Skocz do zawartości
Suchy_PL_

Prośba o ocenę logów statycznych AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, stałem się posiadaczem "paska" z 99r. silnika AFN-pojawił się jednak problem, którego prędzej nie widziałem a mianowicie czy na zimnym czy na ciepłym dodam gazu gwałtownie np do 2 tys obr. to zadymi na siwo-może siwo niebiesko po czym nawet utrzymując obroty nie dymi już nic, dodając gaz stopniowo -bąk nie występuje- na pewno mam turbo do czyszczenie bo przeładowuje (kolektor ssący wyczyściłem i wygląda jak nowy, podobnie cały dolot, filtr nowy-postanowiłem zalogować na ciepłym silniku grupę 000 i 008 dodam iż EGR jest zaślepiony, przepływka wyczyszczona izopropylem- oto log

 

http://vaglog.rtnet.pl/suchy_pl_1985_130873.html

 

http://vaglog.rtnet.pl/suchy_pl_1985_130874.html

Edytowane przez Suchy_PL_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy byłby ktoś w stanie zerknąć na logi ? byłbym bardzo wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tych logach nie można nic powiedzieć na temat przypadłości Twojego paska. Zrób komplet to coś podpowiemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, chyba już wiem co go boli..turbina ma luzy wzdłużne na wałku ok 2mm a z tego co wiem nie może ich być i stąd zapewne przydymianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może tak być jak piszesz ale Vagiem się tego w żaden sposób nie sprawdzi. Jak turbo leje to tylko sprawdza się to organoleptycznie. Moje poprzednie (oryginalne turbo) po czyszczeniu zmiennej geometrii pompowało jak Bozia przykazała ale za to lało olejem w dolot również jak jej Bozia przykazała więc poleciało szybko do krainy wiecznych łowów. Stare, lejące pokazywało, że przy prawie każdym odpaleniu silnika (czy zimnego czy gorącego - poleciały kłęby biało-siwego dymu i to w raczej w sporych ilościach - zauważalnych dla innych osób). Obecnie w moim silniku siedzi inne turbo i nie ma tego problemu.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Sztomel czyli jak oleju ubywa na bagnecie w znaczący sposób a jest odma w butelce (oleju tam ociupinke), a oleju w dolocie sporo że aż spod kolektora ssącego poci się olejem to ten olej w dolocie tylko z turbo może się tam znaleźć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo smoła z EGR....byłem na stacji diagnostycznej to na domiar złego nic nie poleciało ale tak jak pisałem wałek ma luz wzdłużny którego -jak wszędzie jest napisane na internecie- być nie powinno, więc po prosty turbo pada powoli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego Sztomel czyli jak oleju ubywa na bagnecie w znaczący sposób a jest odma w butelce (oleju tam ociupinke), a oleju w dolocie sporo że aż spod kolektora ssącego poci się olejem to ten olej w dolocie tylko z turbo może się tam znaleźć ?

Owszem, wtedy tylko z turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności