Skocz do zawartości
mr.ekko

Słaby do 2000-2300 1.9 TDI AVF 130 po wymianie turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sie uporałeś z tym to super :) Gratulacje. U mnie ten problem pojawił sie juz po wymianie szklanek, a po wymianie turbo niestety sie nasilił :/ Jak wróce z wakacji, to posprawdzam dokładnie podciśnienia pod kątem jakis nowych śrub, a między czasie zrobię logi. Po powrocie podjadę do GDR, gdzie robili turbo aby podregulowali / wymienili / sprawdzili gruszkę i ew turbinę.

Sprawdzałem dziś pompe vacuum, jest lekkie pocenie, czy nie?

469989cdf70dd4d2m.jpg

 

 

Luźna jest ta rura i dodatkowo pod nią jest mokro. Zobaczę co tam jest w niej i poprawie to połączenie.

e912a51423140261m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gruszke sprawdz sobie sam, np wez wezyk od n75 zktorym lączy sie grucha, i zassaj ustami gruszke, jak bedzie trzyala powietrze to raczej bedzie ok.

 

zrob logi z butem w podlodze, na 4 biegu najlepiej. same bloki 3, 8, 11. mozesz tez zrobic je razem. Kolega wczesniej pisal zeby na 3 biegu, ja proponuje 4 bo jednak bedzie wiecej parametrow do zdiagnozowania :D dluzej sie rozpedza

 

Co do zdjecia nr1, poruszaj tym kruccem i zobacz czy sie mocno rusza czy nie, a to pocenie to jakby z rurki egr tam kapalo lub z pod dekla.

 

Co do zdjecia nr2, tam zawsze jest luzno, nie ma to znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Sprawdziłem dziś rano i ten króciec rusza się. Czyli jest coś nie tak. Spróbuje go zakleić lub uszczelnić. Czy może mieć to wpływ na odpalanie i turbo?

Edytowane przez Poochini
fix literówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na turbo jak najbardziej , na odpalanie hmm może nie koniecznie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na turbo jak najbardziej , na odpalanie hmm może nie koniecznie ...

 

 

Kurde, czyli turbo będę mieć teoretycznie zrobione. Natomiast pozostaje problem z siwym dymem po dłuższym postoju.

Wracam 3.VIII, to skleje ten króciec i dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tę nieszczelność. Hamulce jak i turbo bez zmian :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrob jeden myk, wypnij z n18 gorny wezyk, tak aby vacum zasysalo dodatkowe powietrze...i zobacz wtedy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę tak jechać z tym węzem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak obecnie latam...bo dalej do konca nie wiem co powodowalo mi zamulanie :P musze zmienic jeden zaworek i na koncu vacum.

 

Wiec smialo mozesz sprawdzi jak auto jezdzi, jak lepiej to zrob wtedy logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Odpiałem ten, który był solo wpiety do zaworka. Dwa były połączone trojnikiem. O ten chodziło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie chodzi o gorny. napisalem CI PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zerknijcie prosze w moje logi, i napiszcie co i jak, w jakiej kondycji sa pompowtryski itd. dodam iz jest nowy przeplywomierz Bosch Exchange, oraz N75, poniewaz przy czyszczeniu uszkodzilem :(. dodam ze log statyczny 003 mnie zdziwil, i po wykonaniu wszystkich logow wlaczylem raz jeszcze 003 i MAF actual byl 250, a w linku przy 1 pomiarze jest okolo 400 ??. jak cos to z przyjemnoscia ponownie wykonam logi. U mnie slabo sie rozkreca do ok. 2000tys obr, a po 2tys straszne przyspieszenie,moze tak ma byc, osadzcie.dziekuje.

statyczne 000,001,003,004,007,0013,018,023

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140376.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140380.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140382.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140378.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140381.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140383.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140379.html

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140377.html

dynamiczne 4 bieg (moglem za szybko wlaczyc start w logowaniu takze poczatki logow moga byc przed 100% pedal w podloge

008,010 razem

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140384.html

003,011 razem

http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_140385.html

 

bloki do logow wybralem na przykladzie kolegow z forum, jezeli mam cos powtorzyc, lub inne bloki pomierzyc to prosze o info

dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

delikatnie rozrząd możesz przestawić bliżej 0.0 , aktualnie masz +1.7. Co do reszty to wg mnie wszystko dobrze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rosa napisz prosze jak poprawic rozrzad. czy pasek naciagnac? a jak pompowtryski? czyli nie tnie dawki, i tak ma byc ze do 2tys slabo ,a nagle doladowanie ze az milo? to +1,7 to czytasz w 000 pozycja 9 od lewej?

Edytowane przez beryss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grupa 04 ostatnia pozycja powinno być jak najbliżej 0 . Pompki w logach wyglądają bardzo dobrze .

 

Przy 2 tysiącach turbinka przeładowuje troszkę ale ciągnąć to ona ciągnie z dołu normalnie . Przy 1700 pompuje już prawie całe żądane ciśnienie. Takie jest moje zdanie.

 

Co do ustawiania rozrządu , to odkręcasz 3 śruby chyba 13( jak dobrze pamiętam) , potem zakładasz klucz 18 na dużą śrubę w Twoim wypadku pukasz delikatnie , DELIKATNIE w lewo ... . Skręcasz śruby, odpalasz furaka i sprawdzasz spowrotem 4 grupę. I tak do oczekiwanego efektu :) Powodzenia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, za odpowiedzi. ustawilem na 0 ,lekko spalanie skoczylo na postoju. +1.7 to jest opozniony czy przyspieszony? pisza zeby lekko przyspieszyc, lepsza dynamika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na plusie kolego masz opóźniony. Jak chcesz to popróbuj z różnymi ustawieniami jak masz kabelek i czas. Powiedzmy ustaw jednego dnia sobie na -1.5 drugiego na 0 a trzeciego na +1.5 . Pojeździj tak troszkę i będziesz wiedział co i jak :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skorygowalem na 0 ale faluje na minus 0.6 i tak zostawilem mam nadzieje ze ta zmiana nie ma wplywu na ponizsza sytuacje

dzisiaj postanowilem troszke pobutowac zlapal 3 notlaufy az sie silniczek na desce zaswiecil i cos tam na wyswietlaczu pisalo, pokasowalem bledy i zrobilem logi ale udalo sie tylko 003 i 011, bo pozniej jak chcialem 008 i 010 to przestal wpadac w tryb awaryjny, wczesniej tego nie bylo. zerknijcie moze cokolwiek zobaczycie http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_142400.html

mam nowy n75 i przeplywomierz exchange boscha, moze trafilem na jakis lipny model, juz wczesniej pisalem o tym :), pod koniec tego loga dluzej go przytrzymalem zero mocy. sztanga od turbo bardzo elastycznie pracuje lekko, w moim afn wczesniej bylo ciezej. zauwazylem ze jak sobie na wolnych pracuje to sztanga minimalnie sobie pracuje lekko w gore i dol (podskakuje), pozdrawiam

Edytowane przez beryss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie turbawka na stół kolego jak reszta nowa .. przeładowanie i to duże praktycznie od 1500 obrotów do ponad 3100. Stół !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności