Magoo Zgłoś #21 Napisano 26 Marca 2016 Do sprawdzenia łańcuszek łączący wałki rozrządu - wygląda na to, że tam jest problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_77 Zgłoś #22 Napisano 26 Marca 2016 Na razie zamówiłem ten czujni z przodu silnika, mam nadzieję że to on, bo w tym miesiącu auto nadwyrezylo już moją kieszeń - kpl. rozrząd -nowa chlodnica -termostat -czujnik temperatury cieczy -filtry, olej itd Jeszcze mi zostało posprawdzac wtyczki na grodzi silnika, łańcuszek ehhhhh tu w UK na ebayu ceny nie tragedia(30-70 GBP) podejrzewam ze wszystkie to made in china a za oryginał pewnie sporo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_77 Zgłoś #23 Napisano 31 Marca 2016 Ok wszystko już gra i buczy Źle ustawiony rozrząd, wymiana czujnika, łańcucha okazała się zbyteczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #24 Napisano 2 Kwietnia 2016 zle ustawiony rozrzad napiecie paska jest dobre ma byc miedzy 8 a 10 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #25 Napisano 12 Lutego 2018 Znajduję różne informacje odnośnie długości paska do AWT....są zestawy jak ten z 150 zebami http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-1-8-1-8t-20v-awt-150km-i6695367481.html oraz takie http://allegro.pl/rozrzad-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8t-150km-awt-i7012785425.html majace 153 zeby. Widze, że 150 zebów jest w wersji z mechanicznym napinaczem a 153 z hydraulicznym. Czy to od tego zalezy? Który jest lepszy? Stare hydro czy nowe mechniczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #26 Napisano 12 Lutego 2018 Po co kombinujesz. Masz na forum Weso (Krzyśka) kilka dni temu brałem kpl. rozrząd do 1.8T dla znajomego i po niedzieli montuje. Zestaw z tłumikiem drgań. Zresztą to nie pierwszy rozrząd jaki od niego kupiłem i w ogóle różne części się bierze. Chłopak nie wciska kitu. Wiele firm jest tylko pakowaczem i pomimo loga danej firmy na pudełku w środku może być coś innego i czasami za to samo się przepłaca. Krzysiek wie co jest co, a i cena za kpl. + pompa niższa niż w aukcjach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #27 Napisano 12 Lutego 2018 Podałem przykladowe linki...jeszce snake wybralem co i gdzie kupie heh. Chodzi mi o te paski? Dlaczego raz jest 150 a raz 153 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyslawo Zgłoś #28 Napisano 2 Marca 2018 Witam. Przymierzam się do wymiany rozrządu w moim Passacie i tutaj moje pytania : Czy przy wymianie koncentrujemy się tylko na pasku, pompie i reszcie napinaczy? Czy należało by zwrócić uwagę na łańcuszek i jego napinacz? Nie znam historii serwisowej auta więc nie mam pojęcia kiedy co było wymieniane. Na Alledrogo są komplety albo paska albo łańcuszka. Dodam że nie słychać niepokojących dźwięków od strony łańcuszka. Jak to jest z zamiennikami napinacza łańcuszka? Warto kupić? Bo ceny oryginałów powalają na kolana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r9_92 Zgłoś #29 Napisano 2 Marca 2018 Jeśli chcesz mieć pewność to pasowało by wymienić. Sam bym chińczyka nie kupił, różnica w cenie to 150-200zł na komplecie (mam zamontowany SWAG 2-gi rok komplet kosztował około 500zł.), dobrze jeśli w komplecie była by też uszczelka napinacza. Jeśli nie chcesz się pchać w koszty sprawdź ciśnienie oleju, to da Ci jakąś podkładkę czy układ jest poprawnie smarowany. Ewentualnie ściągnij samą pokrywę zaworów i zweryfikuj stan napinacza, a przy okazji też popychaczy i wałków, czyszcząc także dekiel z nagaru od razu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaFiik Zgłoś #30 Napisano 26 Kwietnia 2018 Ładna instrukcja. I teraz mam zagwozdke, bo planowałem oddać auto mechanikowi na wymiane rozrządu, ale widząc, że nie jest tragedia z tym to może sam się podejmę wymiany,.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach