Skocz do zawartości
podobny

Prośba o analizę logów mojego sreberka 1.9 tdi AFV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam;)

 

Jako że niedługo wybieram się na wyczekiwany urlop do PL:kciuki zrobiłem logi mojemu autku aby, w razie czego wszystko doprowadzić do porządku w tym okresie. Spadku mocy nie odczuwam, ale jest to mój pierwszy pasek i pierwszy motor 130 koni, wiec nawet nie wiem jak to powinno działać:) a w dodatku pierwszy automat. Na razie wstawiam logi dynamiczne, jutro postaram się uzupełnić logi statyczne, a oto one:

 

000

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137412.html

 

001

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137413.html

 

003

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137418.html

 

004

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137416.html

 

008

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137414.html

 

010

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137417.html

 

011

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_137415.html

 

grupa 003 i 011 jest zrobiona 2 razy (pierwszy źle wykonany) ale mam nadzieję że to nie problem wystarczy zjechać w dół:) Z Góry dzięki za analizę!

 

i logi statyczne:

000

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138460.html

001

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138463.html

003

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138465.html

004

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138468.html

007

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138461.html

011

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138462.html

013

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138464.html

018

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138466.html

023

http://vaglog.rtnet.pl/pawel0mocarski_138467.html

Edytowane przez podobny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd mi się troche nie podoba. Kiedy był zmieniany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto niedawno zakupione, według książki rozrzad ma jakieś 30tyś. Wiadomo tym się nie sugeruje i takie rzeczy jak, filtry, świece, oleje, rozrząd itp. itd. są do zrobienia. Reszta ok? miałem dziś uzupełnić logi statyczne ale, nawał pracy i nie było kiedy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za niska temperatura płynu chłodzącego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt. No to dołączam termostat... Grupa 000 logowana przed 001 i w 000 jest ok. Aczkolwiek są to logi dynamiczne... więc, czy to możliwe że przy takim pałowaniu silnik ostygłby przez niecałą minutę?

Edytowane przez podobny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No fakt. No to dołączam termostat... Grupa 000 logowana przed 001 i w 000 jest ok. Aczkolwiek są to logi dynamiczne... więc, czy to możliwe że przy takim pałowaniu silnik ostygłby przez niecałą minutę?

 

Niemożliwe aby ostygł w minutę, u mnie po ostrej jeździe temperatura oscyluje w graniach 93-94*C a normalnie 89-91*C, prawdopodobnie masz termostat do wymiany, jeśli będziesz wymieniał to polecam oryginalny, z zamiennikami różnie bywa i mogą być problemy (ja takie miałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turba nie żałuj ciś go dobrze ( but w podłogę) przynajmniej raz na tydzień bo widać po logu że kierowniczki już nie pracują wzorowo, termostat ewidentnie do wymiany, ale pierw niż wymienisz sprawdź temp. czujnika g62 z pozycją w liczniku w vag czy pasuje bo może się okazać że czujnik kaput.

Co do gr. 4 czyli synchro ( napinacz głównie) cofnij synchronizacje na -0,6( wbita 4 bieg, 3 śrubki popuść na fasolkach ( 13 klucz) , zrób cienką kreskę markerem i pchaj auto do tyłu dosłownie 1-2 milimetr ma się to przestawić(kreski)) i ponownie zrób loga rozgrzanego auta. Na moje będzie ok i nic z rozrządem grzebać nie trzeba. Przy okazji sprawdź sobie korekcje teraz (13) i po przestawieniu synchro czy jest poprawa - w sporo przypadkach jest poprawa wskazań na PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem logi statyczne i edytowałem pierwszego posta. Auto po butowaniu, temp na desce 90st. Po zrobieniu logów cofnełem synchronizacje do 0.0 czasami wpadnie 0.6, co do korekcji to jednak skutek jest odwrotny. teraz ma około (1)-0.9 (2)-0.8 (3) 1 (4)0.6 wrócić do tego jak było? ciągnąć do -0.6, czy zostawić jak jest?

Edytowane przez podobny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciąg do -0,6, potem zrób loga dynamicznego grupy 04 jak synchro w czasie jazdy się zachowuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności