buri2604 Zgłoś #21 Napisano 7 Lipca 2013 Ahaaaa. Dziękować Oby jutro mi poszło gładko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #22 Napisano 9 Lipca 2013 No i wyczyszczone, auto wcześniej wkręcało się na obroty na biegu jałowym słabo, teraz jest moc Ale zauważyłem że kopci bardzo i coś jakby szumi, gwiżdże wiecie może dlaczego tak się stało? Nie wiem jak jest z mocą podczas jazdy bo dopiero wróciłem, a za mną policja jechała i widziałem w lusterku kupe dymu to starałem się nie wariować, ale szału chyba niema. ---------- Dodano o 00:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:45 ---------- łopatki nie były poprzycinane przez syf, a tylko taki pyłek jakby, popryskałem wd40 i wszystko wspynęło, wytarłem i złożyłem. Miałem też zacięte je, kilka razy poruszyłem i sie rozruszało, ale i tak rozebrałem ją, żeby środek też wyczyścić. Nie będzie nic złego w tym wd40 zmyłem? ---------- Dodano o 01:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:49 ---------- Może poprostu kopci bo musi, całą teraz tą sadze wydmuchać? Jutro może go przegonie i sprawdze jakie będą efekty co? Turbo raczej nie powinno się rozsypać nie? Jesli przeładuje to ecu wyłączy turbo tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #23 Napisano 9 Lipca 2013 Ale zauważyłem że kopci bardzo i coś jakby szumi, gwiżdże wiecie może dlaczego tak się stało?Mialem podobne objawy jak mialem nieszczelnosc w dolocie, prawdopodobnie ktorys waz jest zle zalozony lub uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #24 Napisano 9 Lipca 2013 Zauważyłem, że wgl turbo mi pompuje. Jak jade to staram sie pyrkać 1.2k bo powyżej kopci jak po.......ny ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #25 Napisano 9 Lipca 2013 Zapewne dziura w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #26 Napisano 9 Lipca 2013 A jeszcze jedno, teraz na filmiku czyszczenia zauważyłem, że u mnie turbina jak wychodzi ten dzyndzel który porusza, steruje łopatkami ma w środku koło wirnika tak jakby dystans zamontowany, a umnie tego dystansu nie było, był taki cypeczek malutki, nie wiem, wyglądało to jakby się on wypalił Oglądam filmik i widzę, że powinnien być on dość spory, czyżbym turbo spie......? Z tego co widziałem, to gruszka i tak nie pozwala na to aby ten dzyndzelek poszedł dalej niż był ten ogranicznik. ---------- Dodano o 12:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:47 ---------- Zaraz sprawdzę wszystkie przewody, mam nadzieję, że to tylko jakiś wężyk albo coś w tym stylu, bo po dzwięku na to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #27 Napisano 9 Lipca 2013 zrobiłem już, rura od IC spadła Cyka teraz. Dzięki chłopaki za pomoc!!! Istnieje mozliwość usunięcia tego postu, żeby nie robić syfu na forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #28 Napisano 14 Lipca 2013 Witam, mam panowie pytanko! Chodzi mi o takie coś, jak spadł mi wąż od IC to auto lepiej wkręcało się na obroty, lecz turbina nie działała, więc ze szczelnym układem powinno być lepiej lub tak samo, a u mnie auto dalej ma muła do tych 1.5k potem sobie radzi, ale i tak to nie jest to samo. Istnieje taka możliwość, że mam zawalony olejem i syfem chłodniczke od IC i dlatego tak jest? Bo zastanawiam się czy nie rozebrać tego i wyczyścić, czy ma to jakiś sens czy tylko szkoda czasu. Co wiecie w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #29 Napisano 15 Lipca 2013 Ściągnij rurę od IC i zobaczysz ile ci się oleju wyleje. Jak dużo to możesz czyścić, ale ja bym się nie spodziewał rakiety do 1500rpm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach