Jericho Zgłoś #21 Napisano 15 Maja 2016 (edytowane) W pazdzierniku wymienilem termostat Wahlera na MAHLE - BEHR. Poprawa zauwazalna. Silnik zagrzewal sie szybcie gdzies o 1/3. Temp robocz wynosila jakie 91-92C. Na Wahler mialem 92-94C, mimo ze dluzej silnik sie zagrzewal. Na Meyle zmniejszyly sie Wahania temp. przy hamowaniu silnikiem. Ale do ...czasu. Minelo pol roku. Zrobilo sie cieplej. I teraz po zagrzaniu sie do 90-91C (na zewn. 28C) , po chwili temp spada na 88-89C i tak trzyma. Czasami dojdzie do 91C. Spokojna jazda po miescie. Z tego co pamietam, to wiekszosc posiadaczy 1.8T pisala o temp roboczej ok 96C. Edytowane 15 Maja 2016 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #22 Napisano 16 Maja 2016 potwierdzam , 94-96 non stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #23 Napisano 20 Listopada 2016 A jak jest 98 i to o tej porze roku, nie za wysoka? Zmieniałem termostat na Vernet-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #24 Napisano 20 Listopada 2016 85, 90, 100 nie ma znaczenia, każda jest nadal prawidłową temp. Problem jest jeżeli są duże wahania. Ja mam np. Cały czas 100 +/- 2 stopnie. I to jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #25 Napisano 20 Listopada 2016 85,Jest znaczenie. Moj wiecej palil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #26 Napisano 20 Listopada 2016 przy 85 ? nie wierzę, przy 60,70 zgodzę się, ale przy 85 już raczej będzie palił normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #27 Napisano 21 Listopada 2016 przy 85 ? nie wierzę, przy 60,70 zgodzę się, ale przy 85 już raczej będzie palił normalnie.[/quotePisze z autopsji.Kupilem kiedys czujnik temp, bo myslalem ze on u mnie szwankowal. Stary pokazywal 90-92C, a chcialem miec forumowe 95-96C. Nowy czujnik pokazywal max 88C i spalanie deko uroslo. Czujnik oddalem i jezdze do dzisiaj na fabrycznym z 2004 roku. Po drodze w ciagu 5 lat wymiana 3ech termostatow, Wahler - wytrzymal rok, Behr - wytrzymal z 4 miesiace, Vernet - siedzi chyba od wakacji, zagrzewa najszybciej jak dotad, ale temp pracy caly czas ok 91C.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #28 Napisano 1 Maja 2017 Właśnie po 3 miesiącach skończył mi się termostat (Vernet) a miał być taki dobry...trzeba będzie zakupić ori, chyba wytrzyma trochę dłużej - mam nadzieję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #29 Napisano 1 Maja 2017 U mnie siedzi prawie rok i przejechał ponad 20kkm i jest nadal oki Vernet.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #30 Napisano 1 Maja 2017 u mnie vernet siedzi od jakiś 80tyś km i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #31 Napisano 1 Maja 2017 Jak na razie z Verneta jestem zadowolony. Mayle mial byc zajebisty, a po paru miesiacach wyszla kupa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #32 Napisano 1 Maja 2017 (edytowane) Ja od kiedy mam LPG (pół roku) to już drugi, pierwszy padł zaraz po montażu (był ori 45 tyś) a teraz ten....mam jakiegoś pechozola:[ Edytowane 1 Maja 2017 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #33 Napisano 3 Maja 2017 Ja też mam LPG i od 30tyś. mam założony ori. i trzyma bardzo ładnie miasto trasa 92-93 nie spada poniżej 91 i nawet w korkach nie skocze wyżej niż 95. Jak stoję w korku i idzie w gurę do 95 to za chwilę spada i utrzymuje 93. Ale mam też po wymianie chłodnicę bo wcześniej miałem zatkaną i miałem duży problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #34 Napisano 19 Października 2021 #termostat #g62 Panowie, zwróciła moja uwagę opadająca z 90 do 80 stopni wskazówka na liczniku po rozgrzaniu silnika i jeździe ze stałą prędkością przy zwalnianiu np przed światłami bądź skrzyżowaniem. Po podłączeniu do kompa błędów od czujnika brak, pomiar w bloku silnika oraz w bloku instrumentów pokrywa się ze sobą lecz tutaj ku mojemu zdziwieniu temperatura osiąga max 75 stopni, a w momencie spadku wskazówki na liczniku komputer wskazuje ok 70 stopni. Pytanie brzmi, wymiana termostatu czy czujnika? Czujnik już raz wymieniałem parę lat temu bo był problem z odpalaniem i wskazania silnik-instrumenty się rozjeżdżały o kilkadziesiąt stopni. Termostat nigdy nie ruszany, przebieg 336 tys. km. Chyba miał prawo już się skończyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach