adek444 Zgłoś #1 Napisano 20 Lipca 2013 (edytowane) statystyczne:passat 1.9 110 afn http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135740.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135741.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135742.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135743.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135744.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135745.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135746.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135747.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135748.html dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135749.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135750.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135751.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135752.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135753.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135754.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135755.html b.s. http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135756.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135757.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135758.html http://vaglog.rtnet.pl/adek54_135759.html Edytowane 20 Lipca 2013 przez adek444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #2 Napisano 20 Lipca 2013 ogólnie dobre logi EGR zaślepiony Temp płynu za wysoka do sprawdzenia termostat i wentylatory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #3 Napisano 20 Lipca 2013 dzięki. pytanko mam bo wydaje mi sie że zbiera się pow 2tys obr.a różnica między wtryskami w 13 powyżej 1mg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2013 Dobrze kolega Adam zauważył i moim zdaniem poza sprawdzeniem dlaczego temperatura jest taka wysoka do poprawy jest temat z doładowaniem. Twoje turbo zaczyna pompować dopiero od 2050obr. i to powoduje mało dynamiki w aucie - musisz chwilę czekać aż poczujesz kopa... Ze współczynnika N75 wygląda, jakby ktoś kiedyś kręcił sztangą przy turbinie lub masz słabe podciśnienie w układzie. 1. Sprawdź w trybie 011BS jak szybko zaciągana jest sztanga przy turbinie pod maską i czy gruszka zaciąga ją do maksa. 2. Druga ewentualność to skrócenie sztangi o 1,5 obrotu. Oczywiście wykluczam na chwilę obecną przycinanie się zmiennej geometrii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #5 Napisano 21 Lipca 2013 Dzięki.Czyli po włączeniu log 011BS sztanga przy zmianie on off powinna w jakim czasie się wciągnąć wyciągnąć a jak sprawdzić słabe podciśnienie w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #6 Napisano 21 Lipca 2013 Do 2500 obr przepływomierz tnie dawke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 21 Lipca 2013 Do 2500 obr przepływomierz tnie dawke. Najpierw trzeba ogarnąć doładowanie, aby mieć pewność, ale jest to prawdopodobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #8 Napisano 21 Lipca 2013 Doładowanie powyzej 2000obr jest ok a przpływka słabo mierzy nadal czyli według mnie jest to przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #9 Napisano 21 Lipca 2013 Czyli kombinować przepływkę na podmiankę czy posprawdzać sztangę i przewody podciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #10 Napisano 21 Lipca 2013 Podmień przepływkę lub odepnij kabel od niej i sie przejedz i zobacz czy bedzie lepiej chodził do 2000obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #11 Napisano 21 Lipca 2013 Jak odepnę przepływkę to całkowicie mół.Wcale nie idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #12 Napisano 22 Lipca 2013 Jak masz od kogoś to podmień i wtedy zobaczysz czy cos sie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #13 Napisano 22 Lipca 2013 Z tego co pamiętam to po dopięciu przepływki komp przyjmuje sobie chyba 550mg, więc przy takich parametrach nie ma sensu jej odpinać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #14 Napisano 23 Lipca 2013 Po odpięciu kostki przepływki od 1tys. obr do 2tys. nie odczuwam różnicy a powyżej 2tys. słabszy podpinam kabel i od 2tys. wciska w siedzenie.Przepływkę wziołem od 90 konnego paska idzie równo w całym zakresie obrotów ale nie ma tego co powinno być.Sprawdzałem w 11BS sztanga chodzi góra dół super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #15 Napisano 23 Lipca 2013 Skróć sztange o obrót i zrób loga dynamicznego 11 i 8+10. Masz do minimalnej korekty kąt wtrysku (do przyśpieszenia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #16 Napisano 23 Lipca 2013 Sztange skrócić a śrubke taki ogranicznik też żeby wyżej wszystko szło wykręcic czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #17 Napisano 23 Lipca 2013 tylko sztangę. Napisałem to już na samej górze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #18 Napisano 24 Lipca 2013 Bez zmian po skróceniu o 1,5 obrotu nadal idzie dobrze pow 2 tys obr.Chyba dziś zamówię przepływkę cena bosch 290zł a przy tańszym zamienniku w na sklepowym kompie komunikat "nie działa"pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #19 Napisano 24 Lipca 2013 pokaż loga 011 i 008 po skróceniu sztangi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #20 Napisano 24 Lipca 2013 Ostatnio w modzie tylko skracanie sztangi U mnie tez byly objawy przeplywki, turbiny i wcale to nie byly te sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach