Madar28 Zgłoś #1 Napisano 27 Sierpnia 2013 Witam! Od kilku miesięcy jestem właścicielem Passata B5. Niestety od samego początku zauważyłem, że auto nie ma mocy. Dzięki pomocy Arkady375 zrobiliśmy logi dynamiczne w grupach 3, 8 , 10 , 11. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów (załączonych poniżej) . Chciałbym się upewnić czy konieczne jest czyszczenie turbiny. http://vaglog.rtnet.pl/arkady3_140098.html http://vaglog.rtnet.pl/arkady3_140099.html http://vaglog.rtnet.pl/arkady3_140100.html http://vaglog.rtnet.pl/arkady3_140101.html Z góry dziękuję za pomoc Madar28/Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #2 Napisano 27 Sierpnia 2013 Sprawdzales przeplywomierz ? Turbina raczej dobrze pompuje. Ja bym zaczal od czyszczenia egr i dolotu. Ewentualnie poszukal nieszczelnosci i sprawdzil wezyki od podcisnienia. Zrob output test n75 i bedziesz widzial czy sztanga sie rusza, jesli tak to nie musisz czyscic turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madar28 Zgłoś #3 Napisano 27 Sierpnia 2013 Dziękuję za podpowiedź. Powiadomię o postępach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 27 Sierpnia 2013 Przepływka kaput. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madar28 Zgłoś #5 Napisano 27 Sierpnia 2013 Dzięki Panowie, zgodnie z Waszymi przypuszczeniami jak również i Arka uwalona była przepływka. Wymiana na używkę ze szrotu dała piorunujący efekt. Autko śmiga aż miło. Przyspieszenie widoczne nawet na niższych biegach. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. W końcu wyprzedzanie to nie będzie horror. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #6 Napisano 27 Sierpnia 2013 czy kolego mógłbyś wrzucić logi po wymianie przepływki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madar28 Zgłoś #7 Napisano 28 Sierpnia 2013 Postaram się jak najszybciej zrobić logi i wrzucę na stronkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #8 Napisano 4 Września 2013 Logi po wymianie przepływki Log (0 - 008,010,011) Log (0 - 003,010,011) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madar28 Zgłoś #9 Napisano 4 Września 2013 Nawiązując do wymiany przepływomierza typ f00c2g2040 mam pytanie. Czy sprawny przepływomierz powinien mieć element na obudowie (opornik? dioda?) ? Jeśli tak to proszę o informację jaki to element. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #10 Napisano 4 Września 2013 (edytowane) U mnie kolego w AFN'nie jest bez tej diody BOSCH 0 281 002 216 028 906 461 Edytowane 4 Września 2013 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madar28 Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2013 Dziękuje za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #12 Napisano 18 Września 2013 (edytowane) Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 P Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1629 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A możecie mi powiedzieć czy to nie bedzie wina przepławki, wszystkie węze ok, auto nie kopci ale niestety turbina się nie włacza. Poczytałem troche i może to byż wiele rzeczy, jutro postaram sie zrobić logi 003 i 011 może ktoś po tym rozszyfruje Edytowane 18 Września 2013 przez art1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyczek Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2013 Witam, problem mam taki, że pasek nagle zaczął zamulać. Jak go "przycisne" do 3,5 tys obr to nagle staje sie turbomułem, i tak jest caly czas. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i uruchomienia ponownie silnika jedzie normalnie i przy ok 3,5 tys obr znowu turbomuł i tak w kółko. Do tego przyśpieszając słyszę w środku dziwny szum powietrza z okolicy maski. VAG COM pokazuje mi błąd nr 17958-czyt.: "ciśnienie turbosprężarki, słaby przepływ dolotu/wydechu,MAP, regulator" Zrobiłem tez logi dynamiczne 3, 10 i 11 grupy http://vaglog.rtnet.pl/dyczek5_142807.html http://vaglog.rtnet.pl/dyczek5_142808.html może ktoś mi pomóc i je przeanalizować na pierwszy rzut oka widzę, że nie ma odpowiedniego ciśnienia turbo, co może być tego powodem?? zapchany intercooler?? wydech?? przypływka?? dziura w którejś z rur od powietrza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #14 Napisano 22 Września 2013 ten szum powietrza to może być nieszczelny dolot gdzieś jakiś wąż gumowy jest dziurawy. Po logach widać że słabo ładuje , sprawdź szczelność gumowy węży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyczek Zgłoś #15 Napisano 24 Września 2013 wszystko jasne, wreszcie miałem trochę czasu i obejrzałem wszystko dokładnie, okazało się, że poszła jedna opaska od przewodu gumowego pod inercoolerem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #16 Napisano 2 Stycznia 2014 (edytowane) Koledzy nie chce zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj Otóż auto ostatnio nie ma mocy i głośno chodzi turbo Dodam że egr zaslepiony Podaję linki do analizy http://vaglog.rtnet.pl/tppl19861_154672.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl19861_154673.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl19861_154674.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl19861_154675.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl19861_154676.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl19861_154677.html Edytowane 4 Stycznia 2014 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #17 Napisano 4 Stycznia 2014 Koledzy czy zechcecie rzucić okiem czy wszystko jest w porzadku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #18 Napisano 4 Stycznia 2014 przepływka słabo mierzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #19 Napisano 4 Stycznia 2014 Sugerujesz czyszczenie kolego kedpol ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #20 Napisano 5 Stycznia 2014 zrób log grupy 008 i 010 aby mieć pewność co do przepływki turbo wstaje dopiero przy 2121 obroty 1866.6 1846.2 35.9 sprawdziłbym też szczelność przewodów gumowych od turbawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach