Skocz do zawartości
disarm

Nie mogę otworzyć auta (B6)

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Schodzę dziś do auta (B6 2006r) i nie mogę otworzyć auta :((

 

Nic nie działa:

 

- sprawdzałem dwa komplety kluczyków - samochód nie reaguje na pilota,

- próbowałem otworzyć samochód kluczykiem - również brak reakcji

 

- w środku widzę że kontrola alarmu przy drzwiach miga - więc chyba z prądem ok.

- w nocy były burze - czy to może mieć wpływ?

 

Bardzo proszę o pomoc co robić - sprawa pilna - jeżeli ktoś odpisze będę wdzięczy (albo puści sygnał na tel 504-042-141 - oddzwonię)

 

Dziś Święto - wszystko pozamykane a ja muszę jechać....

 

Wczoraj było wszystko ok

 

Jak otworzyć auto?

 

Pozdrawiam

Szymek

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz otworzyć drzwi od kierowcy manualnie, tam jest chyba taka zaslepka. Nigdy nie probowałem ale wiem ze sie tak da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie działa - napisałem , że "próbowałem otworzyć samochód kluczykiem - również brak reakcji " :)

 

Nie mam pojęcia co robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi się dać otworzyć kluczykiem. Próbuj jeszcze raz. Strzelam na padnięte aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musi się dać otworzyć kluczykiem. Próbuj jeszcze raz. Strzelam na padnięte aku.

 

Próbowałem do skutku (około 20 razy) i w końcu się otworzył.

 

Okazało się , że miałeś rację - akumlator padł w 30 godzin :(

 

Nie mam pojęcia co się stało - tym bardziej , że miałem problemy z poborem prądu i u dobrego spcjalisty namierzyliśmy błąd (kamera cofania ) i od tego czasu pobór prądu na postoju w moim pasku był bliski zeru

 

Mieszkam w Zakopanem - tutaj mrozy są mocne - aku przetrwał pięknie całą zimę - choć przyznaję , że przed rozwiązaniem probblemu kilka krotnie mi się rozładował na maksa - musiałem go ładować po 48h na niskim prądzie

 

 

Macie jakieś pomysły co się stało z aku?

 

Świateł nie miałem włącoznych - radio (RNS510) wyłącza się samo z kluczykiem.......

 

Mógł po prostu paść sam akulmator? (się zamortyzował?)

 

ładuję go teraz (ile trzeba żeby sprawdzić czy działa 1h , 2h?) i zobaczę co się stanie.

 

Pozdrawiam

Szymek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2h może być mało jak jest padnięty do zera. Aku może paść od tak. Często się to zdarza. Wychodzi na to ze musisz kupić nowy, ale przy montażu podejdź do elektryka i dla pewności sprawdź pobór prądu na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2h może być mało jak jest padnięty do zera. Aku może paść od tak. Często się to zdarza. Wychodzi na to ze musisz kupić nowy, ale przy montażu podejdź do elektryka i dla pewności sprawdź pobór prądu na postoju.

 

Dzięki za odp,

 

No właśnie pobór mocy mam sprawdzony 3 mce temu przez profesjonalistę ( było wszystko odpinane po koleii i sprawdzane - łącznie ze swiatełkiem w bagazniku i schowku - wtedy okazało się , że miałem źle podpięta kamerę cofania - kabel zasilający był podpięty na stałe do prądu , elektrym zmienił mi go na odpalenie, podłączył pod zapalniczkę)

 

Od tego czasu mam 100% dobrze z podobrem prądu na wyłączonym autem.

 

Aż do dzisiaj rano :)

 

Chyba czas na nowy akumlator....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aku pewnie dokończył żywota... ja tak mialem pod sklepem... z domu jak ruszałem było wszystko w porządku, pod sklepem stał z 15 minut... i już nie odpalił, padł na miejscu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aku może paść od tak. Często się to zdarza.

Potwierdzam słowa Michała. W dzisiejszych autach, nowoczesnych i naszpikowanych elektroniką, wystarczy, że prąd w aku spadnie nieco i auto nie drgnie (choinka na desce rozdzielczej i zero reakcji rozrusznika).

Szwagier w zeszłym roku w środku lata przyjechał do mnie z UK 5-cio letnią Mazdą 5. Auto paliło i jeździło bez zarzutu. Któregoś wieczoru zgasił pod domem, a rano nawet nie zakręciło przy odpalaniu, tylko kontrolki na desce wariowały. Przypominam, że to był środek lata i temperatury zdecydowanie na plusie! Była lawet i najbliższy warsztat. Panowie wyjęli stary aku, włożyli nowy i od strzała zapalił.

Jeśli masz możliwość pożyczenia od kogoś aku to próbuj tak, bo wtedy będziesz na 100% wiedział czy to to, czy nie. Ja stawiam na aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co zrobić w przypadku, kiedy padnie akumulator, a auto nie jest wyposażone w manualny kluczyk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież każde B6 ma manualny kluczyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest problem. Jeżeli sam wymieniałeś wkładki zamka na zaślepki, to powinieneś zrobić dodatkowe awaryjne otwieranie centralnego poprzez wyprowadzenie przewodów od mikrostyku otwierającego centralny zamek na zewnątrz auta w miejsce, znane tylko sobie. Pozwoliłoby to na awaryjne otworzenie samochodu poprzez podłączenie do złącza baterii 9V. Jeżeli tego nie masz i nie posiadasz żadnej wkładki (nawet tej w klapie, to tu może pomóc tylko ślusarz.

 

ps. Nie wiem, czy w jakiś sposób można otworzyć awaryjne maskę, może jest taka możliwość.

 

Przecież każde B6 ma manualny kluczyk.

 

Każde, opróczy tych, w których zastąpiło się wkłądki zaślepkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co zrobić w przypadku, kiedy padnie akumulator, a auto nie jest wyposażone w manualny kluczyk?

 

Masz w swoim kluczyku schowany grot którym możesz manualnie otworzyć samochód.

Na filmiku widać jak wyjąć grot, którym można otworzyć, zamknąć drzwi. Przy okazji zobaczysz jak wymienić baterię.

http://www.youtube.com/watch?v=xUhNClTT5AQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PrzEmeKwroc

Podłącze sie pod temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mianowicie czy ktoś wie gdzie znajduje sie czujnik/odbiornik sygnalu z kluczyka/pilota do zdalnego otwierania zamka centralnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię temat.

 

Mam taki problem, że auto po zamknięciu z pilota już się nie otwiera. Mogę otworzyć tylko klapę bagażnika, tu nie ma żadnego problemu. Mogę też otworzyć auto od środka np. wchodząc przez bagażnik . Samochód zapala i jedzie bez problemu, po zamknięciu z pilota to samo. Czyli nie bateria w pilocie, raczej nie aku bo auto działa normalnie, no i zastanawia że klapę bagażnika mogę otworzyć .

 

Ktoś ma pomysł. ?

 

ps.

 

Jak zostawię otwarte okno żeby się dostać do auta to po zamknięciu pilotem nie mogę otworzyć drzwi nawet wew. klamką i wciskając przycisk otwierania w drzwiach, dopiero jak wcisnę otwieranie klapy to mogę otworzyć drzwi od wew.

 

co za cholera ?

Edytowane przez passatboss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem chciałem zobaczyć czy mi alarm działa wiec zamknąłem drzwi z pilota odczekałem z 2 mim. Zdemontowałem zaślepkę by otworzyć manualnie włożyłem kluczyk w lewo i w prawo i nic. Drzwi się nie otworzyły. Wiec otworzyłem drzwi z pilota i je zamknąłem kluczykiem. Wiec moje pytanie jest takie dlaczego moge auto zamknąć manualnie a nie mogę otworzyć z kluczyka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On chyba działa dopiero w razie braku zasilania, ale mogę się mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam taki problem chciałem zobaczyć czy mi alarm działa wiec zamknąłem drzwi z pilota odczekałem z 2 mim. Zdemontowałem zaślepkę by otworzyć manualnie włożyłem kluczyk w lewo i w prawo i nic. Drzwi się nie otworzyły. Wiec otworzyłem drzwi z pilota i je zamknąłem kluczykiem. Wiec moje pytanie jest takie dlaczego moge auto zamknąć manualnie a nie mogę otworzyć z kluczyka ?

 

zrob tak:

1)zamknij auto

2)zdemontuj zaslepke

3)otworz drzwi manulanie (o ile pamietam to raz w lewo i 2 razy w prawo az otworza sie drzwi, drzwi musisz otworzyc fizycznie, wtedy alarm zaczyna wyc do momentu jak nie wlozysz kluczyka do stacyjki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobię tak. Ale dziwnie by było ze awaryjnie otwieranie wtedy zadziała kiedy rozladuje akumulator by się czekało i czekało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

awaryjne dziala caly czas, nie musisz czekac az aku padnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności