passat4ever Zgłoś #21 Napisano 18 Marca 2014 Witam klubowiczów Chciałbym trochę odświeżyć temat, lecz problem jest bardziej nietypowy: Od jakiegoś czasu czuję że auto nierówno "ciągnie" do przodu, najlepiej to czuć pod górkę, tak jakby przyspieszało i odpuszczało.. A jak go przegonię to głośno syczy / szumi jakby gdzieś była nieszczelność. Czy może to być wina nieszczelnego układu dolotowego? Czy po wymianie uszczelki kolektora dolotowego i przeczyszczeniu powinna być poprawa czy przyczyny szukać gdzie indziej? Dodam tylko, że autko zwinnością nie grzeszy i nie czuć by miało te 110 kucy, wolno się rozpędza.. turbo słychać że pracuje. Przy okazji nie wiem czy warto egr zaślepić czy to raczej nic nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #22 Napisano 5 Marca 2016 Pacjent Passat B5 AFN , od kilku dni borykam się z problemem braku mocy w samochodzie , nie jest to odcinanie turbo , po prostu raz odpalę i jedzie ok , a za drugim razem jak chce odpalić i jechać to muł totalny , tak jak by chciał ale coś by go blokowało ... ;/ Niestety od 2 dni jest tak bez przerwy , ja mu gaz a on jak by stał w miejscu , coś jak by go przytkało / zablokowało . Wężyki od podciśnienia są ok , wszystko popodpinane , nie mam jak ani u kogo podpiąć auta pod kompa , wiem ze to jak wróżenie z fusów , ale może ktoś też miał taki sam przypadek ? Nie mam pojęcia od czego zacząć ... jeszcze jak by ktoś był uprzejmy wkleić fotkę wężyków od podciśnienia , jak są popodpinane który gdzie dokładnie idzie w AFN-ie to będę wdzięczny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #23 Napisano 4 Czerwca 2019 Witam. Dzisiaj wsiadłem do Passata którym żona jeździ i tu zonk, auto kompletnie nie ma mocy. Gaz w podłogę a on ledwo dochodzi do 3000 obr. Co może być przyczyną? Tak nagle by się turbo skończyło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #24 Napisano 4 Czerwca 2019 30 minut temu, Resiak82 napisał: Witam. Dzisiaj wsiadłem do Passata którym żona jeździ i tu zonk, auto kompletnie nie ma mocy. Gaz w podłogę a on ledwo dochodzi do 3000 obr. Co może być przyczyną? Tak nagle by się turbo skończyło? Najpierw odpal auto i przy odpalonym aucie ściągnij wężyk z turbo i zobacz czy sztanga idzie w dół. Ma to być płynny ruch i to około 1cm +/- jeżeli chodzi płynnie to sprawdź jeszcze rury od intercoolera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #25 Napisano 4 Czerwca 2019 4 minuty temu, robert_s napisał: Najpierw odpal auto i przy odpalonym aucie ściągnij wężyk z turbo i zobacz czy sztanga idzie w dół. Ma to być płynny ruch i to około 1cm +/- jeżeli chodzi płynnie to sprawdź jeszcze rury od intercoolera Ok dzięki. Jutro sprawdzę, tylko czy będzie widoczna z góry sztanga czy się rusza? Nawet nie wiem czy uda mi się zrobić logi dynamiczne w razie czego bo ciężko będzie uzyskać 4000 obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #26 Napisano 4 Czerwca 2019 Chodzi Ci o ten wężyk co jest na gruszce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #27 Napisano 4 Czerwca 2019 Tak dokładnie a nawet jak bedzie zimny silnik to jest możliwość wlozenia palca pod sztange i poruszania samemu, ma leciutko chodzić i oczywiście wyłączony silnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #28 Napisano 4 Czerwca 2019 Byłem sprawdziłem. Po zdjęciu wężyka sztanga stoi w miejscu. Kiedyś próbowałem ją ręcznie podnosić ale już wtedy ciężko chodziła. Sprawdzę jutro jeszcze tą sztangę vcdsem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #29 Napisano 5 Czerwca 2019 A więc auto odżyło. Rozruszałem sztangę gruszki i wymieniłem te co mogłem wężyki podciśnienia, jeden przy zaworze N18 był popękany. Moc jest ale pojawił się kolejny problem, podczas jazdy przy dodawaniu gazu przy ok 1800 obrotów słychać syczenie z pod maski. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #30 Napisano 5 Czerwca 2019 2 godziny temu, Resiak82 napisał: A więc auto odżyło. Rozruszałem sztangę gruszki i wymieniłem te co mogłem wężyki podciśnienia, jeden przy zaworze N18 był popękany. Moc jest ale pojawił się kolejny problem, podczas jazdy przy dodawaniu gazu przy ok 1800 obrotów słychać syczenie z pod maski. Co może być przyczyną? no to idziesz w dobra strone:-) teraz sprawdź najpierw połączenie między kolektorem ssącym a rurą intercoolera. Taka krótka gumowa rura to i zobacz czy od spodu nie ma dziury a najlepiej ją sciągnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #31 Napisano 5 Czerwca 2019 Autko naprawione. Rura idąca do intercoolera była nacięta, przez to że opiera się na filtrze paliwa. Dobrze Robert trafiłeś, dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #32 Napisano 5 Czerwca 2019 Cieszę się że mogłem pomóc. Przynajmniej na drugi raz od czego zacząć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach