PASEK????? Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128820.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128821.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128822.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128823.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128824.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128825.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128826.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128827.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128828.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128829.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128830.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128831.html Dodam że auto przy prędkości 160 km/h nie wkręca się jak dawniej dynamiczne zrobie pózniej . logi dynamiczne; Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128906.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128907.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128908.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128909.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128910.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128911.html Edytowane 31 Maja 2013 przez PASEK????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2013 Zrób te dynamiczne bo ze statycznych to widać tylko, że turbo nie uzyskuje zadanego ciśnienia doładowania - jest zbyt małe przy 1407 obrotach silnika i jeśli EGR nie jest zaślepiony celowo to pewnie nie dochodzi do niego podciśnienie bo jest cały czas zamknięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2013 OK Dynamiczne zrobię za parę dni bo teraz akurat jest na za granicą.Zawór nie jest zaślepiany jest orginalny a o czym to może świadczyć z tym podciśnieniem i ta turbina była czyszczona.Dzięki za info czuje że coś jest nie tak bo auto od 160 km\h nie wkręca się tak dobrze osiągnę 205 km\h z trudem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2013 logi dynamiczne; Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128906.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128907.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128908.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128909.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128910.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128911.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2013 A gdzie log dynamiczny kanału 3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2013 Niby robiłem tak to jest samemeu logi robic ale można coś wy wnioskować z tych logów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #7 Napisano 31 Maja 2013 Myślę, że bez brakującego loga będzie ciężko o diagnozę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #8 Napisano 31 Maja 2013 (edytowane) Ok podładuję lapka i zrobię tą 3 a jeszcze coś byś za sugerował?Dzięki pozdrawiam Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szczepanx_128920.html Edytowane 31 Maja 2013 przez PASEK????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #9 Napisano 31 Maja 2013 Zerknie ktoś na te moje logi?Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #10 Napisano 2 Czerwca 2013 Nie jest tak jak myślałem na początku - logi są prawidłowe. W 003 EGR tylo trochę reaguje na zmianę podcinienia ale skoro nie wspominasz nic o żadnym błedzie to ten parametr nie ma żadnego wpływu na złą dynamikę tego silnika. Jeździj aż zerwie podeszwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach