PersoN Zgłoś #201 Napisano 20 Grudnia 2014 Rozrzad mialem robiony 5000 km temu. Teraz swieta moze po nowym roku zrobie to sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekPASSEK Zgłoś #202 Napisano 20 Grudnia 2014 max. 0,5 l na wymiane 1.9tdi 115 km 99r 340tyś km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #203 Napisano 21 Grudnia 2014 no ewidentnie coś jest nie tak uszczelniacze, pierścienie, turbo wszytko po trochu pewnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #204 Napisano 21 Grudnia 2014 Wiedz ze turbo tez troche oleju wyciaga z odmy czyli ze 100ml co nazbierales to nie koniecznie musi sie rownac temu co puszcza odma podlaczona jak nalezy. Wg mnie oprucz uszczelniaczy zaworowych warto zamontowac OCT i uszczelnic silnik, niby gdzies sie lekko poci ale uwierz mi ze moze to tez byc nawet 100ml na 1kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #205 Napisano 21 Grudnia 2014 faktycznie u mnie gdzies saczy z pod miski kiedys wprawdzie wymienilem uszczelke ale nadal siapi ogolnie 1,5L na 15tys musze dolac wiec to nie duzo jak mialem Cordobe to jak zalalem na miarce na MAX to na 15tys km zeszlo mi na min wiec 1L wciagnal wiec to normalne bylo a wyciekow tam nie mialem:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #206 Napisano 21 Grudnia 2014 Sam jak mialem odme dziurawa i troche filtr oleju nie dokrecony to uciekalo do 2l na 10kkm. Teraz pol litra na 15kkm bierze ale z gazem to mnie nie dziwi wogole. Ogolnie w leciwym samochodzie 2l na 15 kkm to nie tragedia. Wlasciciele opli ECOTEC leja tyle na 1kkm;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #207 Napisano 22 Grudnia 2014 mam tak samo jak Bodinho, spokojna jazda - zero dolewek, pośpiech do domu na ekspresówce to i dolewka kilkaset ml na 12k potrzebna. To normalna jednak rzecz i nie należy się tym przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #208 Napisano 22 Grudnia 2014 przy takich predkosciach silnik pracuje na wysokich obrotach i pierscienie nie nadarzaja z sciaganiem oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #209 Napisano 22 Grudnia 2014 To nie norma a zabezpieczenie przed setkami nawraw gwarancyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korek1319 Zgłoś #210 Napisano 26 Grudnia 2014 od wymiany do wymiany 400ml oleju to bardzo dobry wynik jak juz bierze około 2l to turbo sie musi dobrze smarować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #211 Napisano 26 Grudnia 2014 jak juz bierze około 2l to turbo sie musi dobrze smarować Aby to było tylko turbo ale jak ci zacznie brać dołem to już gorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #212 Napisano 28 Grudnia 2014 U mnie nic nie bierze.Od wymiany do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach