Skocz do zawartości
serek

korekcje wtrysków w VAG dla VP

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wartości podane w bloku 013 Vag-Com/VCDS, gdzie widać różnice między cylindrami/wtryskami są ważne w VP, jeżeli nie przekraczają progu -2.0 do +2.0 ?

Po ostatnim logowaniu, kilku dni temu, wyszło że na 4 i 1 cyl. mam wartości z przedziału 1.1-1.7, natomiast 2 cyl. oscyluje wokół wartości zerowej.

 

http://vaglog.rtnet.pl/s.sagan_123763.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co log to gorsze korekcje. Te wartości są fatalne. Zacznij sprawdzanie czy wtryskiwacze są dokręcone odpowiednio czy nie latają w gniazdach i nie mają widocznych śladów przedmuchów pomiędzy nimi a ich gniazdami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę oczywiście, natomiast nie pamiętam która część loga robiona była na postoju a która w czasie jazdy. Tak czy inaczej wydaje mi się, że zbyt duże są te rozbieżności między wtryskami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - wartości są b.niepokojące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do pomiaru ciśnienie sprężania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do pomiaru ciśnienie sprężania.

 

musowo trzeba sprawdzić, zastanawiam się dlaczego nie zapytałem o to po złożeniu głowicy, kiedy przyszła z naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś raz jeszcze zrobiłem LOG na postoju, MB kanał 013, proszę obejrzeć log na samym dole ponieważ VAGLOG łączy logi w ciągłość, dzisiejszy jest na samym dole z datą 30.04.2011. Teraz tylko ten ostatni wtrysk ma sporą korekcję.

 

http://vaglog.rtnet.pl/s.sagan_124352.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmierz ciśnienie sprężania.Jeżeli się okaże,że jest dobre,to wtryski do kontroli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zmierz ciśnienie sprężania.Jeżeli się okaże,że jest dobre,to wtryski do kontroli.

 

dlatego nie oddałem jeszcze wtrysków do sprawdzenia/regulacji bo to koszt jakieś 200 zł - mam je od kolegi Olek_Wroc, przejechały jakieś 20tkm dlatego trochę się niepokoję że trzeba je będzie naprawiać/regulować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 200 to raczej nikt dwóch ciśnień nie ustawi.Co najwyżej je sprawdzą i ruszą 1wsze,a takie coś można sobie o kant ... robić.

Poczekajmy do czasu pomiaru ciśnienia w cylindrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile w takim razie kosztuje przygotowanie wtrysków ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba liczyć,że ustawienie dwóch ciśnień na eps 200,to koszt około 300 zeta.Nikt jednego kompletu za mniejsze pieniądze nie zrobi.

Co innego,jak oddasz kilka kompletów.Szukaj kogoś,kto ma eps 200,bo tylko na tym ustawią drugie ciśnienie.

Ustawianie 1wszego i wciskanie bajki,że drugie samo się jakimś cudem ustawi,to pic na wodę.

Ja za swoje zapłaciłem 320 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za taką kasę gość robi dwa ciśnienia,aż się wierzyć nie chce.

U nas krzyczą 30 za 1wsze,a tu proszę,taka promocja.

Nic,tylko dawać tam wtryski.Nie zapomnijcie poprosić o wydruk,jako dowód ustawienia ciśnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem w trakcie jazdy - kiedy zdejmę nogę z gazu, auto hamuje silnikiem - cichną stuki, klekotanie aż do momentu wysprzęglenia lub wciśnięcia pedału gazu. W związku z powyższym obstawiam problem z wtryskiwaczami.

Na postoju, przy rozgrzanym i pracującym silniku poluzowałem nakrętki kolejnych wtrysków i kiedy silnik wpadał w wibracje a paliwko tryskało, ustawało metaliczne klepanie. Dziwne, że po poluzowaniu na 3-cim (sterujący) i na 1-ym stuki ustawały. Oba uszkodzone ?

 

P.S. Dziś wyjąłem raz jeszcze wtryski do przeglądnięcia. Końcówki osmolone ale suche, jednak dziurki zabite z zewnątrz nagarem. 3 wtryski są o numerze 028130202P (220 bar), sterujący 028130201H (190 bar). Co prawda kiedyś były regulowane ale ręki nie dam sobie uciąć w jakim są teraz stanie. najprawdopodobniej będą musiały przejść ponowną kalibrację.

Dziwne jest też to, że na samych końcówkach 216 FB nie ma żadnego oznaczenia (z zewnątrz) i tylko zapewnienie osoby sprzedającej je utwierdza mnie w przekonaniu, że to są 216-tki :taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie taniej, ale bardziej przyszłościowy i pewniejszy ruch, to zakup nowych 216 już wyregulowanych z zerowym przebiegiem. Tanie i dobre końcówki, to Star Diesel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie taniej, ale bardziej przyszłościowy i pewniejszy ruch, to zakup nowych 216 już wyregulowanych z zerowym przebiegiem. Tanie i dobre końcówki, to Star Diesel.

 

a ile taka przyjemność wg Ciebie kosztuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na allegro brałem od tego gościa za 550zł http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216-1-9tdi-nowe-koncowki-0-216-i3204507007.html Star Diesel w podobnej cenie i póki co zrobiłem na nich 18kkm. Od samego początku korekcje mam na poziomie bliskim 0 i nie mam z nimi żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym, ale przy tej cenie liczyłem się również z trafieniem na lipę. Gość nawet wystawia w formie aukcji te wtryski, od złotówki.

Póki co znalazłem świeże 220/300 używki w dobrej cenie, może wezmę i sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności