PersoN Zgłoś #21 Napisano 11 Marca 2014 (edytowane) Witam Panowie W końcu znalazłem chwile, żeby zajrzeć do moje Passacika zrobiłem logi oraz sprawdziłem podciśnienie pompy Vacuum (serwo szczelne), która na szczęście jest w dobrej kondycji:). Ale do rzeczy robiąc loga 011 BS zwróciłem uwagę, że sztanga turbo po podciągnięciu na MAX troszkę opada jakby podciśnienie gdzieś uciekało (wszystkie wężyki od N18 i N75 wymienione na nowe). Załączam film: [video=youtube;EH1oj-kyyqM] Myślałem że to wina gruchy, ale mając vacuumetr postanowiłem wpiąć się nim w wężyk który idzie do gruchy i okazało się że podciśnienie zasysa po czym spada co by świadczyło o jakieś nieszczelności ale jestem pewien że wężyki dobrze pozakładałem (ewentualnie te plastikowe rurki może gdzieś są walnięte). Załączam film: Czy takie opadanie sztangi może powodować N75 ?? Słaby z dołu do 2200 Obr/min i nie mogę dociec problemu ! Logi dynamiczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164214.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164223.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164221.html 003-011 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164263.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164265.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164266.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164222.html 008-011 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164264.html Logi statyczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164212.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164216.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164217.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164219.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164224.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164226.html 019 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164227.html 020 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164228.html Logi statyczne BS: 000 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164213.html (wiem kąt do poprawy) 003 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164218.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164220.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_164225.html Edytowane 11 Marca 2014 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #22 Napisano 14 Maja 2014 (edytowane) wymieniłem N75 z racji, że miał pęknięta membranę w środku auto jedzie dużo lepiej z dołu oraz przepływka pokazuje teraz nieco lepiej. http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_172953.html http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_172954.html http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_172956.html nie wie czemu tylko czemu jest wartość 1009,8 a nie 1020,0 Tak wyglądał stary N75: Edytowane 15 Maja 2014 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #23 Napisano 15 Maja 2014 jest trochę za nisko z ciśnieniem do 1900 obr - może sztanga albo geometria ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #24 Napisano 15 Maja 2014 (edytowane) może tak przez przez 10 miesięcy N75 był uszkodzony i sztanga opadała jak widać na filmikach wyżej, także może coś tam geometria się przycinać (po przeganiam go - zobaczymy). Natomiast czy skracać sztangę przy takim wysterowaniu N75 ?? I czy zapchany katalizator może powodować to że przepływka tak mało pokazuje ?? ps. Dopiero w niedziele mam wolne to wsiądę go przegonić i zrobię kolejne logi oraz zrobię pomiar vacumetrem podciśnienia podpiętego zamiast gruchy. Edytowane 15 Maja 2014 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #25 Napisano 15 Maja 2014 nie ma połączenia 011 i 010 (pedał gazu), ale widać że ciśnienie skacze w całym zakresie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #26 Napisano 15 Maja 2014 mógłbyś bardziej wyjaśnić "nie ma połączenia 011 i 010 (pedał gazu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #27 Napisano 11 Lipca 2015 Witam po długiej przerwie walczenia z niedoładowaniem dziś skróciłem sztangę mniej więcej o 1 może 1,5 obrotu i przepływka jakby ożyła ale nadal dół jest dość słaby czy skracać jeszcze bardziej tą sztangę ?? Logi dynamiczne: 003 http://vaglog.pl/log_224614.html 003 http://vaglog.pl/log_224615.html BS 011 http://vaglog.pl/log_224619.html 011 http://vaglog.pl/log_224620.html 011 http://vaglog.pl/log_224618.html BS 004 http://vaglog.pl/log_224616.html 004 http://vaglog.pl/log_224617.html BS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #28 Napisano 11 Lipca 2015 Wysterowanie n75 masz na ok.55% więc możesz jeszcze ja skrócić dopóki nie dojdzie do około 67% przy 3500rpm i nie będziesz miał overbostu zbyt dużego. Przeplywka jak ok, jedynie można zrobić ta korektę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #29 Napisano 11 Lipca 2015 Dzięki bardzo Skrócę jeszcze sztangę i wrzucę logi. Rozumie że sztangę skracam kręcą ją w prawo (stojąc przodem do auta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #30 Napisano 11 Lipca 2015 Nakretke obracać w prawo, aby zbliżyć koniec cięgna do mieszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #31 Napisano 12 Lipca 2015 Śmiało skręć w granice 65-70% wypełnienia N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #32 Napisano 14 Lipca 2015 Pany skróciłem sztangę o jakieś 1,5 obr może 2 obr i po logach widać że jeszcze gorzej http://vaglog.pl/log_225119.html http://vaglog.pl/log_225118.html http://vaglog.pl/log_225117.html http://vaglog.pl/log_225116.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #33 Napisano 14 Lipca 2015 Jak możesz patrzeć na te logi skoro robiłeś je od 1900rpm. a poprzednie od 1300? Te nie są wiarygodne. Zob jeszcze raz aby można było cokolwiek wywnioskować. Czy sztanga pracuje w całym zakresie i czy podciśnienie jest sprawdzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #34 Napisano 14 Lipca 2015 (edytowane) Sztanga pracuje w całym zakresie podciśnienie na gruszce sprawdzane -0.6 bara. Jutro postaram sie powtórzyć logi 011 http://vaglog.pl/log_225229.html 011 http://vaglog.pl/log_225230.html 011 http://vaglog.pl/log_225233.html 011 http://vaglog.pl/log_225235.html sztangę tutaj skracałem wydłużałem o 1 -2 obr nawet 4 obr --------------------------------------------------- 011 http://vaglog.pl/log_225231.html w takiej pozycji zostawiłem sztangę EGR mam niezaślepiony a log jest taki 003 BS http://vaglog.pl/log_225228.html I dorzucam filmik z pracy sztangi i czy nie powinno być tak że jak za krótka sztanga to N75 nie może zbić ciśnienia i jest overboost. [video=youtube;Ju1ftWBV-_Y] Edytowane 16 Lipca 2015 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #35 Napisano 17 Lipca 2015 Ty tą sztangę skracasz? Nie widzę różnicy mimo skręcania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #36 Napisano 17 Lipca 2015 Sztanga skrócona o min 5 obrotów nie odczuwałem różnicy więc zaprzestałem skracania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #37 Napisano 18 Lipca 2015 (edytowane) Zazwyczaj różnicę już widać po skróceniu o 1 obr. Widocznie nie w regulacji jest problem. Przyczyn może być wiele, turbina, wydech wtryski... Edytowane 18 Lipca 2015 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #38 Napisano 18 Lipca 2015 (edytowane) Mam urwaną plecionke ta za turbo i katalizator nie wycięty ale czy to aż tak by miało wpływ. Mogę zrobić logi dynamiczne grupy 013 do oceny wtrysków [/img] Edytowane 18 Lipca 2015 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #39 Napisano 18 Lipca 2015 Ja raczej szedłbym w kierunku zbadania historii turbiny. Rozebrać i sprawdzić czy pierścień jest prawidłowo założony i czy wirnik nie ma dużych luzów. A może ktoś już ja regenerował i pupa blada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #40 Napisano 18 Lipca 2015 (edytowane) To jest turbo po regeneracji 2 lata temu --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Panowie udało mi się ogarnąć problemy z turbo :victory. Problem był w nieszczelności w dolocie były pęknięcia na wężach od IC do tej rury plastikowej, oraz na małym łączniku gumowym przy kolektorze dolotowy. Skróciłem jeszcze sztangę oceńcie wyniki: 011 http://vaglog.pl/log_226044.html a te przy okazji: 004 http://vaglog.pl/log_226043.html 013 http://vaglog.pl/log_226045.html --------------------------------------------------------------------------- Panowie mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zasady działania komputera i turbiny. Przykładowy log : 011 i 003 http://vaglog.pl/log_226494.html Pytanie brzmi: czy w momencie kiedy turbo przeładowuje w zakresie obrotów od 2100 - 2600 czy komputer tnie wtedy dawkę paliwa ? Edytowane 28 Lipca 2015 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach