hudek Zgłoś #61 Napisano 27 Grudnia 2016 hudek a od czasu wymiany turbiny dbasz o nią odpowiednio tzn. depniesz jej od czasu do czasu żeby ją "przewiało" ?Do pracy daleko dojeżdżasz ? Zdąży się dobrze silnik zagrzać aby móc operować na wysokich obrotach ? No wlasnie nie mam gdzie depnac do pracy mam 5 kilosow - - - - - aktualizacja - - - - - W drodze do domu zobacze co z tymi obrotami. Ale ludze sie ze to moze n75 albo wezyk pomiedzy nimi 100 km/h i 3000 obr i tryb awaryjny. Przestanie wiac to podmienie zawor n75 i posprawdzam wezyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #62 Napisano 27 Grudnia 2016 hudek kurcze to niedobrze. 5 km to temperatury nawet nie łapie. Przez dwa lata mogło się już tam zapewne trochę sadzy nazbierać jeśli tak był użytkowany cały czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #63 Napisano 27 Grudnia 2016 hudek kurcze to niedobrze. 5 km to temperatury nawet nie łapie.Przez dwa lata mogło się już tam zapewne trochę sadzy nazbierać jeśli tak był użytkowany cały czas. Oby nie bylo rozbieranka. Odezwe sie jak podmienie zawor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #64 Napisano 28 Grudnia 2016 (edytowane) A wiec podmieniłem zawór n75 wymieniłem parę wężyków i dalej nic 100 km/h i 3000 obr no i brak moc. nagrałem filmik w jakim zakresie chodzi te cięgło przy turbo i zdaje mi cie jest ok może tez niech inni zobaczy może jednak nie jest ok [video=youtube;sa-4imM2GjY]https://www.youtube.com/watch?v=sa-4imM2GjY&feature=youtu.be Edytowane 28 Grudnia 2016 przez hudek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #65 Napisano 28 Grudnia 2016 Nie kombinuj, wyjmij i wyczyść/wyszlifuj to turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #66 Napisano 28 Grudnia 2016 to samo się dzieje i u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #67 Napisano 30 Grudnia 2016 Hudek jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #68 Napisano 30 Grudnia 2016 To ze sztanga chodzi dobrze nie oznacza ze w środku nie ma syfu. A poza tym jeszcze bym sprawdził gruszkę czy trzyma ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #69 Napisano 30 Grudnia 2016 To że jest syf to ok, ale jeżeli chodzi sztanga to mi się wydaje że jest również i sterowanie turbiną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #70 Napisano 30 Grudnia 2016 A twardy pedal hamulca ma cos z tym wspólnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #71 Napisano 31 Grudnia 2016 Hudek jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? W piatek biore sie za rozbieranie turbo. Dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #72 Napisano 31 Grudnia 2016 A u mnie poszło w drugą stronę i jest mi ciężko wejść na obroty. Natomiast jak uzyska ok 3000 to ciągnie jak trzeba. I teraz mam zagwozdkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #73 Napisano 31 Grudnia 2016 (edytowane) A u mnie poszło w drugą stronę i jest mi ciężko wejść na obroty. Natomiast jak uzyska ok 3000 to ciągnie jak trzeba. I teraz mam zagwozdkę. Sorawdzales podcisnienia podmien zawor n75 i jeszcze jest jaden zawor n18 tam mialem kiedys wyrwana wtyczke tez go mozesz oglodnac. W FL on jest w gornym prawym rogu silnika pod ta rórą Edytowane 31 Grudnia 2016 przez hudek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #74 Napisano 31 Grudnia 2016 Mam w zapasie jeden i drugi i zobaczę. Tylko co gorsze nie wywala żadnego błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #75 Napisano 1 Stycznia 2017 Spróbować jeszcze można podmienić czujnik doładowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #76 Napisano 1 Stycznia 2017 Spróbować jeszcze można podmienić czujnik doładowania nie mam możliwości podmiany,zobaczę wężyki i podmianę zrobię zaworków N Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #77 Napisano 1 Stycznia 2017 I tu prawdopodobnie do wymiany egr u minie będzie zobaczymy jak jutro znajdę jakiś na podmianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho 123 Zgłoś #78 Napisano 1 Stycznia 2017 Jutro będę wymieniał sprzęgiełko alternatora,czy da się to wymienić bez wyciągania alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #79 Napisano 1 Stycznia 2017 nie , musisz wyjac altka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #80 Napisano 1 Stycznia 2017 I tu prawdopodobnie do wymiany egr u minie będzie zobaczymy jak jutro znajdę jakiś na podmianę A poczytaj o zaslepieniu EGRa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach