwie o to czy duzo rzeby przy SWAPIE by bylo? tzn jak temat z lapami, skrzynia i sprzegielkiem? Jest w planie wymiana silniczka na nowszy taki kolo 2008r i najczesciej spotykany jest wlasnie BLT. Przy starym AVF, caly osprzet jest nowy, czyli rozrusznik, altek, vacum, czujniki i tu pytanie czy osprzet z avf podejdzie do blt? Jak Ktos ma jakies info to prosze o podpowiedz. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego w nowszych Paskach masz silnik poprzecznie, u nas wzdłużnie. Obawiam się, że raczej niemożliwy swap bez poważnej rzeżby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w nocy tak czytalem, i znalazlem kilka swapow na BLT, np z ASZ na BLT i wszystko gralo tylko trzeba bylo podstawe filtra oleju z ASZ a reszta Plug&play:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz cały osprzęt zostawić z AVF, a podstawę filtra z BLT, bo od AVF nie przykręcisz. pamiętaj, że ASZ to poprzeczniak tak jak BLT więc nie wszystko będzie tak samo jak w swapie o którym czytałeś, co nie zmienia faktu, że podejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musisz cały osprzęt zostawić z AVF, a podstawę filtra z BLT, bo od AVF nie przykręcisz. pamiętaj, że ASZ to poprzeczniak tak jak BLT więc nie wszystko będzie tak samo jak w swapie o którym czytałeś, co nie zmienia faktu, że podejdzie.

 

zgadzam sie, sie z Toba w 100%. Poszukiwania ciekawego slupka juz trwaja, podstawa oleju najmniejszy problem, a reszt powinna pasowac pasowac. okaze sie :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ;)

ja mam natomiast pytanko... po swapie z avf na blt (zostaje caly osprzet z avf => turbo, kolektory, altek itp), powiedzcie mi natomiast jak wyglada sprawa z odma, bo w avf jest skierowana mniej wiecej w lewy rog silnika patrzac od czola auta, a w blt idzie równolegle z ścianka pokrywy (jest skierowana w strone szyby) czym mam pozniej ten krociec zlaczyc z powrotem z dolotem do turbo? czy długość tej rurki z avf wystarczy? Ew. powiedzcie mi prosze czym zastapic taka rurke (jakas gumowa z oplotem? jakiej srednicy itp.) wiem ze montuja OTC ale na zime to raczej kiepski pomysl...

 

Powiedzcie mi jeszcze czy rozrzad moge przeniesc ze swojego avf? Jest plug&play? (niedawno wymienialem, a planuje autkiem dojezdzic do wiosny i sprzedac, więc szkoda mi kolejnych ~500peso jako wydatku liczac sam koszt silnika i robocizny).

 

Aha... i zapomniałbym.. musze tez wymieniac uszczelke pomiedzy skrzynia a silnikiem? Duży to jakiś wydatek?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BLT idzie P&P robilismy taka zamiane wlasnie do AVF 4Motion jak zawory pogielo bo remont byl drozszy niz nowszy BLT wraz z montazem.

Jedynie z AVF muslielismy dac pokrywe zaworow bo jest inna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Czy ktoś może potwierdzić ze blt podejdzie P&P za avf bo stoje przed takim dylematem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności